پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

فروش جعبه انگشتر با بهترین قیمت

فروش جعبه انگشتر

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

فروش جعبه انگشتر بسته به اینکه جعبه دو تیکه سفارش دهید یا سه تیکه تفاوت هایی پیدا می کند. با این حال این تفاوت ها چندان محسوس نیستند و افزایش قابل اعتنایی در هزینه نهایی سفارش ایجاد نمی کنند. دست کم در خرید از پارت چنین تفاوت هایی در سفارش های شما، به چشم نخواهند آمد. وقتی مطلع شوید که طراحی و کلیشه چاپ سفارش های بالاتر از ۳۰۰ تا رایگان است، این هزینه های پایین، پایین تر هم خواهند آمد! این جعبه انگشتر خود اگر راست راستش را بخواهید خود مانند یک انگشتر جادویی عمل می کند که با هر بار چرخیدن، بخشی از هزینه های شما را ناپدید می کند! مژده ای از این شاد کننده تر؟! با یک چرخش دیگر این انگشتر جادویی، هزینه های ارسال شما هم رایگان خواهد شد! می گویید نه؟ پس انگشتر را بچرخانید تا نتیجه را ببینید! البته همزمان با این چرخاندن، به ما هم زنگ بزنید!!

محبوب ترین رنگ ها در فروش جعبه انگشتر


رنگ های محبوب پارت چاپ بر فروش جعبه انگشتر تاثیری مستقیم گذاشته اند. رنگ بندی هایی که ما در طراحی جعبه های انگشتر در اولویت قرار می دهیم، همه فروشی تضمین شده داشته اند. از آنجا که ما تولید کننده ای هستیم که خود مستقیما محصولاتش را می فروشد، از راه فروش مان نظر سنجی می کنیم! چگونه؟ خیلی ساده و کاربردی! رنگ های پر فروش در واقع رنگ های محبوب مشتریان هستند! رنگ هایی مثل سرمه ای، طوسی، فیروزه ای، سفید، مشکی، قرمز، کرم و رنگ محبوب دختر خانم ها یعنی صورتی در صدر فروش ما قرار دارند. این رنگ های پیشتاز، از بقیه رنگ بندی ها بیشتر فروش دارند! البته چاپگرهای مدرن و دیجیتالی پارت چاپ سلیقه های متفاوت را فراموش نکرده اند! برخی از مشتریان به رنگ هایی خاص علاقه دارند! طبعا یک فروشنده خوب این دسته از مشتریانش را فراموش نمی کند! ما هر رنگی را که سفارش دهید، برای تان چاپ می کنیم!

 

ساختار جعبه انگشتر


ساختار جعبه ها و مواد اولیه آنها در فروش جعبه انگشتر موثر است. از این بابت نگرانی نداریم چون همه جعبه های ما از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه بازار تهیه شده اند. جعبه های مقوایی پارت ساختمانی چند لایه دارند که آنها را برازنده نام شان می سازد: هارد باکس! این جعبه های سخت، انگشتر های شما را به خوبی محافظت می کنند و گرد و غبار را هم از نزدیک شدن به آن باز می دارند. جعبه های پارت بادیگاردهای مکعبی شکلی هستند که عین صدف های دریایی، انگشترهای نفیس شما را در خود نگه می دارند! پوسته سخت این صدف-جعبه ها، انگشترتان را از خش و گزند های دیگر سالم نگه می دارد.

تناسب هندسی


عامل دیگری که فروش جعبه انگشتر را تضمین می کند، تناسب هندسی آن است. ساختار مکعبی جعبه، انگشتر را در میانه خود قرار می دهد. در زیباشناسی هندسی، مرکز همیشه برایند تلاقی قطرهای اشکال هندسی منتظم است. به همین دلیل بهترین مکان را برای دیده شدن می آفریند. انگشتری که در این نقطه قرار گیرد با همه شکوهش دیده می شود. تناسب های زرین جعبه های پارت، زیبایی طراحی و شکوه انگشتر را برجسته تر می سازند. زیبایی برای اینکه با همه فر و شکوهش دیده شود، به تختی درخور هم نیاز دارد. جعبه انگشتر پارت همان تخت درخور است!

خرید آنلاین


فروش جعبه انگشتر به دو روش صورت می گیرد. یکی از این روش ها خرید آنلاین است. گزینه های متعددی را پیش روی شما قرار داده ایم که کار انتخاب را برای تان آسان می سازد. همه ویژگی های محصولات ما انتخاب شدنی اند. تنها کافی است که محصول دلخواه را برگزیده و خصوصیات محبوب خود را از رنگ، اندازه و جنس را نیز تیک بزنید! به همین سادگی! پس از پرداخت نهایی محصول از آن شما است!

فروش جعبه انگشتر به صورت عمده

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top