✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

هاردباکس حرفه ای پارت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

سفارش هارد باکس حرفه ای و اختصاصی به پارت

پس از انتخاب هدیه، بسته‌بندی آن اهمیت زیادی دارد. گاهی برخی بسته‌بندی‌ها از خود هدیه ارزش بیشتری برای افراد دارند. یکی از انواع بسته‌بندی که از گذشته وجود داشته و اخیرا بیشتر هم از آن استفاده می‌شود، بسته‌بندی هدایا با هارد باکس حرفه ای است. هارد باکس یک بسته‌بندی سخت است که هم به صورت ساده و هم به شکل اختصاصی می‌توانید آن را تهیه کنید. شکل سخت و جعبه‌مانند هارد باکس حرفه ای از هدیه اصلی به خوبی محافظت می‌کند.

انواع مختلف هارد باکس حرفه ای

هارد باکس یکی از شیک‌ترین بسته‌بندی‌هایی است که می‌توانید برای اختصاصی‌ترکردن هدیه خود از آن استفاده کنید. علاوه‌بر این از هارد باکس در بسته‌بندی صنایع غذایی و تجاری نیز استفاده می‌شود. با سفارش ساخت هارد باکس اختصاصی به مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت می‌توانید بهترین بسته‌بندی برای هدایا یا محصولات خود را انتخاب کنید. در این مجتمع هارد باکس حرفه ای به سه شکل مختلف دو تکه، سه تکه و یا مدل‌های دارای درب متصل تولید می‌شود. شما بنا به سلیقه خود می‌توانید هر کدام از این مدل‌ها را سفارش دهید.


استفاده از هارد باکس چه اهمیتی دارد؟

اگر برای اطرافیان خود اهمیت زیادی قائل هستید، با سفارش هارد باکس اختصاصی آن‌ها را غافل‌گیر کنید. همچنین در صنایع مختلف تجاری و مواد غذائی بسته‌بندی یکی از ابزارهای مهم برای فروش و سود بیشتر است. استفاده از یک هارد باکس زیبا و شکیل برای محصولی مثل زعفران یا نبات‌های طعم‌دار در فروش آن بسیار تاثیرگذار است. همچنین از هارد باکس‌های مقاوم و زیبا می‌توان برای نگهداری وسایل نیز استفاده کرد. بنابراین مشتری با انتخاب محصولی که هارد باکس دارد، با یک تیر دو نشان خواهد زد.

سفارش هارد باکس حرفه ای از پارت چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم‌ترین مزایای سفارش هارد باکس اختصاصی به مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت این است که شما می‌توانید ابعاد هارد باکس را خودتان با توجه به هدیه یا محصول مدنظر انتخاب کنید. همچنین شما با سفارش هارد باکس به این مجتمع می‌توانید تعداد رنگ چاپ برای هارد باکس خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید هارد باکس شما شکیل‌تر و چشم‌نوازتر باشد می‌توانید در سفارش خود ذکر کنید که فویل‌کوبی روی آن انجام شود.


فویل‌کوبی در رنگ‌های مختلف باعث زیبایی هر چه بیشتر هارد باکس اختصاصی شما می‌شود. جنس هارد باکس را که ممکن است گلاسه، سلفون مات یا براق، گالینگور و یا کاغذ فانتزی باشد می‌توان تعیین کرد. برای قسمت داخلی هارد باکس هم می‌توانید جنس پوشش را انتخاب کنید. یک مزیت اختصاصی برای سفارش هارد باکس از مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت، چاپ یووی روی انواع هارد باکس است که با آن می‌توان یک بخش خاص از جعبه را براق‌تر کرد. اگر می‌خواهید داخل هارد باکس اختصاصی‌تان تقسیم‌بندی شده باشد، می‌توانید مقسم‌ با جنس‌های مختلف چوب، فوم و یا ابر با روکش جیر را سفارش دهید. توجه کنید که اگر برای محصولات و تولیدات خود می‌خواهید هارد باکس حرفه‌ ای سفارش بدهید، امکان سفارش هارد باکس اختصاصی تا ۱۰۰ عدد در مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت وجود دارد.

