✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

فروش سالنامه با کیفیت عالی و بهترین قیمت

فروش سال نامه با قیمت استثنایی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

هر سال با توجه به مراکزی که اقدام به ثبت سفارش چاپ یا خرید سالنامه می کنند، میزان استفاده از این ابزار در مدل های مختلف افزایش می یابد. دلایل زیادی در میزان فروش سال نامه تأثیر گذارند که در ادامه به بررسی برخی از آنها خواهیم پرداخت.

قیمت سالنامه


یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار روی میزان فروش سال نامه ، قیمت عرضه و یا هزینه چاپ آنها است. خریداران این محصولات معمولا شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارهای مختلف هستند. این مراکز با توجه به بودجه ای که برای بخش تبلیغات در نظر گرفته اند، اقدام به خرید سالنامه و یا سررسید می کنند. این مراکز معمولا به دنبال تولید کنندگانی هستند که بتوانند محصولاتی کاربردی و متناسب با هزینه در نظر گرفته شده آنها آماده کنند. تنوع در تولید و استفاده از مواد اولیه مختلف این امکان را برای بسیاری از تولید کنندگان سررسید فراهم کرده است.

طراحی سالنامه


امروزه ظاهر تمام کالاها برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند روی میزان فروش و جذابیت آن برای خرید بیشتر تاثیرگذار باشد. در مورد فروش سال نامه نیز این ویژگی تاثیر بسیار زیادی داشته است. مراکز تولید کننده توانسته اند از طراحی های جدید برای جلب توجه کاربران خود استفاده کنند. به کار بردن تنوع بالای جلد، طراحی های داخلی متنوع، استفاده از تصاویر متنوع و جذاب در قسمت های پایانی و شروع سال نامه ها همگی از نمونه های طراحی در این محصولات هستند. تنوع در ابعاد و اندازه سالنامه ها نیز باعث کاربرد راحت آن توسط مخاطبان شده است. بیشترین کاربرد طراحی های مدرن در سال نامه های تبلیغاتی است که در سال های اخیر توانسته اند تبلیغات هدفمندی را در زمینه برند سازی فراهم کنند.

تاثیر کیفیت در فروش سالنامه


مشتریان هر چقدر هم که به دنبال قیمت های مناسب و ارزان هنگام خرید سال نامه و سررسید باشند، ولی به کیفیت و کاربردی بودن محصول نیز اهمیت می دهند. به همین دلیل نمی توان نسبت به تاثیر کیفیت محصول بر میزان فروش سال نامه ‌ها بی توجه بود. بسیاری از مراکز معتبر که برای مخاطبان خود ارزش بالایی قائل هستند و نمی خواهند ذهنیت آنها نسبت به آنها منفی شود، در تولید سالنامه های تبلیغاتی خود دقت بالایی می کنند. استفاده از مواد اولیه با کیفیت، به کار بردن طرح های مدرن و به روز تبلیغاتی و انتخاب محصولاتی با اندازه های کاربردی همگی مواردی هستند که باعث بالا رفتن درجه کیفی این محصولات می شود. مراکز تولید کننده و عرضه کننده هایی که اقدام به فروش سالنامه های با کیفیت و کاربردی می کنند، همیشه مخاطب و مشتری خود را دارند. به همین دلیل نمی توان همیشه روی فاکتور قیمت متمرکز بود و به کیفیت تولید محصولات توجه لازم را نکرد.

تجربه و مهارت در فروش سالنامه


هر کدام از مراکز تولید کننده که اقدام به چاپ و فروش سال نامه و سررسید می کنند، از تجربه و مهارت خاصی برخوردارند. روند کاری هر کدام از این مراکز از الگو و شرایط خاصی پیروی می کند که می تواند برای برخی از کاربران مناسب بوده و برای برخی دیگر نباشد. ولی رعایت و داشتن برخی از رفتارها و مهارت ها توسط مراکز چاپ و فروش باعث می شود تا همیشه تعداد مشتریان آنها بیشتر از سایر مراکز باشد. مهارت بالا در نیازسنجی درست مشتری، تولید و تحویل به موقع محصولات، انعطاف پذیری در تولید و طراحی محصولات مختلف، ارتباط خوب با مشتریان و قیمت عرضه مناسب از جمله مواردی هستند که رعایت آنها توسط این مراکز باعث جلب توجه مشتریان و مراجعه بالای آنها برای خرید سالنامه می شود.

متاسفانه نمی توان یکی از این موارد را رعایت و نسبت به بقیه چشم پوشی کرد. چون فقط مهارت بالا در تولید سالنامه نمی تواند باعث جلب توجه مشتری برای خرید سالنامه از یک مرکز باشد. در کنار این مهارت باید ارتباطات بالا و تحویل به موقع محصول توسط متخصصان مجموعه نیز رعایت شود. مجتمع چاپ و بسته بندی پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با مهارت و ارتباطات بالا در زمینه چاپ انواع سررسید، می تواند نیاز کاربران را به خوبی تشخیص و محصولات را به موقع تحویل دهد. تنوع بالای محصولات این مرکز و به روز بودن طراحی آنها از جمله مشخصات آشکار مجتمع چاپ و بسته بندی پارت است.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top