پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

تولید هارد باکس؛ یک بسته بندی جذاب که فروش محصولات را افزایش می دهد!

سفارش هارد باکس و افزایش فروش محصول شما !

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

شما هم احتمالا به هنگام خرید کالاهای لوکس و گران قیمت مانند ساعت، طلا و جواهرات و محصولاتی مشابه مشاهده کرده‌اید که این کالاهای لوکس در جعبه‌های خاصی بسته بندی شده است. به چنین جعبه‌هایی که مدل‌های مختلفی دارند و از مقاومت بالایی برخوردار هستند هارد باکس گفته می‌شود. به همین منظور چنین نامی برای این جعبه‌ها انتخاب کردند چون از مقاومت، زیبایی و استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. هارد باکس سازی پارت با تولید مدل‌های مختلف توانسته است بهترین جعبه‌ها را برای بسته بندی‌های کالای لوکس شما به ارمغان ‌آورد. در ادامه با انواع مدل‌ها و جزئیات این باکس‌ها آشنا خواهید شد.

معرفی هارد باکس


هارد باکس‌ها به وسیله‌ی لمینت کردن چندین کاغذ ضخیم بر روی مقواهای سه لایه‌ای ساخته می‌شود. همچنین هارد باکس سازی به وسیله دستگاه‌های مخصوص و اتوماتیک انجام می‌پذیرد که ظاهری بسیار زیبا و شیک با استحکامی بالا به جعبه‌ها می‌بخشد. این جعبه‌ها از ترکیبات مختلف تزئینی مانند چرم، مقواهای برجسته، کاغذ یا وسایل‌ مختلف دیگر ساخته شده است تا ظاهری جذاب به آن ببخشد.
هارد باکس‌های لوکس را می‌توانید بعد از خرید یک محصول گران‌ قیمت نیز نزد خود نگه دارید و در موارد دیگر استفاده کنید. همچنین امکان چاپ برند و اسم شما بر روی جعبه‌ها نیز وجود دارد تا هدیه‌ای خاطره انگیز برای عزیزانتان و مشتری‌های شما باشد. این جعبه‌ها آنقدر زیبایی و جذابیت دارند که نظر هرکس را به سمت خود جلب می‌کنند. لذا برای کادو دادن‌های مناسبتی مانند روز پدر یا روز مادر، تولد، سالگرد، روز ولنتاین و غیره بسیار مناسب است.(تولید هاردباکس اختصاصی)

سفارش هارد باکس با رنگ ها و طرح های جذاب
نمونه های هاردباکس آماده

ویژگی های هارد باکس


هارد باکس‌ها با مقاومت بالایی که دارند نسبت به جعبه‌های معمولی کیفیت بالایی دارند و برای کادوهای مناسبتی بسیار کاربردی هستند. سطح داخلی این جعبه‌ها تقسیم بندی‌های خاصی دارد که برای تعبیه اشیای خاص طراحی شده است. همچنین سطح بیرونی این باکس‌ها ظاهر زیبایی دارد و بر اساس مدلی که استفاده می‌شود با تزئینات مختلفی مانند چرم یا کاغذ و وسایل مختلف طراحی می‌شود.
با استفاده از دستگاه‌های هارد باکس سازی می‌توان روی این جعبه‌ها لوگو، آرم، اسم یا طرح دلخواه شما را مهر و موم کرد. همچنین امکان افزودن طرح‌های زیبا، جذاب و مختلفی بر روی این جعبه‌ها توسط همین دستگاه‌ها نیز وجود دارد. استفاده از این امکانات برای عرضه‌ی محصولات شرکتی برای مشتریان جذابیت بالایی دارد و اعتبار شرکت و نام برند را بالاتر می‌برد.
بعضی از این هارد باکس‌ها خاصیت درب مغناطیسی دارد به طوری که درب این باکس‌ها به راحتی با نصب دو طرفه یک آهنربا بر روی آن باز و بسته می‌شود. همچنین با ظاهر ساده‌ای که این جعبه‌ها دارند امکانات بیشتری و جذاب‌تری وجود دارد که بتوان این جعبه‌ها را جهت هدیه‌های گوناگون و مناسبت‌های مختلف انتخاب کرد.

