پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۳ عامل موثر بر قیمت جعبه کادو

قیمت جعبه کادو

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

امروزه دیگر زیبایی به یک واقعیت جدایی ناپذیر از زندگی مدرن تبدیل شده است. شاید در گذشته تمرکز اصلی ما بر خود هدیه بود اما امروزه دیگر جعبه نیز بخشی از خود هدیه است. به همین دلیل است که قیمت جعبه کادو اهمیت یافته است. در گذشته کارکرد جعبه کادو پنهان کردن هدیه و کادوی ما بود! امروزه باید آن را با پنهان کردن، نشان دهد! خود جعبه نیز در زیباشناسی امروزی ما باید با ارزش هدیه همخوان باشد. در این مقاله می کوشیم تا به بررسی قیمت جعبه و عوامل موثر بر آن بپردازیم.

نوع جعبه و اثر آن بر قیمت جعبه کادو


یکی از مواردی که مستقیما بر قیمت جعبه کادو اثر می گذارد، نوع جعبه است. در بازار مدل های زیادی از جعبه تولید می شود که هر کدام بسته به نوع آن، به یک طیف قیمتی تعلق دارند. هر کدام از این جعبه ها مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند. به همین دلیل هم پیش از خرید هر جعبه باید با ارزیابی نیازهای خود، و هزینه کردها، اطلاعاتی را درباره هر جعبه به دست آورید.

 برای آشنایی کوتاه شما با انواع باکس و تفاوت قیمت جعبه کادو باید بگوییم که جعبه ها یا مربع یا مستطیل اند. هر کدام از این انواع نیز یا دو تکه اند یا سه تکه. شما می توانید بسته به نیاز خود هر کدام از این انواع را انتخاب کنید. البته این تقسیم بندی به همین جا خاتمه پیدا نمی کند. جعبه های هدیه در پارت چاپ، طبقه بندی های دیگری هم دارند که آنها را متنوع تر می کند. مثلا جعبه هایی داریم که درب های مغناطیسی دارند. در این نوع درب جعبه تنها از یک سو با بدنه آن اتصال دارد. سوی دیگر درب به یک آهنربای طولی مجهز شده است. این آهنربا کار قفل را انجام می دهد. در ضمن درب مانند یک بیلبورد مینیاتوری است که متن یا برند شما بر آن چاپ خواهد شد.

جعبه کشویی


نوع دیگر جعبه ها که قیمت جعبه کادو را متفاوت می کنند، جعبه های کشویی اند. همانگونه که از نامشان پیداست این نوع جعبه ها کشودار اند. از آنجا که قابلیت کشویی به باز و بسته شدن مداوم آن منجر می شود، نوع جعبه از متریال های مقاوم انتخاب می شود. نوع دیگر جعبه های تولیدی ما، تاشو نام دارند. این جعبه ها خلاقانه ترین طراحی را دارند و به زیباترین شکل ممکن، تا می شوند. با این کار فضای کمتری را برخلاف جعبه های دیگر به خود اختصاص می دهند. به خاطر قابلیت تا شدن و فضای اشغال شده کم شان، به سادگی حمل پذیرند. ساده ترین نوع جعبه های ما هم تنها از یک درپوش و یک پایه درست شده اند. این جعبه ها همه جا به ویژه در ویترین مغازه ها دیده می شوند. طبعا قیمت هر انتخاب با انتخاب دیگر، متفاوت خواهد بود.

جنس جعبه : متریال ها ، قیمت جعبه کادو را تعیین می کنند!


از دیگر عواملی که بر قیمت جعبه کادو اثر مستقیم دارد، جنس جعبه است. هر تولید کننده ای از مواد و متریال های معینی در ساخت جعبه های تولیدی خود استفاده می کند. ما در مجتمع چاپ و بسته بندی پارت از برترین متریال ها و مقواهای موجود در بازار برای تولید جعبه های هدیه خود بهره می بریم. هدف ما علاوه بر زیبایی، دوام و استحکام جعبه ها نیز هست. ما در واحد طراحی خود، استحکام و زیبایی را به خلاقانه ترین شکل، با هم ترکیب می کنیم. وقتی زیبایی و خلاقیت را با متریال هایی چون گلاسه و سلفون ترکیب می کنیم به فانتزی ترین دستاوردها می رسیم. زیبایی کمترین دستاورد ما است.

با یک تلفن از قیمت جعبه کادو مطلع شوید !


قیمت جعبه کادو به نوع، جنس و تعداد بستگی دارد. همچنین ما به زیبایی، استحکام و قیمت مناسب اهمیت می دهیم .
همان طور که دیدید ، قیمت جعبه هارد باکس به انتخاب شما بستگی دارد. ما طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی شما قرار داده ایم. برای خریدهای تکی و شخصی ، بهترین راه می تواند خرید آنلاین یا حضوری باشد . شما می توانید جعبه خود را انتخاب کرده و به سادگی مراحل را تا پرداخت نهایی طی کنید. در صورتی که خرید شما عمده باشد، بهترین راه تماس با کارشناسان ما است. شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ شما را به کارشناسان فروش ما می رساند. اگر خرید شما پرتیراژ باشد، قیمت جعبه کادو نیز کم تر خواهد بود. هدف ما از این کار آسودگی شما است. کارشناسان فروش ما آماده پاسخگویی به هر پرسشی هستند. همه مشاوره های پیش از خرید ما رایگان هستند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top