✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

۵ عامل موثر بر قیمت جعبه بدلیجات

قیمت جعبه بدلیجات

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جنس جعبه


قیمت جعبه بدلیجات را چند عامل تعیین می کنند. یکی از این عامل ها، جنس به کار رفته در ساخت جعبه ها است. یکی از محبوب ترین مواد به کار رفته در ساخت جعبه های پارت، مقوای تقویت شده است. شاید بپرسید که خود مقوا به معنی کاغذ تقویت شده است و مقوای تقویت شده یک تاکید غیر ضروری است. واقعیت این است که این تاکید اصلا غیر ضروری نیست! چرا که همه مقواهای پارت، از نو تقویت می شوند تا دیواره هایی ستبر پیدا کنند. همه جعبه های ما، از ساده ترین تا لاکچری ترین آنها، از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه شده اند.

ساده یا لاکچری


عامل دیگری که بر قیمت جعبه بدلیجات اثر می گذارد، سادگی یا لاکچری بودن آن است. هر چه آرایه ها و افزونه های یک جعبه بیشتر باشد طبعا قیمت آن هم پا به پای آن تغییر می کند. مثلا آستر درونی جعبه های لاکچری از پارچه های گران تری تهیه می شود و مسلما قیمت تمام شده جعبه را هم کمی تغییر می دهد. البته همانطور که گفتیم این افزونه ها تغییری جهش وار در قیمت جعبه ها پدید نمی آورند و جعبه های پارت در مقایسه با بازار، همچنان ارزان ترند.

رنگ بندی جعبه بدلیجات


گر چه رنگ بندی بر قیمت جعبه بدلیجات اثری ندارد اما وقتی پای سفارش در بین باشد موضوع کمی فرق می کند. جعبه های آماده پارت با رنگ بندی های مشخص در سایت پارت چاپ قابل مشاهده اند. اگر رنگ دلخواه خود را میان این طیف رنگ های از پیش آماده پیدا نکردید تنها راه، سفارش آن است. یک تماس با کارشناسان فروش ما این مشکل را حل می کند. 

ابعاد جعبه بدلیجات

 
ابعاد جعبه نیز بر قیمت جعبه بدلیجات اثر می گذارند. این ابعاد بسته به نیاز شما متفاوتند. فرم جعبه ها نیز از ساده و دو تیکه تا سه تیکه در نوسانند. جعبه ها در اندازه هایی چون تکی، نیم ست یا ست ساخته می شوند. البته باز ابعاد بسته به نیازهای شما می توانند متفاوت باشند. دستگاه های به روز پارت و کادر تخصصی و خلاق آن برای هر سفارشی کاملا آمادگی دارند. شما می توانید از راه تماس با شماره تلفن بالا همه سفارش های خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. سلیقه شما به خلاقیت های کادر تخصصی ما جهت خواهد داد. هدف نهایی پارت، رضایت مشتریان است.

قیمت جعبه بدلیجات پارت همه خریداران ما را خوشحال می کند! چرا خوشحال نباشند؟ همه قیمت گذاری های پارت چاپ منصفانه است و از قیمت های روز بازار کمتر است! می گویید نه؟! امتحان کنید! اما چگونه این واقعیت را امتحان کنید؟ از دو راه! یک راه آنلاین و راه دیگر تماس با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ است.

خرید آنلاین از سایت پارت چاپ


برای خرید از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت به دو روش می توانید عمل کنید. نخستین روش به خریدهای کم شمار مربوط می شود. برای خرید های کم تعداد بهترین روش خرید آنلاین است. در این روش کافی است که به سایت پارت چاپ رفته و محصول دلخواه خود را انتخاب کنید. روندهای خرید آنلاین بسیار ساده، کم کلیک و ایمن طراحی شده اند. هر مرحله شما را به سادگی به مرحله بعد خواهد برد. مزیت این روش در این است که ویژگی های محصول از رنگ و ابعاد و دیگر خصوصیات به صورت گزینه های ارائه شده اند. شما با کلیک بر هر گزینه، ویژگی های محصول خود را انتخاب خواهید کرد. شما تنها با چند کلیک محصول دلخواه تان را به خانه خواهید آورد.

سفارش جعبه بدلیجات

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top