پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ نکته طلایی در طراحی تقویم رومیزی

طراحی تقویم رومیزی

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

در طراحی تقویم رومیزی باید به چه مواردی توجه داشت؟

یکی از کاربردی ترین نمونه های تقویم، انواع تقویم رومیزی است. امروزه کمتر می توان اداره یا محیط کاری را پیدا کرد که از تقویم رومیزی روی میز کار خود استفاده نکند. این امر باعث شده است تا طراحی و کاربرد آن به عنوان یک ابزار قدرتمند تبلیغاتی بیشتر شود. ولی برای اثر بخشی بیشتر این محصول، باید به برخی از موارد در طراحی تقویم های رومیزی توجه کرد که به آن می پردازیم:

معرفی برند در طراحی تقویم رومیزی

یکی از نکات مهمی که در طراحی تقویم رومیزی اختصاصی باید به آن توجه کرد، معرفی برند یا کسب و کار مورد نظر است. در نمونه تقویم هایی که مراکز به عنوان یک ابزار تبلیغاتی طراحی می کنند، اولویت اصلی معرفی و برندسازی است. به همین دلیل هر چقدر اطلاعات بیشتری به مخاطب داده شود، قطعا نام و نشان آن برند بیشتر در ذهن کاربران باقی خواهد ماند.

تمرکز روی رنگ های اصلی لوگو

یکی از موارد مهمی که باید در طراحی تقویم رومیزی به آن توجه کرد، استفاده از طیف رنگی های مناسب است. یکی از بهترین پیشنهادات برای انتخاب رنگ مناسب در طراحی تقویم، استفاده از رنگ های موجود در لوگو کسب و کار یا شرکت مورد نظر است. به کار بردن طیف های رنگی متنوع لوگو در طراحی تقویم رو میزی باعث جذابیت و هماهنگی بیشتر این ابزار در تبلیغات می شود. تمام متخصصین طراحی نسبت به انتخاب رنگ مناسب با توجه به حوزه کسب و کار و بسیاری  از موارد دیگر اطلاعات لازم را دارند. به کمک راهنمایی این افراد و به کار بردن رنگ های موجود در لوگو می توان طراحی جذابی را در تقویم های رومیزی ایجاد کرد.

طراحی تقویم رومیزی

 

انجام طراحی همسان در تمام برگه های تقویم رومیزی

استراتژی درست در طراحی تقویم رو میزی باعث کاربردی بودن بالای آن و برندسازی بهتر می شود. یکی از مواردی که در ساخت و طراحی این ابزار باید مورد توجه قرار گیرد، هماهنگی درست بین صفحات آن است. بین هر کدام از صفحات تقویم رومیزی باید ارتباط و هماهنگی درست وجود داشته باشد. این هماهنگی از تمام جنبه های متنی، تصویری و طراحی رنگی اهمیت دارد.

تصاویر جذاب در طراحی تقویم رومیزی

قطعا یکی از مهمترین موارد در طراحی تقویم رومیزی، استفاده از عکس های جذاب و با کیفیت است. هر کسب و کار یا مرکزی برای نشان دادن بهتر محصولات و خدمات خود قطعا باید از تصاویر مختلف در طراحی تقویم های اختصاصی خود استفاده کند. مشاهده تصاویر برای کاربر در مقایسه با متن، جذابیت بیشتری دارد و باعث جلب توجه بیشتر می شود. به همین دلیل با طراحی درست و به کار بردن عکس های با کیفیت می توان تقویم هایی کاملا کاربردی و جذاب عرضه کرد.

طراحی منحصر به فرد تقویم های رومیزی

بسیاری از مراکز در طراحی تقویم رومیزی خود از تصاویر آماده استفاده می کنند چون از لحاظ اقتصادی برای آنها به صرفه تر است. ولی قطعا تاثیر یک طرح یا تصاویر منحصر به فرد بسیار بیشتر از نمونه های آماده خواهد بود. تنوع طرح و مدل در ساخت تقویم های رومیزی بسیار زیاد است و بهتر است به کمک مراکز طراحی و چاپ اقدام به ساخت محصولاتی با طرح های منحصر به فرد کرد.

هدف طراحی تقویم رومیزی

هر طرح، نماد و عکسی که در طراحی تقویم رومیزی به کار می رود، می تواند یک هدف مشخصی داشته باشد. استفاده از تقویم های رومیزی به صورت روزانه و دائمی انجام می شود. با کمی خلاقیت می توان روی اهداف مشخصی در طراحی این محصول تمرکز کرد. به همین دلیل بهتر است با مراکز طراحی قدرتمند در زمینه کاربرد نوع رنگ، تصاویر، ابعاد و سایر ویژگی های این ابزار مشورت کرده و راهنمایی خواست.

جمع بندی

مجموعه پارت چاپ یکی از مراکز تخصصی و با تجربه در حوزه چاپ انواع سررسید و تقویم های متنوع است. به کمک راهنمایی و مشاوره کارشناسان مجموعه پارت چاپ می توان محصولاتی کاملا کاربردی و هماهنگ با نوع کسب و کار خود سفارش دهید. نمونه محصولات طراحی شده ما را می توانید در این صفحه: انواع تقویم رومیزی پیدا کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی کارشناسان پارت با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۹ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top