پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

فروش سالنامه قدیمی با بهترین قیمت

فروش سالنامه قدیمی با ارزانترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

یکی از مواردی که درباره سالنامه می بینیم، این است که سالنامه‌های قدیمی و تاریخ گذشته نیز کاربران مخصوص به خود را دارند. این شرایط و نیاز باعث شده تا فروش سالنامه های قدیمی توسط بسیاری از مراکز صورت گیرد. در ادامه به بررسی این سالنامه ها، کاربران و مراکز عرضه کننده آنها می پردازیم.

مشخصات سالنامه قدیمی


به تمام سالنامه ها و سررسید هایی که تاریخ آنها مربوط به سال های گذشته است، سالنامه قدیمی گفته می شود. این محصولات به دلایل مختلفی مثل تولید بالا یا غیر قابل استفاده بودن آنها برای کاربران به صورت تازه و دست نخورده باقی می مانند. با توجه به رد شدن تاریخ تقویم این سالنامه ها، نمی توان برای پیگیری تاریخ و وقایع مهم در هر روز مورد استفاده قرار داد. ولی برای نیازهایی مثل یادداشت برداری و نوشتن مورد استفاده قرار می گیرند. این سالنامه ها به مدل یا ابعاد خاصی محدود نیستند و می توان انواع نمونه ها را از مراکز فروش مختلف تهیه کرد.

یکی از مزیت هایی که در فروش سالنامه قدیمی وجود دارد، قیمت مناسب و به صرفه آنها می باشد. چون این محصولات دارای تاریخ به روز و جدید نیستند، نمی توانند نیاز مخاطب به بررسی تقویم و رویدادهای مهم روز را پوشش دهند. تنها استفاده ای که از این محصولات می توان داشت، کاربرد آنها برای نوشتن مطالب و نت برداری است. بسیاری از افراد از این سالنامه ها برای نوشتن مطالب کاری و آموزشی خود استفاده می کنند. یکی از دلایل جایگزین کردن سالنامه های قدیمی به جای دفتر یا دفترچه های یادداشت، قیمت به صرفه و ارزان آنها است. معمولا قیمت عرضه سالنامه های قدیمی ثابت است و افزایش قیمت روی آن اعمال نمی شود.

فروش سالنامه تاریخ گذشته


فروش سالنامه قدیمی محدود به مدل یا طرح خاصی نیست بلکه می توان این محصولات را در دسته بندی ها و نمونه های متنوع خریداری کرد. چون مشتریان هنگام مراجعه به مراکز چاپ اقدام به ثبت سفارش محصولات متنوع با ویژگی ها و مشخصات گوناگون می کنند. سالنامه هایی که از این سفارشات باقی می مانند و یا توسط مراکز چاپ به شکل های مختلف تولید و مورد استفاده کاربران قرار نمی گیرند، به نام سالنامه یا سررسید قدیمی به دست مشتریان می رسد. علاوه بر تنوع ابعاد و اندازه، می توان از لحاظ کیفی و طراحی صفحات داخلی و خارجی نیز تنوع بالایی را در این سالنامه ها مشاهده کرد.

با توجه به مشخصات این محصولات و مراکز فروش سالنامه قدیمی، گروه های مختلفی از افراد هستند که مخاطبان همیشگی سالنامه های قدیمی هستند. یکی از مهمترین این مخاطبان، دانشجویان و دانش آموزان هستند که برای نوشتن مطالب و نکات آموزشی خود از سررسید و سالنامه های متنوع قدیمی استفاده می کنند. تنوع در طراحی صفحات داخلی این سالنامه ها باعث می شود تا این افراد با توجه به نیاز و شرایط خود از مناسب ترین نمونه های سالنامه استفاده کنند. کارمندان و افراد شاغل نیز یکی دیگر از گروه های مهم در استفاده از سالنامه های قدیمی هستند. این افراد برای یادداشت برداری کارهای روزمره و نوشتن مطالبی که نباید فراموش کنند ، از نمونه های قدیمی سالنامه ها استفاده می کنند.

مرکز فروش سالنامه


با توجه به نیاز کاربران برای استفاده از این سال نامه ها ، فروش سالنامه قدیمی توسط بسیاری از مراکز انجام می شود. یکی از مراکز فعال برای عرضه سالنامه های قدیمی، چاپخانه ها و تولید کننده های سررسید و سالنامه هستند. در فرآیند تولید امکان اینکه برخی از سفارشات زیاد بوده و به کاربر تحویل داده نشود، وجود دارد. این شرایط باعث می شود تا در پایان سال تعداد قابل توجهی سررسید یا سالنامه تاریخ گذشته در این مراکز موجود باشد. از دیگر مراکز فروش برای عرضه انواع نمونه های سال نامه قدیمی می توان به لوازم التحریری ها، کتابفروشی ها و حتی دستفروشان کتاب اشاره کرد. هر کدام از این مراکز با توجه به شرایط خود اقدام به فروش تکی و یا عمده سالنامه های قدیمی و تاریخ گذشته می کنند.

هر کدام از این مخاطبان و سایر کسانی که به دنبال تهیه انواع سالنامه قدیمی هستند ، می توانند به مراکز عرضه مختلف که در بالا به آن اشاره کردیم، مراجعه کنند. مجتمع چاپ و بسته بندی پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ به عنوان یکی از فعالان در حوزه چاپ سررسید و سالنامه است که دارای تنوع بالایی در سالنامه های قدیمی است که در طول سال برای بسیاری از سازمان ها و کسب و کارها فعالیت می کند .

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top