پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

هاردباکس کشویی با کیفیت تضمینی و قیمت مناسب

انواع هاردباکس کشویی با بهترین کیفیت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

هاردباکس کشویی چیست؟

 

هاردباکس کشویی جعبه ای جادویی و زیبا است که کاربرد آن محافظت و نگهداری از کادویی است که شما به عزیزان خود هدیه می دهید. از کاربردهای دیگری که این جعبه جادویی دارد این است که  کادوی شما را زیبا و هیجان انگیز تر می کند و لحظات خوشی را به یادگار می گذارد. این جعبه در ابعاد کوچک و متوسط ساخته می شود. بنابراین شما می توانید کادوهایی با ابعاد کوچک و متوسط را در آن جای دهید.

هاردباکس کشویی محبوب ترین جعبه جادویی و زیبا در میان افراد است که می تواند از کادو های نفیس شما محافظت کند. این جعبه استحکام خوبی دارد و از مقوای ضخیم تهیه شده است که دارای ضخامت دو میلی متر است. بخش هایی که این جعبه را تشکیل می دهند: شامل پوشش و کشویی باکس است که ممکن است این دو بخش با هم ضخامتی برابر داشته باشند یا ممکن است بخش کشویی، ضخامت بیشتری داشته باشد تا از اشیای شما محافظت کند.

همان طور که اشاره شد بخش کشویی نقش محافظت کننده اشیای نفیس شما را دارد. بخش پوشش، در واقع هم نقش پوشش دهنده را ایفا می کند و هم بیانگر زیبایی روی باکس است.

شما می توانید از این جعبه برای امنیت دو برابری استفاده کنید. هاردباکس کشویی در سایز های مختلف و هم چنین رنگ و مدل های متنوع ساخته می شود. شما می توانید با توجه به اشیاء و سلیقه ی خود این جعبه جادویی را انتخاب نمایید.

انواع هاردباکس کشویی

 

هاردباکس کشویی به دو صورت یک طرفه و دو طرفه ساخته می شود. باکس یک طرفه فقط از یک طرف باز و بسته می شود و طرف دیگر آن با پوشش باکس مسدود شده است و کاملا ثابت است. اما باکس دو طرفه را می توان از دو سو باز و بسته کرد. باکس دو طرفه هم مانند جعبه کبریت می باشد. این جعبه نسبت به باکس یک طرفه ارزان تر است البته امنیت کمتری هم دارد.

کاربرد هارد باکس کشویی

 

هارد باکس کشویی به دلیل داشتن کیفیت و کشویی بودن همیشه مورد توجه بوده است. این جعبه علاوه بر قرار دادن اشیاء، کاربرد های دیگری هم دارد. به عنوان مثال: شما می توانید از این جعبه برای نگهداری اشیای قیمتی خود هم چون ساعت و جواهرات استفاده کنید.  برای جا به جایی اشیای قیمتی خود می بایست از این نوع جعبه ها استفاده کنید تا اشیاء قیمتی شما بهتر محافظت شوند.

پیشنهاد می کنم اگر شما فروشنده کالاهایی هم چون عطر و طلا و دیگر اشیاء قیمتی هستید از این جعبه ها برای محافظت بهتر کالای فروخته شده ی خود استفاده کنید. حتی می توانید نام فروشگاه و لوگوی خود را بر روی آن درج کنید و در زمینه تبلیغات کسب و کار خود پیشرو باشید.

همان طور که اشاره شد کاربرد هاردباکس کشویی بیشتر برای نگهداری اشیاء نفیس می باشد بنابراین برای امنیت  کالا، از این جعبه جادویی استفاده کنید و از فواید بی نظیر آن بهره مند شوید.

 

مزایای هارد باکس کشویی

 

  • این باکس کم حجم در عین حال سبک و راحت است، شما می توانید به آسانی برای حمل اشیاء قیمتی هم چون طلا و ساعت و اکسسوری و غیره از آن استفاده کنید.
  • این باکس امنیت کالای لوکس و ارزشمند شما را تامین خواهد کرد و نقش محافظ اشیاء و کالای لوکس و ارزشمند شما را دارد.
  • این باکس در طرح ها و رنگ های دلخواه و سفارشی شما تهیه می شود بنابراین حق انتخاب به شما داده شده است.

 

خرید هاردباکس کشویی

 

اگر تمایل دارید هاردباکس کشویی و یا سایر هارد باکس های ما را تهیه کنید می توانید به این صفحه :  هاردباکس مراجعه کنید و با توجه به کادو و یا جنس نفیس و سلیقه خود از میان طرح ها و اندازه های متنوع آن، جعبه جادویی دلخواه خود را انتخاب کنید و آن را خریداری نمایید. قیمت این جعبه ها با توجه به جنس و ملزومات جعبه کاملا متفاوت است. شما می توانید با شماره : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید و اطلاعات موردنیاز خود را از کارشناسان ما بپرسید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
6 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top