پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

سررسید سال ۱۴۰۳ – سررسید تبلیغاتی

سفارش سررسید 1403

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

سررسید اروپایی ۱۴۰۳ پارت

قطع اروپایی همانطور که از نام آن پیداست مربوط به سررسیدهای تولید شده در اروپا می شود. که طی سال های اخیر بومی سازی شده و به جای محتوای میلادی، تقویم شمسی در این قطع چاپ می گردد .
صفحات داخلی سررسید اروپایی از ۱۳ تا ۱۳.۵ سانتی متر عرض و از ۲۱ تا ۲۲ سانتی متر ارتفاع داشته و جلد آن ها بسته به نوع صحافی دوختی یا فنردوبل از ۰.۵ تا ۱.۵ سانتی متر از داخله آن بزرگتر است.

 

سررسیدهای اروپایی به دلیل ابعاد کوچک، برای افرادی مناسب است که همواره سالنامه شان همراهشان است. اما داخله این سررسیدها ممکن است متفاوت باشد، داخله روزانه، پنجشنبه و جمعه باهم، داخله هفتگی و داخله ماهانه، داخله ها به ترتیب از راست به چپ تعداد برگه هایشان کاهش می یابد یعنی سررسید با داخله ماهانه سبک تر بوده و تعداد برگه های یادداشت آن بیشتر می باشد. با توجه به نیازتان بهترین داخله را انتخاب می کنید.

سررسیدهای دستیار مهندس از متداول ترین سررسیدهای اروپایی هستند که در انتهای آن اطلاعات مهندسی وجود دارد. برای سررسیدهای تبلیغاتی نیز از سررسیدهای اروپایی به دلیل قیمت مناسب تر بسیار استفاده می کنند. در این سررسیدها لت های گلاسه ( که برای معرفی سازمان و محصول از آن استفاده می شود) در ابتدا، انتها و اواسط سررسید می تواند قرار گیرد، بسیار استفاده می شود و پرطرفدار است.

پارت، آرامش یک انتخاب

مجموعه پارت ، با بیش از یک دهه سابقه درخشان در صنعت چاپ و صحافی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۰۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top