✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

فاکتورهای قیمت سررسید ۱۴۰۳ پارت

جلد سررسید 1403

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

عوامل و فاکتورهای زیادی هستند که روی تصمیم افراد برای خرید سررسید ها تاثیرگذارند. از مهمترین موارد می توان به طراحی صفحات داخلی، نوع جلد محصول، نوع کاغذ، صحافی آن و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد. از تمام این موارد که بگذریم، قیمت عرضه سررسیدها در بسیاری از مواقع روی تصمیم نهایی افراد برای خرید مناسب‌ترین نمونه آن بیشترین تاثیر را دارد. در ادامه می خواهیم به سه فاکتور اصلی و مهم در قیمت سررسید ۱۴۰۳ برای خرید سررسید هایی متناسب با بودجه افراد اشاره کنیم.

۳ فاکتور اصلی تعیین قیمت سر رسید ۱۴۰۳:

 

جلد سررسید

 

استفاده از مواد طبیعی و مصنوعی مختلف در قسمت بیرونی یا همان جلد سررسید باعث می‌شود تا این محصولات دارای ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوتی باشند. از جمله موادی که به صورت معمول در قسمت جلد انواع نمونه های سررسید به کار می رود، شامل موارد زیر می باشد:

  • انواع نمونه های چرم طبیعی
  • چرم مصنوعی
  • ترمو
  • کاغذ چاپی
  • گالینگور

 

هر کدام از نمونه‌های جلد که در بالا به آن اشاره کردیم برای استفاده در انواع سررسید هایی که برای سال ۱۴۰۳ چاپ می‌شوند، کاربرد دارند. چرم طبیعی به دلیل ویژگی هایی که دارد، از قیمت عرضه بالایی برای استفاده در تمام کالاها برخوردار است.

به همین دلیل از چرم های طبیعی در طراحی و ساخت سررسیدهای نفیس استفاده می کنند. سایر مواد دیگر از قیمت عرضه پایین تری نسبت به چرم طبیعی برخوردارند و معمولا با توجه به شرایط بودجه و سلیقه مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربردی ترین نوع جلد در میان انواع مواردی که در بالا به آن اشاره شد، جلدهای ساخته شده از چرم مصنوعی هستند. این نوع از جلدها نسبت به چرم‌های طبیعی قیمت معقولانه‌تری دارند و از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با نمونه‌های ساخته شده از چرم طبیعی ندارند.

تیراژ سررسید 1403

 

کاغذ سررسید ۱۴۰۳

 

یکی دیگر از موارد مهمی که روی قیمت سررسید ۱۴۰۳ و تمام محصولات چاپی تاثیر گذار است، کاربرد نوع کاغذ آن است. در چاپ انواع مدل های سررسید با توجه به نیاز و خواسته کاربر می توان از کاغذهایی با کیفیت و طیف رنگی متنوع استفاده کرد. کاغذ در بازار ایران در دو گروه سفید و کرم با درجه های متفاوت عرضه می شود. معمولا تغییر قیمت کاغذ بیشترین تاثیر را روی قیمت چاپ محصولات مختلف از جمله سررسیدها دارد. با نوساناتی که در بازار ارز به وجود می‌آید ، می‌توان این اختلاف قیمت را به صورت بارز در قیمت عرضه انواع سررسید‌ها دید .

رنج قیمت سررسید ۱۴۰۳ برای کسانی که زودتر از رسیدن به ماه‌های پایانی سال اقدام به خرید یا سفارش محصول می‌کنند ، به صرفه‌تر خواهد بود. چون با نزدیک شدن به اواخر سال و افزایش تقاضا برای خرید ارز مسافرتی قیمت ارز افزایش می یابد. این امر باعث افزایش قیمت کاغذ و به دنبال آن نیز بالا رفتن قیمت سفارش و یا خرید سررسید ها می شود. شرکت ها، مراکز و کسب و کارهای مختلف که بودجه مشخصی برای طراحی و سفارش سررسید ها در سال ۱۴۰۳ دارند، می توانند با توجه به بازار و قیمت عرضه کاغذ در بهترین زمان ممکن اقدام به چاپ سررسید کنند.

تعیین قیمت سررسید 1403

تیراژ سر رسید

 

یکی دیگر از مهمترین موارد در تعیین قیمت سررسید ۱۴۰۳، تعداد تیراژ سفارشی محصول و خدمات عرضه شده در این زمینه است. همه کسانی که با شرکت های چاپ سر و کار دارند، می دانند که بالا رفتن تعداد تیراژ باعث کاهش قیمت تمام شده محصولات می شود. در مورد چاپ سر رسید ها نیز شرایط به همین صورت است. هنگام چاپ هر کدام از نمونه های سررسید، قیمت تمام شده محصول که شامل دو بخش پایه و خدمات است تغییر خواهد کرد.

هزینه و قیمت خدمات با توجه به درخواست و سلیقه مشتریان با کاربرد مواد اولیه مختلف و طراحی های گوناگون در چاپ مشخص می شود. با بالا رفتن تیراژ چاپ سررسیدها، شرکت های فعال در این زمینه از مناسب ترین قیمت در ارائه خدمات استفاده می کنند. این امر باعث می شود تا کاربران بتوانند محصولاتی متناسب با سلیقه خود و با قیمت تمام شده اقتصادی سفارش دهند.

علاوه بر سه مورد بالایی که به آن اشاره کردیم، موارد دیگری نیز وجود دارند که تعیین کننده قیمت سر رسید در سال ۱۴۰۳ خواهند بود. این سه فاکتور به عنوان مهمترین موارد در تعیین قیمت نهایی سررسیدها عنوان شده اند. با بررسی شرایط و کنترل این سه مورد می توان سررسیدهایی متناسب با بودجه و سلیقه خود تهیه کرد.

برای اطلاعات بیشتر درباره قیمت سررسید ۱۴۰۳ در تیراژهای بالا می توانید به صورت مستقیم با کارشناسان مجموعه پارت چاپ به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ ارتباط برقرار کنید. با توجه به شرایط گوناگون و سفارش طراحی های متنوع در چاپ سررسیدهای ۱۴۰۳، با ارائه مشاوره درست از سمت کارشناسان مجموعه می توانید محصولاتی با قیمت مناسب تهیه کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top