پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

نمونه سررسید مدیریتی

نمونه سررسید مدیریتی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

سررسید های مدیریتی انواع متفاوتی دارند که هر یک از آنها دارای ویژگی خاصی هستند. نمونه سررسید های مدیریتی را ببینید و کاربردی ترین آن ها را بررسی کنید:

سررسید ارگانایزر


سررسید ارگانایزر یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است که به عنوان سررسید لاکچری شناخته می شود. جزئیات زیادی در این سررسید ها قرار گرفته است. به همین دلیل هزینه تهیه آنها تا حدودی بیشتر از دیگر مدل ها می باشد. ماشین حساب، جای مدارک، خودکار و بسیاری از دیگر جزئیات را روی این سررسید به کار می‌ گیرند. کیفیت این سالنامه ها بسیار عالی است، چرا که آستر بدرقه را روی این سر رسید ها به کار می‌ گیرند. سررسید ارگانایزر به عنوان خاص ترین سررسید های مدیریتی هستند.

سررسید ترمو

 
سررسید مدیریتی ترمو به عنوان یکی دیگر از سررسید هایی شناخته می ‌شود که کاربرد زیادی دارد. جنس ترمو به عنوان مهمترین ویژگی این محصول شناخته می شود. نسبت به بسیاری از دیگر سررسید های مدیریتی سالنامه های ترمو شیک تر و به روز تر هستند. در صورتی که می خواهید این سالنامه زیباتر شود، می توانید سفارش ثبت لوگو شرکت خود را روی جلد سالنامه ثبت کنید تا نظر مشتریان را جذب نمایید. در واقع بین انواع هدایای تبلیغاتی باید بدانید که این سررسید هدیه مناسب و بی نظیری است. برخی از مدل های سررسید ترمو به صورت مگنتی هستند و برخی دیگر از آنها به صورت دکمه دار طراحی می شوند. کاغذهایی که برای این نمونه از سالنامه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند، بسیار کیفیت عالی دارند.

سررسید مدیریتی لاکچری مدیریت همراه با جای خودکار

 
سررسید مدیریتی همراه با خودکار یکی دیگر از انواع نمونه سررسید مدیریتی است. سالنامه هایی که همراه با جای خودکار هستند، برای بسیاری از کسب و کار ها انتخاب مناسبی می باشند. جزئیات زیادی روی این نمونه از سالنامه ها به کار نمی گیرند. جای خودکار برای یادداشت برداری روزانه، روی این سررسید ها تعبیه می شود. اندازه هر یک از سالنامه هایی که با جای خودکار طراحی می شوند با یکدیگر فرق می کند. شما طبق نوع کسب و کاری که دارید ، می توانید سررسید های مدیریتی همراه با خودکار را به عنوان هدایای تبلیغاتی داشته باشید. این محصولات تبلیغاتی را همراه با خودکار های متفاوتی طراحی می کنند. بنابراین شما می توانید بین مدل های متفاوت خودکار ها یکی از آنها را انتخاب کنید.

نمونه سررسید مدیریتی

نمونه سررسید مدیریتی کلاسوری

 
سررسید های کلاسوری مدیریتی یکی دیگر از انواع سالنامه های مدیریتی هستند. آستر بدرقه برای طراحی این نمونه از هدایای تبلیغاتی استفاده می شود. برگه ابتدایی که برای این سررسید ها در نظر می‌ گیرند ، به طور معمول طلاکوب می باشد. یکی از مهمترین ویژگی‌ های سالنامه های مورد نظر این است که کلاسوری هستند. در واقع سررسید هایی که کلاسوری می باشند را به عنوان سالنامه های لاکچری معرفی می کنند.

سررسید لاکچری با جای مدارک


 یکی دیگر از انواع سررسید مدیریتی که کاربرد زیادی دارد، سررسید با جای مدارک است. این سالنامه ها کاربرد زیادی برای نگهداری مدارک دارند. از زمانی که این نمونه سالنامه ها تولید شده‌ اند ، بسیاری از مشتریان آنها را برای معرفی کسب و کار خود به عنوان هدایای تبلیغاتی سفارش می‌ دهند. شما می‌ توانید از این سالنامه به عنوان یک کیف کوچک استفاده کنید. هر یک از مدارک تان را به راحتی می توانید درون این سالنامه قرار دهید و با خودتان حمل نمایید. جلد متفاوتی را روی این سالنامه ها به کار می گیرند. هر یک از جلد هایی که برای این نوع سالنامه مدیریتی به کار گرفته می‌ شوند ، قیمت متفاوتی دارند.

برای بررسی نمونه محصولات ما روی لینک : سررسید ۱۴۰۳ کلیک کنید . همچنین می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۸ در تماس باشید و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top