✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

۳ نکته مهم صحافی سر رسید

صحافی سر رسید با بهترین کیفیت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

یکی از اصلی ‌ترین مراحلی که مربوط به تولید سررسید می باشد ، صحافی سر رسید است. این مرحله را به عنوان مرحله پایانی طراحی ظاهری سررسید می شناسند. البته باید بدانید علاوه بر زیبایی این روش، صحافی برای مستحکم کردن سررسید ها اهمیت زیادی دارد. روش های متفاوتی برای صحافی سالنامه وجود دارد که هر یک از این روش ها روی ماندگاری و زیبایی تاثیر می گذارند. ظرافت طراحی هر یک از سالنامه ها به صحافی آنها بستگی دارد. در واقع باید بدانید که سه فاکتور مهم زیبایی، ماندگاری و ظرافت به عنوان مهم‌ ترین مواردی شناخته می ‌شوند که زمان صحافی سر رسید ها اهمیت زیادی خواهند داشت. صحافی روشی می باشد که در آن برگه های داخلی سالنامه را کنار یکدیگر قرار می دهند و آنها را به وسیله دوخت یا با استفاده از روش های متفاوت به یکدیگر متصل می نمایند.

نکات صحافی سر رسید

 
برای صفحه بندی انواع سالنامه ها، ترکیب بندی و همچنین جلد بندی آنها باید هر یک از روش ها و اقدامات اصولی صحافی سر رسید را بشناسید. برخی از مهمترین نکاتی که زمان صحافی انواع سررسید ها اهمیت زیادی دارند، عبارت هستند از :

ترکیب بندی سررسید

 
پیش از اینکه صحافی سالنامه ها انجام شود، باید ترکیب بندی صفحات سررسید به درستی انجام شود و صفحات به صورت اصولی در کنار یکدیگر قرار بگیرند. صفحات سررسید را باید بر اساس شماره ای که دارند ، در کنار یکدیگر بگذارید. این مرحله از صحافی انواع سالنامه ها به چند دسته تقسیم بندی خواهد شد. تا کردن صفحات، لت گذاری ترتیب دادن به عنوان مهمترین دسته بندی های ترکیب بندی صفحات سر رسید است. صفحات پشت و رو سررسید ها که چاپی هستند را باید تا کنید و پشت یکدیگر قرار دهید. صفحاتی که رنگی می باشند ، باید بین صفحات سررسید قرار داده شوند. یکی از مهمترین مراحل صحافی که به وسیله ماشین ها صورت می پذیرد ، ترتیب دادن است. بعد از ترتیب دادن هر یک از صفحات باید آنها را به طور اصولی در کنار یکدیگر دوخت بزنید.

شکل بندی سررسید

 
شکل بندی یکی دیگر از مراحل صحافی انواع سررسید ها می باشد. برای شکل بندی انواع سالنامه ها باید بعد از دوخته شدن صفحات، برای خواباندن برآمدگی هر یک از برگه ها آنها را با استفاده از دستگاه های اتوماتیک منسجم تر سازید. چسب کاری به عنوان یکی از مهم‌ ترین مراحل شکل بندی سررسید ها شناخته می ‌شود. لایه‌ای از چسب های مخصوص را برای  باید برای صحافی استفاده کنید. مرحله لب بری برای از بین بردن لبه های ناهموار صفحات سررسید به کار گرفته می ‌شود. آستر بندی یکی دیگر از مراحل شکل بندی صحافی انواع سررسید ها می باشد. در این بخش باید آستر پارچه ای را مورد استفاده قرار دهید.

صحافی سر رسید با کیفیت عالی

جلدبندی سر رسید


جلد بندی یکی دیگر از نکاتی است که به عنوان مرحله پایانی صحافی سر رسید شناخته می شود. در این مرحله چندین کار اساسی باید انجام گردد. ساخت جلد به عنوان یکی از مهم ‌ترین مراحل طراحی سررسید ها شناخته خواهد شد. جلد های سررسید با استفاده از مقوا، پارچه و غیره بریده می‌ شوند. مقوا های ضخیمی را استفاده می کنند که طول عمر زیادی دارند. بعد از اینکه ساخت جلد انجام شود باید روی جلد، چاپ برند و لوگوی شرکت صورت پذیرد. گذاشتن جلد یکی دیگر از مراحل جلد بندی است. این مرحله مربوط به سطح آستر هایی است که برای بدرقه سررسید مناسب می باشند. اگر شما تمامی مراحل را با دقت انجام ندهید ، نمی توانید کارایی لازم را از صحافی انجام شده دریافت کنید

هزینه های صحافی سررسید


هزینه ای که مربوط به صحافی سر رسید می باشد به فاکتور های متفاوتی بررسی بستگی دارد. هر یک از روش هایی که برای صحافی انواع سالنامه مورد استفاده قرار می گیرند با یکدیگر فرق می کنند. این مسئله را زمان پرداخت هزینه باید به خوبی در نظر داشته باشید. یکی از مهمترین نکاتی که زمان پرداخت هزینه صحافی اهمیت دارد نوع سررسید می باشد. هر یک از مدل های سررسید با یکدیگر فرق می کنند و باید با استفاده از روش خاص صحافی شوند. پیش از اینکه صحافی انواع سالنامه ها را انجام دهید می توانید در مورد هزینه های مربوط به صحافی با کارشناسان پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ مشورت کنید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
3 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top