پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۴ نکته مهم در انتخاب سررسید لاکچری ۱۴۰۳

4 نکته مهم انتخاب سررسید لاکچری

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

اگرچه قیمت و هزینه ای که برای خرید یا سفارش سررسیدها صرف می شود، همیشه از موارد مهم برای سفارش دهندگان است، ولی تمام مشتریان نیز دنبال خرید محصولات ارزان قیمت و معمولی نیستند. سفارش یا خرید سررسید لاکچری به عنوان نیاز برخی از مشتریانی است که به مراکز چاپ یا فروش این محصولات مراجعه می کنند. برای سال جاری پیش رو نیز همین شرایط وجود دارد. برای تهیه سررسید های لاکچری سال ۱۴۰۳ باید به برخی از موارد و مشخصات پایه ای این محصولات توجه داشت. در ادامه به توضیح بیشتر در این زمینه خواهیم پرداخت.

مدل سررسید


انتخاب طرح و مدل سررسید لاکچری ۱۴۰۳ به عنوان مهمترین موردی است که در انتخاب نمونه مناسب محصولی اهمیت دارد. سررسید ها انواع مختلفی دارند که هر کدام نیز مشخصات مخصوص به خود را داشته و متناسب با نیاز گروه خاصی از افراد تهیه می شوند. در گذشته بیشتر سررسید های لاکچری و نفیس در ابعاد و اندازه های بزرگ انتخاب می شدند. ولی امروزه محدودیتی از لحاظ ابعاد و اندازه ای که در سر رسید های لاکچری به کار می رود، وجود ندارد. چون مخاطبان این سررسیدها دارای شرایط و نیازهای گوناگونی هستند.

صفحات داخلی سررسید


یکی از بخش های مهم دیگری که در انواع سررسید لاکچری ۱۴۰۳ باید به آن اهمیت داده شود، طراحی صفحات داخلی است. برای صفحات داخلی در سررسیدها از طراحی های مختلفی استفاده می شود. در برخی از طراحی ها برای هر کدام از روزها از یک صفحه کاغذ استفاده می شود. در حالی که در برخی دیگر برای تمام روزهای هفته به غیر از دو روز پنجشنبه و جمعه از یک برگه کاغذ استفاده شده است. نوع طراحی صفحات داخلی به شرایط کاربر و طرح کلی سررسید بستگی دارد. علاوه بر طراحی صفحات داخلی سررسید از لحاظ تاریخ، از طراحی اختصاصی صفحات برای تبلیغات و بازاریابی برند خاصی نیز استفاده می شود. این نوع از طراحی، ویژه سررسیدهای اختصاصی است که از تنوع بالایی برخوردار است. در انواع سررسیدهای لاکچری که برای سال ۱۴۰۳ سفارش داده می‌شود، می توان از استراتژی های مختلف طراحی برای صفحات داخلی سررسیدهای لاکچری استفاده کرد.

قیمت سررسید لاکچری


برای تهیه انواع نمونه های سررسید لاکچری ۱۴۰۳ مانند سایر نمونه های محصولی، از مواد اولیه مختلف با مشخصات و ویژگی های گوناگون استفاده می‌شود. با توجه به درجه کیفی بالا در این سررسیدها، مواد اولیه برای بخش های مختلف این سررسیدها نیز از نمونه های برتر انتخاب می شود. این موضوع باعث می شود تا رنج قیمت برای تهیه این سررسیدها بالاتر از نمونه های معمولی باشد. ولی باید در نظر داشت که هر کدام از موادی که در تهیه سررسید های لاکچری به کار می روند دارای استانداردهای لازم باشند. نوع و کیفیت جلد، نوع کاغذ، کیفیت و نوع صحافی و ابعاد به کار رفته در سر رسید های لاکچری جزء موارد مهمی است که باید به درستی و متناسب با کیفیت و قیمت محصول به کار روند.

متناسب بودن سررسید لاکچری با شرایط و سلیقه کاربر


یکی دیگر از موارد جزئی که در تهیه سررسید لاکچری ۱۴۰۳ باید مورد بررسی قرار گیرد، هماهنگی محصول با نیاز و سلیقه کاربران است. چون در بسیاری از مواقع، مراکز و کسب و کارهای مختلف اقدام به تهیه سررسیدهای لوکس و لاکچری کرده اند ، ولی از لحاظ کاربرد برای مخاطبان مفید واقع نشده است. فردی که سررسید را همیشه همراه دارد و می خواهد آن را در مکان های مختلف استفاده کند ، باید از نمونه ای استفاده کند که قابلیت حمل در انواع نمونه های کیف را داشته باشد. یا کسی که مطالب زیادی برای یادداشت برداری در طول روز دارد ، بهتر است از نمونه هایی با صفحات کاغذی بزرگ تر استفاده کند. با نیازسنجی درست مخاطبان می توان سررسید هایی کاملا کاربردی، متناسب با نیاز افراد و کاملا لوکس تهیه کرد.

جمع بندی


یکی از روش های مناسب برای سفارش چاپ یا خرید انواع سررسید ۱۴۰۳ لاکچری متناسب با شرایط سفارش دهندگان و نیاز مخاطبان، استفاده از راهنمایی مراکز چاپ فعال در این زمینه است. این مراکز با فعالیت حرفه ای که در زمینه طراحی و چاپ سررسید دارند، می توانند ایده های مختلفی را برای تهیه محصولاتی ایده آل ارائه دهند. کارشناسان مجتمع چاپ و بسته بندی پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ می توانند شرایط مشتریان را به خوبی بررسی و اقدام به طراحی سررسید هایی لاکچری و لوکس متناسب با بودجه آنها کنند.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۱۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top