پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

ساک دستی

خرید ساک دستی آماده | سفارش ساک دستی تبلیغاتی

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع ساک دستی کاغذی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش ۱۷ - ۹

درخواست قیمت
۳۵ قالب آماده در انتظار طراحی… برای شما
فقط کافیه سایز ساک دستی
رو انتخاب کنی

محاسبه آنلاین قیمت ساک دستی

شاپینگ بگ تبلیغاتی

ساک دستی، ابزاری است که جهت بسته بندی و جابه‌جایی کالا و لوازم مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته کاربردهای این وسیله به نگهداری و حمل کالا ختم نمی‌شود؛ در صورتی که هوشمندانه عمل کنید، می‌توانید از انواع ساک دستی تبلیغاتی به منظور تبلیغات برای کسب و کارتان بهره‌ بگیرید و محصول یا برند خود را به گونه ای که توسط اشخاص زیادی دیده شوند، تبلیغ کنید. معرفی برند از طریق ساک تبلیغاتی، یک شیوه کم هزینه اما پر بازده بوده که به دیده شدن شما کمک شایانی خواهد کرد.

در مجموعه پارت چاپ، ساک دستی آماده از جنس کاغذ بوده که بسته به نوع استفاده و نیاز شما، می‌تواند از جنس کاغذ کرافت یا گلاسه تولید شود. ساک دستی کرافت، نوعی ساک دستی بوده که از کاغذ کرافت یا همان کاغذ قهوه‌ای رنگ ساده تولید شده و ضمن استحکام قابل قبول، زیبایی چشم گیری نیز دارد. نوع دیگر این محصول، ساک دستی گلاسه بوده که از جنسی شبیه به مقوا می‌باشد که نسبت به کاغذ کرافت، مقاومت بیشتری داشته و جذابیت بصری آن نیز بیشتر است. در مجموعه ما، امکان سفارش ساک دستی آماده وجود دارد که این محصولات، از پیش در ابعاد مختلف تولید شده اند و امکان ارسال فوری آن ها وجود دارد. در صفحه فروشگاه پارت و در قسمت محصولات ساک دستی آماده، می‌توانید نمونه های موجود را ببینید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین شما می‌توانید نسبت به ثبت سفارش ساک دستی تبلیغاتی نیز اقدام نمایید؛ بگ تبلیغاتی، کاملا طبق سلیقه و نظر شخصی شما تولید شده و تمامی پارامترهای تولید، کاملا به انتخاب شما اعمال می‌شوند. شما عزیزان می‌توانید برای استعلام قیمت چاپ ساک تبلیغاتی با کارشناسان فروش ما به شماره ۰۲۱۵۲۶۳۷۰۰۰ تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. همچنین برای مشاهده نمونه ساک دستی های تولید شده نیز می‌توانید به کانال آپارات مجموعه چاپ پارت رفته و ویدئوهای نمونه کارها را مشاهده فرمایید.

ساک دستی، معمولا با استفاده از کاغذ، پارچه و نایلون تهیه می‌شود. در این میان، ساک دستی کاغذی از محبوبیت بالاتری برخوردار است؛ چرا که در عین زیبایی و کارایی بالا، قیمت پایین تری نسبت به سایر موارد دارد. ساک تبلیغاتی کاغذی، از مناسب ترین گزینه های موجود برای انجام تبلیغات بوده که این قابلیت را دارد که به شکل گسترده‌ای به تبلیغ محصول یا برند شما بپردازد. ساک‌ کاغذی در انواع طرح، رنگ و اندازه‌ی متنوع عرضه می‌شوند. پاکت تبلیغاتی کاغذی را همانطور که عنوان کردیم می‌توان از کاغذ گلاسه یا کاغذ کرافت تهیه کرد. مورد دیگری که وجود دارد، استفاده از انواع روکش بر روی بگ تبلیغاتی است که علاوه بر بهبود زیبایی، مقاومت آن را نیز افزایش می‌دهند. کاغذ کرافت، پرمصرف ترین متریال مورد استفاده در چاپ ساک تبلیغاتی است. این کاغذها علاوه بر مقاومت بالا قیمت تمام شده‌ی کمتری دارند. بنابراین خرید ساک کاغذی کرافت برای مشتری به صرفه‌تر است.

