پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ عامل تاثیرگذار بر قیمت جعبه طلا و جواهرات

قیمت جعبه طلا و جواهرات

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

می دانستید که قیمت جعبه طلا و جواهرات به شما بستگی دارد؟ شاید تعجب کنید! اما شما در قیمت موثرید! مسلما خواهید پرسید از چه جهت؟ باید در جواب شما به یک حقیقت اقتصادی اشاره کرد: قیمت بسته به اینکه جعبه های تان را از کجا بخرید، تفاوت پیدا می کند. برخی از تولیدی ها، خود فروشنده محصولات تولید شده خود نیستند. طبعا فروشگاه های مستقلی که خود تولید کننده نیستند، این محصولات را می خرند و به مشتریان عرضه می کنند. در این میان، بر قیمت تولید شده کالا تا زمان رسیدن به دست مشتری، لایه های دیگری از ارزش و قیمت افزوده خواهد شد. به یک معنای ساده تر، جعبه به دست مشتری گران تر از قیمت تولید شده، خواهد رسید. اما یک تولیدی که خود مسئولیت فروش محصولات خود را دارد، با این حباب سازی های قیمتی مواجه نیست. از آنجا که میان تولید کننده و مشتری واسطه ای نیست، قیمت، کمتر است.

مواد مرغوب در ساخت جعبه طلا و جواهرات

قیمت جعبه طلا و جواهرات تابع مواد اولیه جعبه است. جعبه های مرغوب طبعا قیمت متفاوت تری دارند. در این جعبه ها، از مواد بهتری استفاده می شود. مثلا در جعبه های مقوایی، کاغذ مطلوب و مرغوب تولیدی های معتبر، گلاسه و مقواهایی شبیه آن است. تازه به یک لایه هم اکتفا نمی شود. جعبه از بر هم گذاری چند لایه مقوای مرغوب، ساخته می شود. این جعبه ها در برابر افتادن، خش برداشتن محتویات خود، گرد و غبار، و از همه بدتر شیطنت بچه های قد و نیم قد خانه مقاومت قهرمانانه ای از خود نشان می دهند. سازه این جعبه ها مانند یک قلعه نظامی طراحی می شود. دیواره های کلفت و قطور آن، محافظان مطمئن و همیشه بیدار طلا و جواهرات شما هستند.

 

رنگ جعبه طلا و جواهرات

خبر خوب این است که قیمت جعبه طلا و جواهرات به رنگ آن ارتباطی ندارد. شما می توانید با همان قیمت هر رنگی را سفارش دهید. چاپگرهای مدرنی که برای رنگ آمیزی جعبه ها به کار می روند، به هوش مصنوعی مجهزند و هر رنگی را با کیفیتی بالا چاپ می کنند. همه رنگ ها در حافظه چاپگرها ذخیره شده اند. حتی رنگ های خاصی که فقط سلیقه های خاص به دنبال آنها هستند. با این چاپ ها هیچ سلیقه ای مغازه شما را دست خالی ترک نخواهد کرد. شما می توانید از طبیعی ترین تا فانتزی ترین رنگ ها را بر تن جعبه های خود نقش بزنید.

 

آستر جعبه و قیمت جعبه طلا و جواهرات

آستر را فراموش نکنید. در هنگام انتخاب آستر، قیمت جعبه طلا و جواهرات را فراموش کنید. چون در واقع آستر، آبروی جعبه شما است. طلا و جواهرات در حقیقت درخشش حقیقی خود را بر زمینه آستر جعبه پیدا می کنند. جعبه بی آستر مانند خانه فرش نشده است. هر چه در کیفیت آستر جعبه سخت گیری کنید باز کم است. پارچه های مرغوبی که مانند قالی های ایرانی باشکوه باشند، وقاری لاکچری به جعبه می بخشند. بدون این وقار، درخشش طلا و جواهرات گم می شود. کسی را مجسم کنید که با لباس خانه به خود طلا و جواهرات آویخته و در خیابان با غرور راه می رود. طبعا همه خواهند خندید. تناسبی میان طلا و جواهرات و لباس خانه وجود ندارد. لباس فاخر به طلا و جواهرات ارزش راستین خود را می بخشد. آستر جعبه همان لباس فاخر است.

 

تماس تلفنی

اگر می خواهید به سریع ترین شکل ممکن از قیمت جعبه طلا و جواهرات مطلع شوید ، راه آن تلفن کردن است. یک تماس با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ همه کارها را جور می کند. این شماره شما را مستقیما به مشاوران پارت چاپ وصل می کند. مشاوره های ما نیز از طریق همین شماره انجام می شود. همه پرسش های خود را با حوصله از کارشناسان فروش ما بپرسید و مطمئن باشید که با حوصله جواب خواهید شنید. فراموش نفرمایید که همه این مشاوره ها رایگان است و پولی در ازای آن دریافت نمی شود.

 

خرید آنلاین و لذت بازار گردی مجازی

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top