پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

فروش سالنامه ۱۴۰۳ با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت

فروش سال نامه با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

یکی از موارد قابل توجه در چاپ انواع سررسید و سال نامه ها در سال های اخیر، تنوع می باشد. بازار عرضه انواع سال نامه ۱۴۰۳ نیز مانند سال های گذشته از تنوع بالای محصولی برخوردار است. تنوع در کیفیت، جلد، طراحی داخلی و نوع کاربرد از جمله موارد قابل توجه در این محصولات می باشند. در ادامه به میزان فروش و عرضه برخی از نمونه های پرطرفدار سال نامه ها در سال ۱۴۰۳ اشاره خواهیم کرد.

سالنامه چرم


با توجه به تنوع بالای طرح و مدل سررسید ها در سال جدید، همچنان نمونه های چرمی از اولویت های بسیاری از مراکز فروش سال نامه ۱۴۰۳ می باشند. علاقه به محصولات چرمی در تمام جهان وجود دارد و می توان در دسته بندی های مختلف محصولی این رفتار مشتری را مشاهده کرد. چرم جزء کالاهای لوکس و جذابی است که با گذشت زمان همچنان ارزش و اعتبار خود را بین نسل های مختلف دارد. این ویژگی رفتاری برای سررسید و سالنامه ها نیز وجود دارد. در ساخت این دسته بندی از سالنامه و سررسیدها، از انواع چرم طبیعی و مصنوعی استفاده می شود. البته به دلیل محدودیت در کاربرد چرم طبیعی و قیمت بالای آن، استفاده از چرم مصنوعی برای بسیاری از افراد به صرفه تر است. در نمونه های مصنوعی نیز به دلیل ظاهر شیک و جذاب سررسید ها، میزان فروش و سفارش آن نسبت به بسیاری از دسته بندی های دیگر محصولی بالاتر است.

فروش سال نامه ۱۴۰۳ فانتزی


بعد از سالنامه های چرمی که سبک آنها بیشتر اداری و رسمی است، نمونه های فانتزی و مدرن هستند که امروزه طرفداران بالایی پیدا کرده است. میزان فروش سال نامه ۱۴۰۳ از نمونه های فانتزی بسیار بالا رفته است. مخاطبان این نوع از سالنامه ها اکثرا افراد جوانی هستند که علاقه مند به طرح و مدل های جدید و مدرن می باشند. در طراحی و تهیه این دسته بندی محصولی می توان تنوع بالایی از مواد اولیه را مشاهده کرد. به کار بردن رنگ و مواد مختلف در قسمت جلد، استفاده از انواع کاغذ برای صفحات داخلی، صحافی های گوناگون و طراحی های متنوع صفحات داخلی از جمله ویژگی های این سررسید یا سالنامه ها به شمار می آید. بسیاری از سازمان ها و کسب و کارهایی که در زمینه کارهای دیجیتالی فعالیت دارند و همه ساله برای کارمندان و مخاطبان خود اقدام به سفارش سررسید می کنند ، نمونه های فانتزی با طراحی های اختصاصی را ترجیح می دهند.

فروش سالنامه ۱۴۰۳ تبلیغاتی


یکی دیگر از طرح های محصولی که روی میزان فروش سال نامه ۱۴۰۳ تاثیرگذار خواهد بود، نمونه های تبلیغاتی می باشند. امروزه تبلیغات به یکی از بخش های مهم و جدا نشدنی در کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است. هر کدام از این مراکز و سازمان ها برای معرفی و شناخته شدن خود از راه های متنوع اقدام به تبلیغات می کنند. یکی از این روش های کاربردی و البته مقرون به صرفه ، به کار بردن طرح های تبلیغاتی سالنامه ها است. استفاده از لوگو و نام اختصاصی، عکس محصولات و خدمات به همراه شعارهای اختصاصی باعث می شود تا سال نامه ها معرف مرکز یا کسب و کار مورد نظر باشند. به دلیل استفاده پیوسته افراد از سالنامه ها، این تبلیغات در ذهن کاربران حک می شود که تاثیر مستقیم روی برندینگ دارد. تمام این شرایط باعث می شود تا هر سال به تعداد کسانی که به دنبال سالنامه اختصاصی هستند ، افزوده شود.

جمع بندی


میزان فروش سال نامه ۱۴۰۳ از نمونه های تبلیغاتی نیز با توجه به افزایش رقابت در بازار کسب و کار ، بیشتر خواهد بود. بسیاری از این مراکز برای شناخت بیشتر از روش های گوناگون استفاده خواهند کرد. سفارش سالنامه های تبلیغاتی به دلیل مزیت های بالا و برندسازی هدفمند، یکی از انتخاب های بسیاری از مشتریان می باشد. بسیاری از مراکز چاپ اقدام به طراحی های جدید تبلیغاتی و پیاده سازی آنها در سالنامه های جدید برای سال ۱۴۰۳ کرده اند. یکی از مراکز فعال و با تجربه در زمینه چاپ انواع سررسید و تقویم، مجتمع چاپ و بسته بندی پارت می باشد. انواع نمونه های پرفروش سالنامه ۱۴۰۳ در جدیدترین طرح و مدل ها توسط این مجموعه چاپ می شود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید .

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۳۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top