سفارش ساک دستی کاغذی

مشاغل گوناگونی انواع ساک دستی را به منظور بسته بندی و ارائه‌ی محصولات خود به کار می‌برند. استفاده از شاپینگ بگ ها یا همان پاکت تبلیغاتی کاغذی، مزایای مختلفی دارد و به پیشرفت کسب و کارها منجر خواهد شد. برای مثال اگر صاحب یک فروشگاه هستید، می‌توانید محصولات خود را در داخل ساک دستی‌های رنگی و جذاب به مشتری عرضه نمایید؛ در این صورت با ایجاد حس خوشایند برای مشتری، او را به بازگشت و خرید دوباره از فروشگاه تان ترغیب خواهید کرد. همچنین اگر بر روی ساک دستی که به مشتری می‌دهید، اطلاعاتی درباره‌ی شغل و کسب و کارتان چاپ کرده باشید، همین مشتری‌ها بهترین مبلغ کار شما خواهند شد. به این ترتیب بدون پرداخت هزینه‌های بالای تبلیغات، شغلتان را به دیگران معرفی خواهید کرد. در پارت چاپ، علاوه بر امکان سفارش ساک دستی کاغذی آماده و از پیش تولید شده، امکان سفارش ساک دستی اختصاصی نیز وجود دارد؛ شما می‌توانید بگ تبلیغاتی مورد نظر خود را به هر تعدادی که نیاز دارید، با طراحی و ابعاد کاملا شخصی سازی شده سفارش دهید و در اسرع وقت دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات لازم در رابطه با چاپ ساک دستی سفارشی، می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره لازم، سفارش خود را ثبت نمایید.

 مشاغلی مانند بوتیک‌ها، ساعت‌ فروشی‌ها، مغازه‌های فروش طلا و جواهر که محصولاتی مانند جعبه طلا و ساک دستی از ملزومات کارشان است، فروشگاه‌های عرضه‌ی لوازم آرایشی و بهداشتی، فروشندگان قطعات کامپیوتری و موارد فراوان دیگری از ساک‌ دستی کاغذی برای بسته بندی و ارائه‌ی محصولات خود استفاده می‌کنند. البته جنس و اندازه ساک کاغذی بسته به موارد مصرف، بودجه و سلیقه‌ی شما متغیر است. ما در پارت چاپ، انواع ساک دستی تبلیغاتی را در سایزها و اندازه‌های مختلف عرضه می‌کنیم.

از دیگر مصارف بگ کاغذی می‌توان به کاربرد آن به عنوان وسیله‌ای برای بسته بندی هدایای تبلیغاتی اشاره کرد. بنابراین بسیاری از شرکت‌ها و صاحبان کسب و کار کاتالوگ‌ها، سالنامه‌ها، کتاب‌های نفیس، لوح‌های تقدیر و یادبود را در داخل ساک‌ های دستی مناسب به افراد مدنظر ارائه می‌دهند. به علاوه، ساک دستی کاغذی یک وسیله‌ی مناسب برای حمل کاتالوگ‌ها، بروشورها و مواردی از این قبیل است که معمولاً در سالن‌های سمینار، نمایشگاه‌ها و همایش‌‌های مختلف توزیع می‌شود. اما آنچه مهم است، علاوه بر طرح و رنگ جذاب، کیفیت و قیمت مناسب بگ تبلیغاتی است. به همین دلیل بهتر است ساک دستی را با حساسیت بیشتری انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت ساک دستی کاغذی

قیمت ساک دستی براساس سایز، جنس و تزئینات کار شده بر روی آن متفاوت است. در صورتی که تصمیم به خرید پاکت تبلیغاتی گرفته‌اید، بهتر است تمامی این موارد را با توجه به نوع کسب وکارتان انتخاب کنید. بطور کلی، قیمت ساک دستی تبلیغاتی بر اساس موارد سلیقه‌ای و سفارشی که پیش از سفارش روی محصولات مورد نظر خود لحاظ می‌کنید، متغیر خواهد بود؛ مواردی مانند رنگ و ابعاد ساک دستی، جنس ساک دستی، چاپ لوگو روی ساک دستی، چاپ تبلیغات و … همگی پارامترهایی بوده که در تعیین قیمت ساک دستی کاغذی موثر هستند.

خرید ساک دستی کاغذی باکیفیت

ما در مجموعه‌ی پارت چاپ، به تنوع، کیفیت و به صرفه بودن اهمیت می‌دهیم. بر همین اساس شما می‌توانید ۳۵ قالب آماده برای ساک دستی بدون پرداخت هزینه‌ی قالب را از ما دریافت کنید. تیم ما بر طبق سفارش و درخواست شما،  انواع ساک‌ دسته موزی و دسته مخفی را با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار تولید می‌کنند.  در صورت درخواست شما، برای چاپ ساک دستی کاغذی، از کاغذ‌های گلاسه، کاغذ‌های کرافت، کاغذ‌های پشت سفید و پشت طوسی استفاده می‌کنیم. لازم به ذکر است ساک کاغذی روکش دار نسبت به ساک های معمولی، مقاومت و دوام بیشتری دارند. این روکش‌ها معمولا از جنس سلفون هستند. ضمن اینکه ما در تهیه‌ی ساک‌ کاغذی از چسب‌های دوطرفه استفاده می‌کنیم و محصولی بادوام و با کیفیت بالا تحویلتان می‌دهیم.

