پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بسته بندی شیک و لوکس ادکلن با هاردباکس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

هاردباکس نوعی جعبه کادویی مستحکم و البته با طراحی‌های زیبا است که استفاده‌های فراوانی دارد. هارد باکس‌ها تنوع فراوانی دارند و بسته به شیوه ساختشان به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند. کاربردهای هارد باکس در زندگی روزمره فراوان است و نمی‌توان محدودیتی برای آن قائل شد، اما ما در این مقاله قرار است به یکی از کاربردهای آن بپردازیم. هاردباکس ادکلن که برای نگهداری و هدیه دادن ادکلن‌های لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد خرید این محصول را دارید ،تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

کاربرد انواع هارد باکس

هاردباکس شیوه ساخت و متریال ویژه‌ای دارد و به همین خاطر نسبت به دیگر محصولات کادویی و بسته بندی از استحکام بیشتری نیز برخوردار است. از هارد باکس در زمینه‌های گوناگون استفاده می‌شود و شما می‌توانید برای دادن هدیه‌های لوکس و ارزشمند خود به عزیزانتان یا برای نگهداری اشیای خاصی که در منزل دارید از هارد باکس استفاده کنید.
هارد باکس برای بسته بندی هدایایی همچون طلا و جواهرات مانند انگشتر و گردنبند، ساعت، تلفن همراه و لوازم جانبی آن، روسری و عطر و ادکلن، بهترین گزینه محسوب می‌شود. هاردباکس ادکلن یکی از رایج‌ترین کاربردهای این جعبه‌ها در میان مردم است. حتی اگر فروشنده این محصول هم باشید می‌توانید با استفاده از هاردباکس ادکلن های نفیس و گران قیمت خود را به فروش برسانید. استفاده از هارد باکس می‌تواند ویترینی زیباتر و خاص‌تر در فروشگاه شما به نمایش بگذارد.

هاردباکس ادکلن
سفارش هاردباکس 

 

ویژگی‌های هارد باکس ادکلن چیست؟

همان طور که گفتیم یکی از کاربردهای هارد باکس، بسته بندی انواع ادکلن است. اما چه ویژگی‌هایی در این جعبه‌ها موجب می‌شود تا به عنوان یک بسته بندی مناسب عطر و دکلن به سراغشان برویم؟
ادکلن جزو کالاهای لوکس و البته یک هدیه ارزشمند به حساب می‌آید. چنانچه قصد دارید به یکی از عزیزان خود ادکلن هدیه بدهید، خوب است بدانید که نگهداری و حمل ادکلن کار حساسی است؛ چراکه احتمال شکستن شیشه آن در حین جابه‌جایی‌های متعدد وجود دارد. بنابراین برای بسته بندی این کالا بهتر است به سراغ گزینه‌ای بروید که از استحکام و مقاومت خوبی برخوردار باشد.
هارد باکس ادکلن باتوجه به اینکه بر پایه مقوای ضخیم و فشرده تولید شده، یک بسته بندی مستحکم به حساب می‌آید که می‌تواند به خوبی از شیشه عطر و ادکلن شما در برابر ضربه و آسیب‌های مختلف محافظت کند. علاوه بر این، روکش‌های زیبایی که در هنگام ساخت هارد باکس مورد استفاده قرار می‌گیرد، ظاهری زیبا و جذاب به آن می‌بخشد و در نتیجه استفاده از آن برای بسته بندی ادکلن و عطر، می‌تواند جذابیت هدیه شما را دو چندان کند.
بنابراین هارد باکس ادکلن باید ضمن داشتن زیبایی ظاهری، بدنه‌ی محکم و مقاومی هم داشته باشد تا بتواند از ضربه‌های احتمالی جلوگیری کند. شما می‌توانید برای خرید این محصول به فروشگاه‌های اینترنتی معتبر مراجعه کرده و انواع گوناگونی از هارد باکس ادکلن را مشاهده نمایید.

