پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ عامل موثر بر قیمت هارد باکس

چه عواملی قیمت هارد باکس را تعیین می کند ؟

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

هاردباکس ها جعبه های سخت و مقاوم در برابر ضربات و آسیب های احتمالی هستند که می توانند از اشیای با ارزش و گران قیمت همچون جواهرات و زیورآلات نگهداری نمایند. هاردباکس ها دارای انواع مختلفی هستند و این موضوع باعث شده تا قیمت انواع آن ها با یکدیگر متفاوت باشد.

هاردباکس ها در کنار محکم و سخت بودن دارای ظاهر بسیار زیبایی هستند و می توانند نمای خاصی به جواهرات و زیور آلات دهند.

می خواهیم درباره هارد باکس های زیبا و در اندازه های متنوع صحبت کنیم تا بتوانید آن ها را با قیمتی مقرون به صرفه، با هر تعدادی که نیاز دارید و با هر طرح و رنگی که مورد نظر شماست خریداری نمایید و لذت ببرید.

قیمت هارد باکس چه طور تعیین می شود ؟

 

عوامل موثر بر روی قیمت هارد باکس

عوامل مختلفی وجود دارند که تعیین کننده قیمت هاردباکس می باشند.یکی از عوامل مهمی که بر روی قیمت جعبه های سخت بسیار تاثیر گذار است، نوع روکش آن ها می باشد.هارد باکس ها دارای روکش هایی همچون: روکش کاغذ رنگی، روکش گالینگور، روکش سلفون مات و روکش کرافت می باشند.

جعبه های سختی که دارای روکش های کاغذی هستند، از قیمت مناسبی برخوردار می باشند و شما می توانید آن ها را با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه خریداری نمایید.

اما هاردباکس هایی که روکش آن ها از جنس سلفون مات و گالینگور می باشد، از قیمت بالاتری برخوردار هستند و بیشتر برای جواهرات مورد استفاده قرار می گیرند.

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت هارد باکس، اندازه آن می باشد. غالبا هر چه اندازه جعبه های سخت بزرگتر باشد، متریال به کار رفته در آن ها افزایش می یابد و در نتیجه قیمت بالاتر می رود. هاردباکس هایی که اندازه آن ها کوچک تر باشد، طبیعتا از قیمت پایین تری برخوردار می باشند. به همین دلیل اندازه نقش بسزایی در تعیین قیمت هاردباکس دارد.

هاردباکس ها دارای انواع مختلف و متنوعی می باشند. به طور کلی، نوع جعبه های سخت می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت آن داشته باشد. جعبه های هارد باکس به پنج شکل کشویی، قفلی، دوتکه، کادویی و پیراهنی عرضه می شوند که گران قیمت ترین آن ها هاردباکس قفلی و دو تکه می باشد. هاردباکس های قفلی، به دلیل دارا بودن یراق قیمت بالاتری نسبت به جعبه های سخت دیگر دارند. جالب است بدانید که ارزان قیمت ترین جعبه های سخت، هاردباکس های کادویی می باشند.

انواع هاردباکس ها را چگونه با قیمتی مناسب خریداری نماییم؟

 

یکی از مسائل مهمی که برای فروشندگان کالا های با ارزش مطرح است، قیمت هاردباکس می باشد. امروزه، متاسفانه جعبه های سخت در برخی از فروشگاه ها با قیمت بسیار بالایی عرضه می شود و این امر سبب می شود تا مشتریان دست از خرید خود بکشند.

شما عزیزان می توانید هاردباکس های خود را با قیمت بسیار مناسب تر و کیفیت بالاتری نسبت به فروشگاه های دیگر خریداری نمایید و لذت ببرید.پس از ثبت سفارش، مجموعه پشتیبان پارت تا زمان رسیدن جعبه با شما در تماس خواهند بود. می توانید هر نوع جعبه سختی را که مورد نظرتان است، خریداری نمایید.

فاکتورهای تعیین کننده قیمت هارد باکس

سخن پایانی

 

همان طور که در بخش های قبل به آن اشاره شد، هاردباکس ها در فروشگاه های مهم از جمله طلا فروشی ها، نقش بسزایی دارند و وجود آن ها حیاتی است. بسیاری از فروشندگان فروشگاه های جواهرات و زیور آلات با مشکل خرید و قیمت هاردباکس مواجه هستند و نمی توانند آن ها را با هزینه مناسب و مقرون به صرفه ای خریداری نمایند.با بازدید از این صفحه هاردباکس قیمت هاردباکس های ما را با سایر فروشگاه ها مقایسه نمایید تا هم متوجه کیفیت و هم قیمت منصفانه آن ها شوید. می توانید برای راهنمایی با کارشناسان پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
15 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top