ساک دستی کاغذی کالایی فانتزی است؛ از ین رو هرچه رنگ و تزئینات زیباتری داشته باشند، بیشتر مورد پسند خواهند بود. ما از انواع تزئینات روبانی، گروگن، ساده و تافته برای تزئین این ساک ها بهره می‌گیریم. در سفارش ساک دستی تبلیغاتی، دست شما برای اعمال تغییرات در محصول کاملا باز بوده و هر مدل تغییری را که بخواهید، بدون هیچ محدودیتی می‌توانید لحاظ کنید.

در نهایت این که شما می‌توانید انواع ساک دستی سایز کوچک و بزرگ را بر اساس نوع نیاز و کسب و کار خود، به صورت عمده و یا تعداد پایین سفارش دهید. جهت سفارش ساک دستی ارزان و باکیفیت از پارت چاپ، با شماره ۰۲۱۵۲۶۳۷۰۰۰ تماس گرفته و پس از استعلام قیمت و صدور پیش فاکتور، سفارش خود را ثبت نمایید.

سوالات متداول در رابطه با ساک دستی تبلیغاتی پارت چاپ

بطور کلی، در مجموعه ما، انواع ساک دستی کاغذی قابل چاپ و تولید می‌باشد؛ امکان تولید با کاغذ گلاسه، فانتزی، کرافت و مقواهای پشت طوسی، پشت سفید و ایندربرد در گرماژهای مختلف وجود دارد. برای دریافت مشاوره لازم و استعلام قیمت چاپ ساک دستی تبلیغاتی، می‌توانید با شماره ۰۲۱۵۲۶۳۷۰۰۰ تماس بگیرید.

بله، چاپ لوگو و تبلیغات روی ساک دستی کاغذی امکان پذیر بوده و شما می‌توانید طبق سلیقه خود، لوگو یا طرح مد نظرتان را روی ساک دستی چاپ کنید.

بله، ساک دستی تبلیغاتی یا ساک دستی اختصاصی، همانطور که از نام آن پیداست، اصولا برای تبلیغات محصول یا برند استفاده می‌شود که به همین منظور، امکان سفارشی سازی ساک دستی کاغذی کاملا وجود داشته و شما قادر خواهید بود تمامی پارامترها، از جمله رنگ، جنس، ابعاد، طرح چاپ، پوشش، و حتی نوع بند را شخصی سازی کنید.

برای تولید ساک دستی تبلیغاتی، از کاغذ با گرماژ های: ۷۰، ۸۰ و ۱۱۵ گرم (فقط برای کاغذهای کرافت) و ۱۳۵، ۱۵۰، ۱۷۰، ۲۰۰، ۲۵۰ و ۳۰۰ گرم برای سایر انواع کاغذ استفاده می‌شود که در حین سفارش، می‌توانید این پارامتر را نیز تعیین کنید.

بسته به نوع و تعداد سفارش، بین ۵ تا ۲۰ روز کاری ممکن است طول بکشد.

حداقل تعداد سفارش ساک دستی آماده، ۱۰۰ عدد و حداقل تعداد سفارش ساک دستی تبلیغاتی، ۵۰۰ عدد می‌باشد.

بسته به نوع استفاده و محصولی که قصد حمل آن با ساک دستی را دارید، نوع کاغذ تعیین می‌شود و بطور کلی نمی‌توان پاسخ مناسبی به این سوال داد. اما در حالت عمومی، ساک دستی کرافت برای محصولاتی استفاده می‌شود که وزن کمتری دارند.

برای سفارش ساک دستی آماده، می‌توانید به قسمت فروشگاه پارت چاپ مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. برای سفارش چاپ ساک دستی به صورت اختصاصی و تبلیغاتی، می‌توانید با مشاوران پارت چاپ تماس بگیرید و پس از دادن اطلاعات لازم و استعلام قیمت، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

بله، ارسال سفارشات به شهرهای دیگر از طریق پست امکان پذیر است.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۷ نفر به این مطلب رای داده اند.
guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top