پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

سفارش ساخت جعبه کادو ساعت

سفارش ساخت جعبه کادو ساعت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

مسلما پیش از سفارش ساخت جعبه کادو ساعت به مشتریان خود فکر کرده اید! آنها چه می خواهند؟ کسی که به دنبال یک جعبه کادو ساعت است، دقیقا به دنبال چیست؟ زیبایی؟ استحکام؟ امروزه جعبه کادو به اندازه خود هدیه مهم است. شاید در گذشته های نه چندان دور، همه فقط به خود هدیه اهمیت می دادند اما امروزه دیگر سلیقه ما ایرانیان تغییر کرده است. جعبه کادو، ارزشی برابر با خود هدیه یافته است. امروزه اگر هدیه شما در جعبه ای درخور گذاشته نشود، هدیه گیرنده احساس اهانت می کند. جعبه کادو ساعت، علاوه بر آن که ویژگی های لوکس ساعت را برجسته می کند ، به هدیه گیرنده نیز ارج می گذارد.

برند ساعت


برای سفارش ساخت جعبه کادو ساعت ، باید به نوع ساعتی که باید در جعبه قرار گیرد نیز توجه کنید. هر ساعتی با توجه به نوع برند آن، به جعبه ویژه ای نیاز دارد. ساعت های دست ساز به جعبه های مخصوص خود و ساعت های کلاسیک یا فانتزی به جعبه هایی که با ویژگی های آنها، همگام باشند، نیازمندند. پس در سفارش جعبه باید به تناسب ساعت و جعبه آن توجه نمود.

رنگ در سفارش ساخت جعبه کادو ساعت


در سفارش ساخت جعبه کادو ساعت ، رنگ ها خیلی مهم هستند . رنگ ها ، همچون قلاب های ماهیگیری اند که نگاه مشتریان را شکار کرده و به سوی جعبه ها می کشانند. هر چه رنگ ها با کیفیت و درخشان تر باشند این شکار موفق تر است. رنگ های محبوبی مانند آبی، سبز، زرد، فیروزه ای، صورتی، ارغوانی، نارنجی و دیگر رنگ های پر طرفدار، گزینه های مطمئنی به شمار می روند. رنگ های خاص تری نیز وجود دارند که باید آنها را در هنگام سفارش مشخص کرد. این رنگ ها، ماهیتی ترکیبی دارند و سلیقه های خاصی آنها را ترجیح می دهند.

جنس مقوا در سفارش ساخت جعبه کادو ساعت


در سفارش ساخت جعبه کادو ساعت باید به جنس مقوایی که در ساخت جعبه به کار می رود نیز فکر کرد. یک ساعت کالایی حساس و لوکس است و برای حفاظت از آن باید جعبه ای محکم سفارش دارد. این جعبه باید از مرغوب ترین مقوای بازار تهیه شود. مقوایی مانند گلاسه می تواند زیبایی و استحکام را با هم به جعبه ببخشد. جعبه ای که خوب ساخته شده باشد، باید مانند یک ضربه گیر عمل کند و هر ضربه ای را خنثی کند. در ساخت درب نیز باید همین استحکام به خوبی رعایت شود. درب باید مانند یک قفل جعبه را دربسته نگه دارد تا ساعت از یورش گرد و غبار و دیگر عناصر آلاینده در امان بماند.

آستر جعبه


یکی از بخش های مهمی که در سفارش ساخت جعبه کادو ساعت باید به آن توجه داشت، آستر است. آستر نرم و مرغوب پارچه ای، ساعت را در برابر خش افتادگی و آسیب های احتمالی دیگر حفظ می کند. هر چه این پارچه مرغوب تر باشد، سلامت ساعت، تضمین شده تر است. برای آستر باید از پارچه ای استفاده کرد که پرز ندهد. پرز عملکرد ظریف ساعت را مختل می کند. علاوه بر این ساعتی که با پرز پوشانده شود، نمای زیبایش را از دست می دهد. پس در هنگام سفارش دقت کنید که بهترین پارچه ها در آستردوزی جعبه ساعت استفاده شده باشند.

سفارش تلفنی

خرید آنلاین


خرید آنلاین یکی دیگر از راه های خرید آسان از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت است. در این روش، شما جعبه دلخواه تان را جستجو می کنید. پس از انتخاب جعبه، همه ویژگی های دیگر آن را نیز می توانید انتخاب نمایید. رنگ جعبه، جنس و سایز آن از جمله خصوصیاتی است که می توانید شخصا انتخاب کنید. در طراحی سایت کوشیده شده که روندها ساده، سریع و امن باشند و هر روند بیشتر از دو سه کلیک از شما زمان نبرد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top