✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

نمونه سررسید ۱۴۰۳

نمونه سررسید تبلیغاتی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

فایل صوتی زیر را درباره “نمونه سررسید” را تا انتها بشنوید و اطلاعات بیشتری به دست آورید! 👇👇👇

انواع سررسید


طراحی های متفاوتی برای سررسیدهای سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است. هر یک از این سررسید ها با استفاده از نرم افزار های خاصی طراحی می شوند. شما می توانید بین انواع طراحی هایی که مربوط به سال‌ های سال ۱۴۰۳ هستند، یکی از زیباترین و جدیدترین مدل ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که زمان انتخاب هر یک از مدل ها باید در مورد ویژگی ها و کاربرد هایی که دارند اطلاعات بیشتری کسب نمایید. برخی از سررسید ها برای یادداشت برداری روزانه گزینه مناسبی هستند. اما برخی دیگر از سررسید ها تنها برای بررسی کردن تاریخ روز های متفاوت استفاده می شوند.

نمونه سررسید تبلیغاتی


نمونه سررسید ۱۴۰۳ به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی شناخته می‌ شود. اگر می خواهید فروش محصولات خود را در سال جدید چندین برابر کنید ، بهتر است از هدایای تبلیغاتی مناسبی استفاده نمایید. سررسید ها ارزان ترین هدیه تبلیغاتی هستند که تاثیر زیادی در فروش بیشتر محصولات دارند. برخی از مدل‌ ها کاربرد زیادی ندارند، آنها تنها برای بررسی تاریخ روز های متفاوت استفاده می شوند. اما برخی دیگر از آنها کاربردی تر هستند. شما می توانید به عنوان دفتر یادداشت صفحه هر یک از روزهای متفاوت سال را مورد استفاده قرار دهید.

قیمت سررسید ۱۴۰۳


قیمت سررسید جدید نسبت به سررسید های قدیمی تا حدودی بیشتر است. در واقع فاکتور های زیادی روی قیمت سررسید و تقویم رومیزی های جدید تاثیر می گذارد. به طور کلی سررسید های جدیدتر ، کاربردی می باشند. این مسئله یکی از مهمترین مواردی است که روی قیمت آنها تاثیر می گذارد. همچنین باید بدانید که به دلیل نوسان ارزی هزینه خریداری بسیاری از متریال هایی که برای تولید سررسید به کار گرفته می‌ شود، بالاتر رفته است. این مسئله از دیگر فاکتور هایی است که روی قیمت نهایی سررسید تاثیر زیادی می ‌گذارد. برخی از سررسید های لاکچری با جزئیات زیادی طراحی می شوند. این نمونه سررسید ها را با قیمت بیشتری به فروش می ‌رسانند. اگر می‌ خواهید جزئیات زیادی از سررسید ها دریافت کنید، بهتر است سررسید های جدید و لاکچری را انتخاب نمایید. در صورتی که می خواهید با هزینه کمتری یکی از انواع سررسید ها را خریداری نمایید ، بهتر است که مدل های ساده تر را انتخاب کنید.

قیمت سررسید

نمونه سررسید ۱۴۰۳ با انواع جلد و اندازه

 

با بررسی نمونه سررسید ۱۴۰۳ متوجه جلد و اندازه های متفاوت آنها می شوید. اندازه هر یک از آنها بر اساس استاندارد های خاصی تعیین می‌ شود. اگر می خواهید سررسید اختصاصی داشته باشید، می‌ توانید اندازه و جلد آنها را خودتان انتخاب کنید. در واقع سفارش اختصاصی سررسید ها توسط تولید کنندگان پذیرفته می شود. به راحتی می‌ توانید تغییراتی که نیاز است یا روی سررسید ها ایجاد کنید تا یک سفارش اختصاصی داشته باشید. نمونه سررسیدهای سال ۱۴۰۳  با جلدهای لاکچری و خاص محبوبیت زیادی دارند. این سررسید ها را می توانید به عنوان دفتر یادداشت روزانه استفاده کنید. همچنین اگر مایل هستید که برای کسب و کار خود هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید، ارزان ترین هدایا سررسید ها هستند.

جمع بندی


پیش از فرا رسیدن سال جدید بسیاری از افراد مایل هستند که سررسید های جدید و به روزی را تهیه کنند. شما با دیدن نمونه سررسید ۱۴۰۳ می‌ توانید یکی از زیباترین سررسید ها را خریداری کنید. در صورتی که می خواهید سفارش عمده سررسیدهای سال ۱۴۰۳ را ثبت کنید، باید بین انواع سررسید ۱۴۰۳ قیمت آنها را به خوبی بررسی نمایید. هزینه برخی از مدل‌ های سررسید ها که جدید و به روز هستند ، نسبت به مدل‌ های قدیمی بیشتر است. شما به راحتی در کمترین بازه زمانی می‌ توانید سفارش تان را ارائه دهید تا برایتان آماده شود. توجه داشته باشید که زمان ثبت سفارش سررسید باید تعداد سررسید ها را تعیین کنید. پروسه تولید هر یک از سررسید ها با یکدیگر فرق می‌ کند. بنابراین زمان ثبت سفارش باید در مورد زمان تحویل سررسید ها اطلاعات بیشتری کسب نمایید که برای این منظور می توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۵ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top