پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

قیمت جعبه سکه در انواع طرح ها و رنگ ها

انواع جعبه سکه با کیفیت بالا و قیمت مناسب

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

در نگاه و نظر نخست این جعبه سکه است که به چشم می خورد و چشم ها را به خود خیره می سازد. ممکن است شما جعبه ای را تدارک ببینید که همه با دیدن آن برق نگاهشان بپرد و خیره به آن نگاه کنند. شاید هم جعبه ای بخرید که اصلا درخور سکه گرانبهایتان نباشد! به هر حال انتخاب جعبه سکه کاملا به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. در مورد قیمت جعبه سکه نگران نباشید! چرا که در برابر هزینه ای که برای خرید سکه می پردازید بسیار ناچیز است و حتی اگر گران ترین نوع آن را خریداری کنید، باز هم قابل مقایسه با قیمت خود سکه نیست.

 

انواع جعبه سکه

 

قیمت جعبه سکه به کیفیت آن بستگی دارد. جعبه سکه در انواع  و جنس های مختلفی طراحی و تولید می شود. اما تفاوت قیمت گران ترین جعبه سکه و ارزان ترین آن زیاد نیست .می توانید جعبه ای خریداری نمایید که خودش به عنوان یک اثر هنری و زینتی و یک دکوراتیو جذاب مورد استفاده باشد و تا سالیان سال توسط فرد نگهداری شود، یا این که جعبه ای بخرید که تنها قابلیت آن نگهداری سکه باشد.

جعبه سکه مقوایی

 

جعبه های مقوایی انواعی دارند. برخی از آنها به شکل پاکتی می باشند. جعبه سکه های پاکت به حالت پاکت نامه هستند، جنس آنها مقوا است، اندازه آنها به اندازه ابعاد سکه پرس شده می باشد. منظور از سکه پرس شده، سکه ای است که به روی یک مقوای کوچک مستطیل شکل قرار گرفته که بر روی این مقوا مشخصات سکه نوشته شده است و سکه و مقوا در یک کاور پلاستیکی ضخیم پرس شده اند.

قیمت جعبه سکه جعبه ای از نوع پاکتی آن بالاتر است. جعبه سکه مقوایی دیگری هم تولید می شوند که به شکل جعبه بوده و از درب و بدنه ساخته شده اند. شما می توانی این جعبه ها را با استفاده از ابزار تزئینی مانند روبان تزئین کنید و بیارایید. قیمت این نوع جعبه سکه مقوایی بسیار مناسب است.

جعبه چوبی

 

جعبه های چوبی هم مانند جعبه های مقوایی دو نوع می باشند. برخی جعبه سکه های چوبی از جنس ام دی اف هستند و دارای طرح و رنگ های متنوع می باشند. برخی دیگر از جنس چوب و بیشتر به شکل کشویی هستند.

جعبه خاتم کاری

 

جعبه سکه خاتم کاری بهترین و مجلل ترین نوع جعبه سکه می باشد. هنر خاتم کاری از هنرهای اصیل ایرانی است که جعبه را به یک اثر هنری ارزشمند و قیمتی تبدیل می کند. جعبه سکه خاتم کاری با توجه به جنس محکمی که دارد ، می تواند تا سالیان سال دوام داشته و یاد و خاطره شما را در دل عزیزتان زنده نگه دارد. هنر خاتم کاری بسیار زیبا و چشم نواز است ، لذا جعبه سکه خاتم کاری از زیبایی ویژه ای برخوردار است. قیمت جعبه سکه خاتم کاری از دیگر انواع جعبه سکه بالاتر است .

برای تماشای انواع جعبه سکه و جعبه جواهرات ما روی این لینک جعبه طلا کلیک بفرمایید و برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید تا کارشناسان پارت چاپ به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top