 

یک هارد باکس چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

هارد باکسی که برای هدیه یا محصولات خود انتخاب می‌کنید باید دارای یک سری ویژگی‌هایی باشد. اولین نکته راجع‌به هارد باکس، کیفیت مواد به‌کار رفته در آن است. مواد به‌کار رفته در هارد باکس به تولیدکننده آن بستگی دارد. اگر به مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت سفارش چاپ یک هارد باکس اختصاصی بدهید، قطعا از کیفیت نهایی آن رضایت خواهید داشت.
نکته مهم دیگری که در رابطه با سفارش هارد باکس باید به آن توجه داشته باشید، محدوده انتخاب درباره تعداد رنگ چاپ است. تولیدکننده‌ای که بتواند طیف وسیعی از رنگ‌ها و جنس‌ها را برای تهیه هارد باکس به مشتریان خود ارائه دهد کیفیت قابل قبولی نیز خواهد داشت.
اکثر افرادی که هارد باکس اختصاصی سفارش می‌دهند، تولیدکنندگان یا تجاری هستند که به دنبال یک بسته‌بندی اختصاصی برای محصولات خود هستند. در نتیجه کیفیت، رنگ و جنس انواع روکشی که برای هارد باکس می‌توانند انتخاب کنند برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد. ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی به مشتریان از دیگر عوامل مهمی است که در انتخاب و سفارش هارد باکس موثر است.


سفارش هارد باکس حرفه ای به مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت

مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت به عنوان یک مجموعه فعال در زمینه تولید انواع هارد باکس آماده و اختصاصی است که شرایط مناسب برای سفارش دلخواه مشتریان خود ارائه می‌دهد. افرادی که می‌خواهند یک هارد باکس اختصاصی سفارش دهند، می‌توانند با مراجعه به سایت پارت، تمام نکات هارد باکس مدنظر خود از جنس، ابعاد، رنگ و نوع آن را انتخاب کنند.

همچنین می‌توانند برای انتخاب بهتر از خدمات مشاوره آنلاین کارشناسان پارت بهرمند شوند.
با سفارش ساخت هارد باکس اختصاصی به پارت می‌توانید با خیال راحت بهترین بسته‌بندی برای محصولات خود را تهیه کنید. سفارش انواع هارد باکس آماده و اختصاصی از سایت پارت به راحتی صورت می‌گیرد. همچنین در سایت پارت می‌توانید برندهای معتبری که طراحی هارد باکس‌های مخصوص خودشان را به پارت سپرده‌اند مشاهده کنید. با دیدن برندها و شرکت‌های معتبر در بین مشتریان مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت، دیگر نیاز به ارائه توضیحات اضافه برای اعتماد به این مجموعه برای ساخت هارد باکس اختصاصی نیست.

جمع‌بندی
یک انتخاب خوب برای بسته‌بندی اختصاصی شما برای هدایا یا محصولتان، استفاده از یک هارد باکس حرفه ای است. هارد باکس‌ها یکی از بهترین انواع و روش‌های بسته‌بندی هستند که هم به صورت آماده و معمولی در بازار وجود دارند و هم می‌توانید آن‌ها را با رنگ و ابعاد اختصاصی مدنظر خود سفارش دهید. قدرت انتخاب در هنگام سفارش هارد باکس اختصاصی از مجتمع چاپ و بسته‌بندی پارت احساس خوشایندی به شما می‌دهد. زیرا با سفارش یک هارد باکس مخصوص خود دیگر نیاز نیست از طرح‌های تکراری و محدود انتخاب کنید.


همچنین کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند برای افزایش فروش و بازاریابی بهتر محصول خود هارد باکس اختصاصی محصول خود را سفارش دهند. برای مثال استفاده از هارد باکس اختصاصی برای محصولی مانند زعفران نسبت به فروش فله‌ای و ساده آن سود بیشتری دارد. گاهی یک هارد باکس اختصاصی می‌تواند به نشان برند شما تبدیل شود و سال‌ها برندتان را تبلیغ کند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top