کاربردهای هارد باکس


هارد باکس سازی یک صنعت جدید است که توانسته است جای بسته بندی‌های معمولی را بگیرد. اگر در شبکه‌های مجازی و آنلاین شاپ‌ها دیده باشید از مدل‌های مختلف هارد باکس‌ها برای بسته بندی گل‌های زینتی استفاده می‌شود. حتی گل فروشی‌های مختلف در سطح شهر انواع گل‌های رز را در هارد باکس‌های مخصوص می‌گذارند و تحویل مشتری می‌دهند.
علاوه بر گل هدیه‌های مختلفی به مناسبت تولدها و روزهای مختلف و ولنتاین می‌توان در کنار این گل داخل جعبه گذاشت. از این جعبه‌ها برای شرکت‌های تولیدی آرایشی و زیبایی استفاده می‌شود. چنین شرکت‌هایی سفارش‌های مشتریان را با بسته بندی‌های زیبا و جذاب به آن‌ها عرضه می‌کنند. همچنین برند یا اسم این شرکت‌ها به راحتی توسط دستگاه هارد باکس سازی بر روی جعبه‌ها ثبت می‌شود. برخی از شرکت‌های الکترونیکی لوازم برقی خود را با بسته‌ بندی‌های جذاب عرضه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هارد باکس‌ها مقاومت و استحکام بالایی است که دارند و به همین منظور برای بسته‌بندی لوازم حساس الکترونیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

سفارش هارد باکس های جذاب

شرکت‌های صادراتی برای بسته بندی محصولات خود نیز از هارد باکس‌ها استفاده می‌کنند. امروزه اکثر شرکت‌های صنعتی برای حفظ مشتریان و سرمایه داران خود از بسته‌های لوکس و جذاب استفاده می‌کنند. عطر و ادکلن نمونه‌های دیگری از محصولات هستند که توسط این جعبه‌ها بسته بندی می‌شوند و برند معروف آن‌ها بر روی جعبه حک می‌شود.
برخی از برند‌های معروف دنیا مانند شرکت اپل برای عرضه تلفن‌های همراه به مشتریان خود از این جعبه‌های مخصوص استفاده می‌کنند. این محصولات گران قیمت به دلیل اهمیت بالایی که دارند باید در جعبه‌های محکم و زیبا بسته بندی شوند تا ارزش آن‌ها حفظ شود. با قرار دادن این محصولات در چنین جعبه‌هایی اصالت کالا تایید می‌شود. هارد باکس با مقاومت و استحکام بالایی که دارد می‌تواند در برابر آسیب‌های فیزیکی و شرایط آب و هوایی مختلف دوام بیاورد.
محصولات صادراتی مختلف اعم از خوراکی مانند پسته، زعفران، گز، سوهان و آجیل و غیره در بسته بندی‌های شکیل و جذاب قرار می‌گیرند تا برای صادر کردن به کشورهای دیگر اصالت کالا حفظ شود.

انواع هارد باکس پارت


بر اساس نیاز‌های مشتری هارد باکس‌های مختلفی در بازار وجود دارد. با توجه به مطالب بالا برای هر محصولی نوع خاصی از جعبه‌ها وجود دارند. برخی از انواع هارد باکس‌ها به شرح زیر است:
• هارد باکس‌های دو تیکه‌ای، با درب به صورت زیر و رو
• هارد باکس‌های کتابی که مخصوص کتاب و دفترهای مجلل است.
• جعبه‌های مخصوص به صورت تلسکوپی که پیشرفته و تخصصی هستند.
• هارد باکس‌های سیگاری شکل که جعبه به صورت سیگار طراحی شده است.
جعبه‌های دو تیکه‌ای با زیر و رو ساده‌ترین و رایج‌ترین هارد باکس در بازار است که اصولا برای تمامی محصولات مناسب است. این جعبه‌ها به دو قسمت تشکیل می‌شوند که قسمت رویی به عنوان درب جعبه و قسمت زیرین به عنوان قسمت اصلی جعبه برای تعبیه کالا محسوب می‌شود.

تولید هارد باکس های آماده و اختصاصی در شرکت پارت
قیمت انواع هاردباکس را بررسی کنید

قیمت هارد باکس

قیمت این جعبه‌ها بر اساس سایز، مدل، نحوه‌ی تزئینات و طراحی‌های خاص متفاوت است. باکس‌هایی که چاپ‌های مختلفی روی آن‌ها ثبت شده است قیمت‌های متفاوت و بیشتری دارند. البته بسته به نوع محصول و میزان ارزش آن قیمت بالاتری پیدا می‌کنند. همچنین به هنگام خرید بعضی از محصولات، هزینه جعبه‌ آن به صورت‌ جداگانه حساب می‌شود.

جمع بندی

تولید جعبه‌های زیبا، شکیل با مدل‌های مختلف و با ارزش را هارد باکس سازی می‌گویند. به این دلیل که این جعبه‌ها محکم هستند و مقاومت بالایی را تحمل می‌کنند ، هارد باکس نامیده می شوند . امروزه اکثر مردم برای مناسبت‌های مختلف خود به جای جعبه‌های ساده از چنین جعبه‌هایی استفاده می‌کنند. این باکس‌ها از مقواهای ضخیم یا حتی نئوپان ساخته شده است که ظاهر آن با چرم، کاغذ و وسایل‌های تزئینی متفاوت طراحی می‌شود. این جعبه‌ها برای بسته بندی صنایع و محصولات مختلف مانند عطر یا ادکلن، گوشی‌های همراه برند خاص، مواد غذایی معتبر و غیره کاربرد دارد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
10 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top