پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

قیمت سررسید باطله

قیمت سررسید باطله

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

سررسید های باطله به عنوان نمونه های تاریخ گذشته و برای کسانی که نیازی به سررسید های جدید ندارند، عرضه می شود. بیشترین استفاده از این سررسید ها برای نوشتن یادداشت و یا نوشتن است. این موضوع باعث می شود تا اولویت های خرید این نوع از سررسید با نمونه های جدید متفاوت باشد. قیمت سررسید باطله یکی از موارد مهمی است که در تهیه این محصول مورد توجه است. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد سررسید و تقویم رومیزی می پردازیم.

این سررسید ها برای اهدافی مثل یادداشت برداری و نوشتن تهیه می شوند. کسانی که به دنبال سررسید های جدید هستند، نمونه های باطله به درد آنها نمی خورد. این امر باعث می شود تا تعداد مخاطبان این سررسید ها نسبت به نمونه های جدید کمتر باشد. که این میزان درخواست نیز روی قیمت عرضه آنها تأثیرگذار است. انواع سررسید باطله در ابعاد مختلف معمولا با قیمت قبلی خود، عرضه می شوند و تغییر قیمت جدید تاثیری روی قیمت نهایی این نوع از سررسید ها در بازار عرضه ندارد.

خرید سررسید باطله


با توجه به قیمت سررسید باطله ، افراد و شرایط مختلفی وجود دارد که می توانند از این دسته بندی سررسید ها استفاده کنند. سررسید های باطله از لحاظ تاریخ و اطلاعات روز هیچ ارزش و اعتباری برای کاربران ندارند ولی می توان در شرایط و موقعیت های مختلف برای نت برداری و نوشتن، مورد استفاده قرار داد. در ادامه به شرایط استفاده از این ابزار در موقعیت های مختلف و توسط افراد متنوع می پردازیم.

  • با توجه به قیمت سررسید باطله و به صرفه بودن آن، طیف وسیعی از دانش آموزان می توانند از این ابزار برای نوشتن و انجام تکالیف خود استفاده کنند. دانش آموزان در طول سال تحصیلی که سپری می کنند از تعداد زیادی دفتر استفاده می کنند. یک سررسید به تنهایی می تواند جایگزین دو یا سه دفتر باشد و نیاز آنها برای نوشتن را رفع کند.
  • دانشجویان و افراد پشت کنکور یکی دیگر از گروه هایی هستند که با توجه به قیمت سررسید باطله و تعداد صفحات بالای آن برای نوشتن از این ابزار استفاده می کنند. دانشجویان احتیاج به برگه های خالی زیاد برای نوشتن جزوه در دانشگاه دارند. داوطلبان پشت کنکوری نیز در طول روز به تمرین و حل مسائل مختلف مشغول هستند. کاربرد سررسیدهای باطله برای هر دو گروه کاملا اقتصادی و به صرفه می باشد.
  • کاسبان و افرادی که بازاری هستند و به کار خرید و فروش در محیط کاری خود مشغول هستند، برای یادداشت برداری های روزانه و حساب کتاب های خود از سررسید های باطله با قیمت ارزان تر استفاده می کنند.
  • با توجه به قیمت سررسید باطله و تعداد صفحات خالی آن، گروه بزرگ کارمندان اداری نیز برای انجام برخی از یادداشت های روزانه خود از این سررسید ها استفاده می کنند. تعداد صفحات خالی و زیاد این سررسید ها در مقابل قیمت مناسب آنها باعث شده تا مخاطبان بسیار زیادی برای استفاده این محصول وجود داشته باشد.

مراکز عرضه انواع سررسید


با توجه به قیمت سررسید باطله و تعداد مخاطبان بالای آن در استفاده، برخی از مراکز اقدام به فروش و عرضه آن می کنند. اصلی ترین مرکز تهیه و فروش سررسید باطله، مراکز چاپ فعال هستند. این مراکز در طی سالی که گذشته اقدام به تولید یا چاپ بیش از حد نیاز سررسید کرده اند. با گذشت زمان و فروش نرفتن تمام سررسیدها، اکنون این محصولات به عنوان سررسید باطله عرضه می شوند. با مراجعه و ارتباط با این مراکز می توان از موجودی محصولات و سررسیدهای باطله آنها اطلاع پیدا کرد. از دیگر مراکز فروش سررسیدهای باطله می توان به دکه های روزنامه فروشی ها، لوازم تحریری ها و دست فروش های کتاب اشاره کرد. با مراجعه به هر کدام از این مراکز می توان انواع سررسید های باطله را با قیمت مناسب خریداری کرد.

جمع بندی


مجتمع چاپ و بسته بندی پارت نیز به عنوان یکی از مراکز فعال چاپ اقدام به فروش سررسید باطله می کند. افراد و مراکزی که قصد خرید سررسید باطله با مشخصات و ویژگی های مختلف را دارند، می توانند از طریق شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با کارشناسان ارتباط برقرار کنند. این سررسید ها نسبت به نمونه های تازه دارای قیمت عرضه ارزان تری بوده و برای کاربران به صرفه تر می باشند.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top