✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

۵ عامل موثر بر قیمت جعبه سکه طلا

قیمت جعبه سکه طلا

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

با قیمتی که سکه طلا یافته است ، قطعا جعبه آن نیز باید در خور این وضعیت باشد. قیمت جعبه سکه طلا همچون جعبه های جواهرات دیگر، به چند چیز بستگی دارد. یکی از این عامل ها، بدنه مقاوم جعبه است. جعبه سکه طلا باید استحکام یک گاو صندوق مینیاتوری را داشته باشد! در واقع این جعبه ها باید به شما این اطمینان را بدهند که سکه طلای تان در یک گاو صندوق کوچک قرار گرفته است. سکه طلا، در زمانه های بحران، پس انداز شخصی شما است. جعبه آن نیز باید همچون بانکی معتبر به شما این اطمینان را بدهد که سکه تان در جای امنی پس انداز شده است. یک سکه طلا نباید در معرض خش افتادگی، سقوط و گرد و غبار قرار بگیرد. استحکام بدنه دقیقا به همین دلایل مهم است. قیمت جعبه سکه طلا به عوامل زیادی مانند نوع، کیفیت، زیبایی و استحکام آن مربوط می شود. فراورده های پارت چاپ تنوع زیاد و قیمت مناسبی دارند.

عوامل موثر بر قیمت جعبه سکه طلا


قیمت جعبه سکه طلا به زیبایی طراحی آن هم بستگی دارد. هر چه این زیبایی به سمت لاکچری شدن پیش برود، تفاوت قیمت بیشتر می شود. با این حال تفاوت قیمت ها آنچنان فاصله دار نیست که زیاد به نظر برسد. در پارت چاپ قیمت ها از همدیگر فاصله زیادی ندارند. یک دلیل این فاصله های کم قیمت ها به تولید کننده بودن مجتمع پارت بر می گردد. مجتمع پارت فقط مرکزی برای فروش جعبه های طلا نیست؛ تولید کننده آنها نیز هست.

فروش موفق


قیمت جعبه سکه طلا را اگر با قیمت سکه مقایسه کنید، قطعا جا می خورید. به رغم زیبایی جعبه های تولیدی ما، قیمت ها کاملا مناسبند. ما به دلیل اینکه هم تولید کننده و هم فروشنده مستقیم فرآورده های خود هستیم، قیمت گذاری های خود را واقعی، منطقی و مناسب نگه داشته ایم. مطمئن باشید که جعبه های سکه طلای پارت، در کار فروش شما تاثیری مثبت می گذارند؛ چون علاوه بر زیبایی چشمگیرشان، بهای پایین و مناسبی دارند و خرید آنها یک سودآوری مسلم است.

کیفیت جعبه سکه طلا


قیمت جعبه سکه طلا به نوع و کیفیت مواد اولیه آن بر می گردد. بسته به اینکه نوع جعبه شما چه باشد، قوس قیمتی آن هم متفاوت است. یکی از این انواع جعبه مقوایی است. خود جعبه مقوایی هم به زیر شاخه های گوناگونی تقسیم بندی می شود. یکی از این زیر شاخه ها، پاکتی نام دارد. این نوع جعبه به شکل پاکت نامه طراحی می شود. مساحت این پاکت ها به اندازه سکه های طلا است. سکه ها معمولا بر یک مقوای مستطیلی شکل کوچک، پرس شده است. مشخصات سکه نیز بر این مقوای مستطیل شکل کوچک درج می شود.

خرید آنلاین و عمده


مجتمع چاپ و بسته بندی پارت برای آسایش مشتریان عزیز خود دو راه کاربردی را برای خرید فراهم ساخته است. نخستین راه خرید آنلاین از سایت پارت چاپ است. این روش مخصوص خریدهای کم تیراژ است. شما با ورود به سایت پارت چاپ، محصول دلخواه خود را انتخاب می کنید. پس از این کار روند خرید برای شما فعال خواهد شد. با دنبال سازی روند خرید، و با تکمیل پروسه خرید و پرداخت نهایی، محصول به سادگی خریداری می شود.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top