پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع سررسید ارگانایزر تبلیغاتی با بهترین قیمت

سررسید ارگانایزر تبلیغاتی با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

یکی از دسته بندی های مهم از سررسید های که امروزه طرفداران بیشتری نیز پیدا کرده است، نمونه های تبلیغاتی هستند. هر کدام از مدل های مختلف سررسید تبلیغاتی برای هدف خاصی در کسب و کارهای مختلف طراحی و چاپ می شوند. البته انتخاب نوع سررسید نیز به شرایط و سلیقه کاربران بستگی دارد. یکی از نمونه های کاربردی سررسید، مدل های ارگانایزر است که می توان با اهداف تبلیغاتی مختلف آن را چاپ کرد. در ادامه به بررسی بیشتر سررسید های تبلیغاتی ارگانایزر و تقویم رومیزی ۱۴۰۳ می پردازیم.

کاربرد سررسید ارگانایزر تبلیغاتی


سررسید ارگانایزر به تنهایی حالت یک کیف را دارد که داخل آن دفترچه سررسید قرار گرفته می شود. از کیف یا همان جلد محصول می توان برای نگهداری برخی از لوازم همراه مثل قلم، خودکار و وسایل مشابه استفاده کرد. در نمونه های تبلیغاتی نیز از طراحی‌های اختصاصی در قسمت جلد و برگه های داخلی استفاده شده است که برای اهداف مختلفی به کار می‌رود. این سررسید ها تحت عنوان سازمان دهنده نیز شناخته می شوند چون به افراد امکان استفاده از ابزارهای مختلف به همراه سررسید ها را می دهند.

امکان چاپ انواع سررسید ارگانایزر تبلیغاتی توسط بسیاری از مراکز چاپ در ابعاد و طرح های گوناگون وجود دارد. این سررسیدها با توجه به اهداف تبلیغاتی کاربران چاپ و طراحی می شوند. بخش های مختلف این سررسید ها شباهت بالایی با سایر نمونه های سررسید دارد و تفاوت اصلی در نوع و طراحی جلد این محصولات است. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد هر کدام از بخش های سررسید های تبلیغاتی ارگانایزر خواهیم پرداخت.

طراحی جلد سررسید


موادی که برای قسمت جلد یا کیف انواع سررسید ارگانایزر تبلیغاتی به کار می رود، معمولا چرم است. از انواع چرم طبیعی و مصنوعی برای قسمت جلد این سررسیدها استفاده می شود. نمونه های ساخته شده از چرم های طبیعی دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل های چرم مصنوعی هستند. جلد این سررسید ها حالت کیف را دارد که به کمک دکمه های فشاری باز و بسته می شوند. در نمونه های تبلیغاتی از سررسید های ارگانایزر، چاپ لوگو یا نام سازمانی مراکز و کسب و کارها روی بخش بیرونی جلد الزامی است و به کار می رود. این کار به شکل های حکاکی روی خود جلد یا به صورت نوشتاری اجرا می شود.

طراحی صفحات داخلی


تعداد صفحات، طراحی آنها و نوع کاغذی که برای چاپ این محصولات به کار می رود از جمله مواردی هستند که هنگام چاپ انواع سررسید ارگانایزر تبلیغاتی مورد بررسی قرار می گیرند. طراحی، یکی از مهمترین بخش ها در چاپ سررسیدهای تبلیغاتی به شمار می آید. چون نقش اصلی را در تبلیغات و معرفی کسب و کار یا مرکز مورد نظر دارد. در سررسیدهای ارگانایزر نیز این قسمت با دقت بالایی انتخاب و اجرا می شود. نوع و کیفیت طراحی توسط کاربر انتخاب و سپس با توجه به حوزه کسب و کار، توسط مرکز چاپ برای قسمت های مختلف سررسید اجرا می شود. امکان چاپ لوگو روی جلد و صفحات داخلی سررسید ها، چاپ تصایر مرتبط و نوشتن متن های تبلیغاتی در بخش های مختلف صفحات وجود دارد. نوع کاغذی که در چاپ این سررسید ها انتخاب می شود نیز با توجه به بودجه و شرایط تبلیغاتی مشتری است. کاغذها در انواع مختلف انتخاب و استفاده می شوند که هر کدام هزینه و ویژگی های خاص خود را دارند.

قیمت سررسید ارگانایزر تبلیغاتی


یکی از نکات مهمی که هنگام ثبت سفارش انواع سررسید ارگانایزر تبلیغاتی باید به آن توجه داشت، بودجه کاربران است. هر کدام از مشتریان با اهداف مختلف، بودجه خاصی را برای چاپ سررسیدهای تبلیغاتی خود در نظر می گیرند. با توجه به تنوع چاپ سررسیدها با رنج های قیمتی مختلف و امکان ارائه خدمات به شکل های گوناگون، می توان رنج قیمت چاپ این محصولات را متناسب با بودجه آنها هماهنگ کرد. سررسیدهای ارگانایزر جزء نمونه های کاربردی و مدرن سررسید هستند که می توان در طرح و مدل های متنوع آنها را چاپ کرد. این قابلیت باعث شده تا رنج قیمت تهیه محصول نیز متنوع باشد. بنابراین باید نیاز و شرایط کاربر را بررسی کرده و سپس مناسب ترین نوع محصول را برای هر کدام از آنها پیشنهاد داد.

مجموعه پارت چاپ با توجه به سابقه بالایی که در چاپ و طراحی انواع سررسید تبلیغاتی دارد، می تواند یک راهنما و مشاور خوب برای انتخاب بهترین سررسید های تبلیغاتی باشد. شما می توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با کارشناسان پارت در تماس باشید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top