پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۴ عامل موثر بر قیمت جعبه طلا مقوایی

قیمت جعبه طلا مقوایی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

قیمت جعبه طلا مقوایی را جنس مقوای آن تعیین می کند. مقوا در واقع به معنای کاغذ تقویت شده است. می دانیم که جعبه مقوا در بازار طلا و جواهرات کاربرد گسترده ای دارد. البته نوع چوبی این دسته از جعبه ها نیز کاربرد دارد. با این حال جعبه طلای مقوایی ، همه طلا و جواهر فروشی ها را فتح کرده است. سبک وزنی و استحکام این محصول، آن را به کالایی محبوب در میان صنف طلا و جواهر فروشی تبدیل کرده است. وقتی می توانید در کنار استحکام، سبک وزنی را هم داشته باشید چرا باید به دنبال کالاهای سنگین تر بگردید؟

ساختار مقوایی به جعبه ها سبکی و استحکام می بخشد. رنگ بندی، جنس، دیزاین و چاپ از فاکتورهای تعیین کننده قیمت جعبه طلا مقوایی هستند .

طراحی ، رنگ بندی و قیمت جعبه طلا


رنگ بندی و دیزاین بر قیمت جعبه طلا مقوایی اثر می گذارند. منظور از اثر گذاری یک جهش بلند قیمتی نیست! منظور تفاوت گذاری میان انتخاب های مختلف است و گرنه شیوه تولید این جعبه ها، قیمت آنها را پایین نگه می دارد. جعبه های طلای مقوایی پارت چاپ با دستگاه هایی کاملا خودکار و اتوماتیک تولید می شوند. این دستگاه ها برای تولید هارد باکس طراحی شده اند و قادرند که روزانه تا پانزده هزار محصول تولید کنند. روند تولید به خاطر خودکار بودن، کیفیت را بالا و هزینه ها را پایین نگه می دارد.

رنگ بندی جعبه طلا مقوایی در خریدهای آنلاین از پیش تعیین شده است. در این شکل از خرید معمولا رنگ هایی مانند طوسی، سرمه ای، سفید، قرمز، مشکی، فیروزه ای، صورتی، آبی و کرم بیشتر به چشم می آیند. در خریدها و سفارش های عمده این محدودیت برداشته می شود و رنگ بندی تابع سلیقه مشتری می شود. جعبه ها به رنگ دلخواه خریدار در می آیند و دیزاین جعبه ها نیز تنوع می یابد. در هنر دیزاین، برخی از جعبه ها، حالتی کشویی می یابند و برخی دیگر ساختاری مرکب از یک بدنه و یک درب پیدا می کنند. این آپشن ها را نیز می توانید در هنگام خرید، سفارشی سازی کنید.

هدیه دادن باعث شادی می شود !


البته قیمت جعبه طلا مقوایی باعث شده که این کالا در فضای محصور مغازه ها زندانی نماند. جعبه های طلای مقوایی به دلیل شیک و لاکچری بودن، هدیه ها را به زیبایی کاور می کنند. این جعبه ها، هدیه را با پنهان کردن، آشکار می کنند. شکل خلاقانه و شیک جعبه ها، از ارزش هدیه پنهان شده خبر می دهد. به همین دلیل هم جعبه های خلاقانه پارت چاپ با پنهان کردن هدیه ها، ارزش آنها را همه جا جار می زنند. آنها همنشین درخوری برای هدیه های شیک شما هستند.

تبلیغات و جعبه طلا


چاپ بر جعبه های طلای مقوایی یکی از بهترین راه ها برای بازاریابی و تبلیغ است. چاپ بر جعبه ها یکی از عواملی است که قیمت جعبه طلا مقوایی را مشخص می کند. البته قیمت آن در مقایسه با چشم اندازهای تبلیغاتی چاپ کاملا به صرفه است. این شکل از چاپ یک ترفند تبلیغاتی تجربه شده و موفق است. صنعت طلا و جواهر، مانند املاک نیست که مشتری تنها یک خرید در همه عمر خود انجام دهد. از آنجا که خرید طلا و جواهر نوعی پس انداز است، خریدها معمولا با فاصله های منظم و پیاپی انجام می شود. وقتی یک مشتری جعبه طلا لاکچری را به همراه برندتان به خانه می برد، در تمام طول مدت استفاده از آن، به یاد شما خواهد بود. قطعا در خرید بعدی، نخستین گزینه اش شما خواهید بود. این همان اعجازِ تبلیغات است!

خرید جعبه جواهرات ارزان


مجتمع چاپ و بسته بندی پارت برای رفاه حال مشتریان عزیز خود سفارش ها را به آنلاین و عمده تقسیم کرده است. در خریدهای کم تیراژ و شخصی بهترین روش خرید، مراجعه به سایت پارت چاپ است. کارشناسان ما خرید آنلاین را به شکل کاربردی، ساده و امن طراحی کرده اند. هدف از این کار، خلق یک تجربه خرید خوشایند و سریع است. در واقع ما به زمان شما بها می دهیم. همه فرایندهای خرید در سریع ترین زمان های ممکن اجرا می شوند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top