 

روش ساخت هارد باکس ادکلن

همان طور که اشاره کردیم هارد باکس‌ها، فارغ از کاربردی که دارند، بر پایه مقوای فشرده و ضخیم ساخته می‌شوند. درواقع می‌توان گفت اصلی‌ترین ماده اولیه در ساخت هارد باکس همین مقواها است. هارد باکس ادکلن نیز از این قاعده مستثنی نیست و به همان شیوه طراحی و تولید می‌شود.
مراحل ساخت هارد باکس شامل فرآیندهای اتوماتیک، مونتاژ دستی و کنترل کیفیت است. پس از ساخت بدنه و درب هارد باکس به وسیله مقوا، یک روکش از جنس فابریک، گلاسه، کرافت، گالینگور و… روی سطح آن کشیده می‌شود تا جعبه ظاهری زیباتر پیدا کند. بسیاری از تولید کنندگان جعبه‌های کادویی، برای مشتری پسندتر شدن محصولاتشان، از خدماتی همچون طلاکوب و نقره کوب، یووی موضعی یا برجسته، چاپ افست، سلفون براق و سلفون مات استفاده می‌کنند تا ظاهر هارد باکس زیباتر شود.
ذکر این نکته خالی از لطف نیست که شما می‌توانید از هر هارد باکسی که طرح، رنگ و اندازه آن مورد پسندتان است، به عنوان هارد باکس ادکلن استفاده کنید. اما حتما در هنگام خرید این محصول به استحکام بدنه و کیفیت ساخت آن توجه داشته باشید.

هاردباکس آماده
هاردباکس های آماده پارت را تماشا کنید

انواع هارد باکس پارت

هارد باکس‌ها بسته به شیوه باز و بسته شدن و طراحی دربشان، به انواع گوناگونی تقسیم می‌شوند: هارد باکس دو تکه ساده، هارد باکس سه تکه، هارد باکس کشویی، هارد باکس مگنتی، هارد باکس استوانه‌ای و… . تمامی این مدل‌ها متریال یکسان و شیوه ساخت یکسانی دارند و شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه شخصی خودتان از میان آن‌ها انتخاب کنید.
هارد باکس ادکلن نیز می‌تواند هر کدام از مدل‌ها را شامل بشود، تنها نکته اساسی این است که ابعاد آن باید به گونه‌ای باشد که ادکلن به خوبی در آن جای بگیرد و بیش از حد آزاد یا تحت فشار نباشد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی گوناگون، ضمن مقایسه مدل‌های مختلف هارد باکس، از مشخصات آن‌ها نیز آگاهی یافته و خریدی مطمئن داشته باشید.

مزایای هاردباکس ادکلن

در این بخش به برخی از مزایا و فواید استفاده از هارد باکس ادکلن می‌پردازیم و دلایل استفاده از این مدل بسته بندی را بیان می‌کنیم.
• استفاده از هارد باکس ادکلن، به علت طراحی خاص و رنگ‌بندی‌های متنوع می‌تواند جذابیت هدیه شما را چند برابر کرده و ارزش معنوی آن را بالا ببرد.
• علاوه بر جذابیت ظاهری، این جعبه‌ها به علت ساختار خاص و مقاومی که دارند، به خوبی از شیشه عطر و ادکلن شما نگهداری و محافظت می‌کنند.
• وقتی شما ادکلنی را همراه با هارد باکس به عزبزانتان هدیه می‌دهید، درواقع دارید به شکلی غیرمستقیم به حفظ سلامت محیط زیست کمک می‌کنید. چراکه هارد باکس‌ها دور انداخته نمی‌شوند و به این ترتیب، ضمن صرفه جویی اقتصادی، زباله خشک کمتری نیز تولید می‌شود.
• هارد باکس می‌تواند به خوبی از شیشه ادکلن‌ در برابر ضربه و آسیب‌های مختلف محافظت کند و جلوی شکستن آن‌ را بگیرد.
• هارد باکس یک بسته بندی سبک است که حمل و جابه‌جایی هدایای شما را راحت‌تر می‌کند.


جمع بندی

در این مقاله به بررسی هارد باکس ادکلن و ویژگی‌های آن پرداختیم و مزایای استفاده از آن‌ را بیان کردیم. چنانچه قصد خرید این محصول کاربردی را دارید، می‌توانید به فروشگاه‌ پارت مراجعه کنید تا علاوه بر یک خرید راحت و مطمئن، از مشخصات محصول و قیمت آن نیز اطلاع پیدا کنید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top