✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

سررسید سال ۱۴۰۳ با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت

تیراژ سررسید 1403

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

فاکتورهای مهم در دسته بندی انواع سررسید سال ۱۴۰۳

هر سال قبل از شروع سال جدید افراد به دنبال سررسید مناسب برای انجام کارها، برنامه ریزی های خود و همچنین یادداشت های مهم هستند تا از آن به بهترین شکل استفاده کنند. انواع سررسیدها بر اساس اندازه، نوع صحافی، کاربرد سررسید، محتوای موجود در صفحات و جنس به کار رفته در جلد دسته بندی می شوند. در ادامه به توضیح هر کدام از این موارد برای انتخاب بهتر سررسید سال ۱۴۰۳ می پردازیم.

 

انتخاب سایز مناسب سررسید سال ۱۴۰۳

اندازه و ابعاد سررسید سال ۱۴۰۳ نیز مانند تمام سال هایی که گذشته از اهمیت بالایی برخوردار است و باید متناسب با نیاز کاربران انتخاب شود. با توجه به ابعاد به کار رفته در چاپ سررسید، هر کدام از اندازه های این محصولات دارای نام های مخصوص هستند. انواع سررسیدها با نام و ابعاد آنها شامل موارد زیر می باشند:

  • سررسید وزیری با ابعاد ۲۳*۱۶/۵
  • سررسید مدیران با ابعاد ۲۱*۲۸
  • سررسید رقعی با ابعاد ۱۴*۲۱
  • سررسید جیبی با ابعاد ۱۰*۱۴/۵
  • سررسید خشتی در ابعاد متغیر مثل ۱۶*۱۶، ۱۷*۱۷، ۲۱*۲۱
  • سررسید‌های پالتویی در ابعاد ۱۱/۵*۱۷ تا ۱۲*۲۲/۵
  • سررسید‌های اروپایی در ابعاد ۱۰*۱۴ تا ۱۲*۲۱

انواع مدل های سررسید سال ۱۴۰۳ را می توان با توجه به نیاز و خواسته کاربران در ابعاد مختلف طراحی کرد. این ابعاد از بزرگ تا کوچک دارای قابلیت ها و ویژگی های مخصوص به خود هستند. هر اندازه ای که بتواند نیاز کاربر را به خوبی رفع کند، قطعا بهترین انتخاب در خرید خواهد بود.

 

سررسید ارزان 1403

 

استفاده از روش‌های مختلف صحافی در سررسیدهای ۱۴۰۳

هر کدام از ابعاد سررسید سال ۱۴۰۳ را می‌توان به یکی از روش‌های دوخت، سیمی و کلاسوری، برگه‌های آنها را در کنار یکدیگر قرار داد. در روش دوخت، برگه ها با تفکیک مشخص به یکدیگر دوخته شده و سپس انتهای آنها در کنار یکدیگر قرار می گیرند. دوخت صفحات سررسید به یکدیگر به عنوان ماندگارترین روش صحافی به شمار می آید. در روش سیمی نیز برگه های سررسید به تعداد مشخص در کنار یکدیگر قرار گرفته و پانچ می شوند. سپس یک نوار سیمی از سوراخ های پانچ شده عبور داده می شود. نمونه های کلاسوری نیز حالتی مشابه به سررسیدهای سیمی دارند. به دلیل اینکه امکان اضافه کردن برگه ها به نمونه های کلاسوری وجود دارد، از محبوبیت بیشتری نزد مخاطبان برخوردار است.

 

فرم به کار رفته در صحافی انواع سررسید

فرم یا حالت به کار رفته در چاپ انواع سررسید سال ۱۴۰۳ در دو دسته بندی عمودی و افقی قرار می گیرد. فرم عمودی نسبت به نمونه های افقی رواج بیشتری دارند و معمولا از چپ یا راست باز می شوند. تمام سررسیدهای عمودی ۱۴۰۳ که برای سال شمسی طراحی شده اند از سمت راست باز می شوند. سررسیدهای افقی از پایین باز می شوند و یک انتخاب عالی برای نمونه های دیواری و رومیزی به شمار می آیند.

 

انتخاب مدل سررسید سال ۱۴۰۳

یکی دیگر از مواردی که در دسته بندی انواع سررسید سال ۱۴۰۳ مورد توجه قرار می گیرد، انتخاب مدل است. سررسیدها یک ابزار تبلیغاتی مهم هستند که در طرح و مدل های مختلف طراحی می شوند. انواع مدل های کاربردی و پرطرفدار سررسید شامل نمونه های دیواری، رومیزی و دفتری هستند. سررسیدهای دیواری معمولا به صورت تک برگ و با مشخصات ظاهری متنوع طراحی می شوند. نمونه های رومیزی نیز برای استفاده روی میز طراحی می شوند. به همین دلیل باید دارای پایه ای مخصوص باشند تا روی میز ثابت قرار گیرند. نمونه های رومیزی به صورت تک برگ، فصلی، ماهانه، هفتگی و روزانه طراحی می شوند. نمونه های دفتری نیز انواع مختلفی دارند که در بالا به ابعاد آنها و نامگذاری هر کدام از آنها اشاره کردیم.

 

سفارش سررسید 1403 جدید

 

صفحات در انواع سررسید سال ۱۴۰۳

در طراحی صفحات انواع مدل های سررسید سال ۱۴۰۳ نیز از طراحی های متنوع استفاده شده است. در برخی از نمونه ها هر صفحه برای یک روز در نظر گرفته شده که بیشتر به عنوان یک دفتر یادداشت برداری مورد استفاده قرار می گیرد. برخی دیگر نیز یک صفحه را به چندین روز هفته اختصاص داده اند. نوشتن مناسبت ها، تاریخ روز در سال های مختلف شمسی، میلادی و قمری نیز از دیگر مطالبی است که داخل صفحات سررسید نوشته می شود. سررسیدها به صورت کلی دارای سه بخش مقدمه، صفحات و بخش پایانی می باشند.

 

نوع جنس جلد در سررسیدهای ۱۴۰۳

کاربرد جلد در انواع سررسیدهای دفتری کاربرد دارد که با توجه به شرایط و انتخاب کاربر می توان از جنس های مختلف برای جلد استفاده کرد. از مهمترین موادی که در قسمت جلد سررسیدهای دفتری ۱۴۰۳ به کار برده می شود، می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • استفاده از انواع چرم مصنوعی
  • کاربرد گالینگور ( جلد ترکیبی از کاغذ و مقوا )
  • لمینت
  • جلدهای جیر
  • کاربرد سلفونی و مواد پلاستیکی معمولی
  • و…

هر کدام از نمونه های سررسید دفتری سال ۱۴۰۳ را می توان با توجه به نوع جنس به کار رفته در جلد آنها، در دسته بندی های جداگانه قرار داد.

 

قیمت سررسید

 

هر کدام از مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم، یک دسته بندی مهم برای انتخاب سررسید سال ۱۴۰۳ می باشد. کسانی که قصد سفارش سررسید در سال پیش رو را دارند، می توانند با در نظر گرفتن این موارد، یک طرح مناسب با کسب و کار و سلیقه خود انتخاب کنند. انتخاب بهترین مدل سررسید به هماهنگی آن با کسب و کار و سلیقه شما بستگی دارد و نمی توان یک دسته بندی خاص را به عنوان بهترین طرح یا مدل در نظر گرفت.

برای تماشای همه سررسید های پارت از این صفحه سررسید و سالنامه بازدید بفرمایید و برای اطلاعات بیش تر با کارشناسان پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس حاصل فرمایید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top