پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

نمونه سررسید تبلیغاتی

نمونه سررسید تبلیغاتی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

پادکست ما درباره “نمونه سررسید تبلیغاتی” را بشنوید ! 👇👇👇

 

نمونه سررسید تبلیغاتی برای معرفی کسب و کار


بین انواع نمونه سررسید تبلیغاتی می توانید یکی از آنها را برای معرفی کسب و کار خود انتخاب کنید. با انتخاب بهترین سررسید تبلیغاتی فروش محصولاتتان چندین برابر خواهد شد. هر یک از مدل‌ های سالنامه ها را از نظر مشخصاتی که دارند ، باید بررسی نمایید و سپس یکی از آنها را با کسب و کارتان مطابقت دهید. توجه داشته باشید که برای معرفی هر یک از کسب و کارها باید نمونه سررسیدهای مناسبی را سفارش دهید. به عنوان مثال اگر می خواهید یکی از انواع سررسید های لاکچری را برای معرفی کسب و کار خود انتخاب کنید، باید کسب و کارتان درآمد زیادی داشته باشد. هر چه که سررسید ها لاکچری تر باشد، یعنی خدمات بی‌ نظیری را در کسب و کار خود به مشتریان تان ارائه خواهید داد.

بهترین هدایای تبلیغاتی


هدایای تبلیغاتی دسته بندی های متفاوتی دارند. برای شناخت هر یک از دسته بندی های هدایای تبلیغاتی باید مدل های متفاوت هدایا را از نظر قیمت و ویژگی که دارند ، بررسی کنید. خرید سررسید تبلیغاتی را به عنوان گیفت تبلیغاتی به شما پیشنهاد می دهیم. سررسید هایی که تبلیغاتی هستند ، تاثیر زیادی برای فروش بیشتر دارند. به همین دلیل شما می توانید انواع این سالنامه ها را برای فروش بیشتر محصولات خود سفارش دهید. توجه داشته باشید که قیمت سررسید های تبلیغاتی بر اساس مدلی که دارند تعیین می ‌شود. برخی از مدل های سررسید ها مانند نمونه های لاکچری با جزئیات بیشتری طراحی می گردند. به همین دلیل هزینه خریداری آنها نسبت به دیگر مدل ها بیشتر است. قیمت سررسید روز به روز بر اساس نوسان ارزی و دیگر فاکتورها تغییر پیدا خواهد کرد. بر همین اساس برای خرید سررسیدهای متفاوت تبلیغاتی باید قیمت آنها را به صورت روزانه بررسی کنید.

نمونه سررسید تبلیغاتی با بهترین قیمت

 

یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان ثبت سفارش سررسید تبلیغاتی به آن توجه زیادی می‌ نمایند، قیمت می باشد. هر یک از انواع نمونه سررسید تبلیغاتی با قیمت متفاوتی به مشتریان ارائه داده خواهد شد. فاکتور های متفاوتی مانند جلد سررسید، جنس کاغذ سررسید، صحافی سررسید، اندازه سررسید، مدل سررسید و … روی قیمت نهایی تاثیر می گذارند. اگر می خواهید با بهترین قیمت این هدیه تبلیغاتی را خریداری کنید، بهتر است که به تولیدکنندگان حرفه‌ ای مراجعه نمایید. تولیدکنندگانی که در زمینه تولید هدایای تبلیغاتی فعالیت می‌ کنند با قیمت عمده انواع سررسید ها را به مشتریان ارائه می دهند.

نمونه سررسید تبلیغاتی

سفارش سررسید اختصاصی


سررسید های اختصاصی به عنوان بهترین مدل های سالنامه های تبلیغاتی هستند. این نمونه از سالنامه ها را شما می توانید بر اساس سلیقه خودتان طراحی کنید. هر یک از تغییراتی که نیاز باشد را طراحان برای شما ایجاد می نمایند. بر همین اساس به راحتی می توانید یک سررسید اختصاصی برای کسب و کارتان داشته باشید. زمان ثبت سفارش سررسید اختصاصی باید قیمت آنها را به خوبی بررسی نمایید. هر یک از تغییرات و جزئیاتی که روی سررسید ها به کار گرفته می ‌شود قیمتشان با یکدیگر فرق می کند. هزینه خریداری تمامی سررسیدهای اختصاصی را از نظر جلد، ورقه، صحافی و فاکتورهای دیگر باید بررسی نمایید. پیش از ثبت سفارش در مورد تمامی فاکتورهایی که در مورد قیمت سررسید اختصاصی اهمیت دارد را کارشناسان برای شما توضیح می دهند.

خرید نمونه سررسید تبلیغاتی


مدل های زیادی از سالنامه های تبلیغاتی در بازار وجود دارند که هر یک از آنها طراحی داخلی و طراحی جلدشان با یکدیگر فرق می کند. برخی از سررسید ها وزیری هستند که این نمونه از سالنامه ها کاربرد بیشتری دارند. مدل های رحلی، مدل های کلاسوری و بسیاری از دیگر مدل ها را شما می توانید در صفحه سررسید و تقویم رومیزی تماشا کنید. هر یک از انواع این سالنامه ها که برای تبلیغات طراحی می شوند ، هزینه خریداری شان با یکدیگر فرق می کند. همچنین باید بدانید که پروسه تولید آنها متفاوت است. به همین دلیل زمان آماده سازی سررسید ها را باید به خوبی بررسی کنید. برای انتخاب سررسید های تبلیغاتی متنوع جهت معرفی کسب و کارتان می توانید با کارشناسان فروش ما به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ مشورت کنید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
5 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top