✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

هارد باکس چیست و چه کاربرد هایی دارد ؟

هاردباکس چیست و چرا استفاده می شود ؟

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

بسیاری از افراد نمی دانند که هارد باکس چیست و برای تولید آن از چه موادی استفاده می شود . هارد باکس، جعبه ای است که برای ساخت آن از مقوا استفاده می کنند. مقواهایی که برای ساخت جعبه ها به کار گرفته می شوند ، ضخامت شان بالا است. البته باید بدانید که برخی از هاردباکس ها را با استفاده از ام دی اف و مقوا تولید می کنیم. بسیاری از تولیدکنندگان برای بسته بندی محصولات متنوع هاردباکس ها را مورد استفاده قرار می دهند.

بسیاری از محصولات آرایشی، ساعت ها، زیورآلات، خوراکی های لوکس، پوشاک و … را درون هاردباکس ها قرار می دهند. در صورتی که محصولات متنوع را درون هاردباکس قرار دهید، زیبایی و جذابیت محصولات را افزایش خواهید داد.

 

تولید هارد باکس

 

برای تولید هارد باکس ها از دستگاه های مخصوص استفاده می شود. برای اینکه مقوا و ام دی اف به صورت دقیق برش بخورند ، این دستگاه ها کاربرد زیادی دارند. برش هایی که روی مقواها و ام دی اف ایجاد می شود به صورت خطی و منحنی است. . در واقع ام دی اف هایی که برای تولید هارد باکس ها استفاده می شوند ، ضخامت شان کم است، ولی مقواها ضخامت بیشتری دارند. ابزارآلات خاصی برای تولید هاردباکس استفاده می شود که هر یک از آنها برای طراحی و زیبایی هاردباکس ها نقش مهمی دارند. هاردباکس ها با استفاده از مقوا و ام دی اف تولید می شوند که نحوه ساخت هر یک از آنها با یکدیگر فرق می کند

ساخت هارد باکس با مقوا


برای تولید هارد باکس های که با استفاده از مقوا طراحی می شوند، مقواهای کرجی را استفاده می نماییم. هر یک از این مقواها در فرایند مربوط به بازیافت کاغذهای باطله تولید شده اند. برای ساخت این نمونه از مقواها نیاز است که کاغذهای باطله را درون مایع قرار دهند. بعد از زمان مشخص شده ای مقواها شبیه خمیر می شوند. پس از آن با استفاده از دستگاه های ویژه خمیر را به صورت مقواهایی که ضخامت بالا دارند در می آورند. مقواهایی که کرج هستند تشکیل شده از سعه لایه می باشند. برای ساخت جعبه های شیرینی، هارد باکس، بسته های کفش و … این مقواها را استفاده می کنند.

هارد باکس چیست و چرا استفاده می شود ؟

ساخت هاردباکس با ام دی اف

 

آیا می دانید هارد باکس ام دی اف چیست و چگونه تولید می شود ؟ این هاردباکس ها با هاردباکس های مقوایی فرق می کنند. برای ساخت هاردباکس هایی که با استفاده از ام دی اف تولید می شوند باید از ام دی اف هایی که ضخامت شان ۳ میلی متر است استفاده نماییم. فرایند تهیه هاردباکس های ام دی اف تا حدودی زمان بر می باشد و هزینه زیادی هم دارد. اما باید بدانید که خروجی کار نسبت به هاردباکس های مقوایی مقاوم تر و با کیفیت تر است. برش چوب های ام دی اف با استفاده از دستگاه های مخصوص که لیزری هستند انجام می شود. هزینه طراحی و ساخت هاردباکس های ام دی اف زیاد است. قیمت هاردباکس ام دی اف نسبت به هاردباکس های مقوایی بیشتر است

روش های ساخت هارد باکس چیست ؟

 

تولید هاردباکس به دو صورت ماشینی و دستی انجام می شود. در هر یک از روش ها شما می توانید طرح های متنوع هاردباکس ها را سفارش دهید تا ما برایتان در کمترین بازه زمانی هاردباکس ها را تولید کنیم. روش های متنوع تولید انواع هاردباکس مزیت ها و معایب خاصی دارد. روش دستی و ماشین تولید جعبه های سخت عبارت است از :

ساخت هارد باکس به روش دستی

 

در صورتی که هاردباکس ها را به صورت دستی تولید کنند، تنوع زیادی از آنها را در بازار مشاهده می نمایید. هاردباکس های دستی در اندازه ها و رنگ بندی های متنوع تولید می شوند. تولید هاردباکس دستی بیشتر زمانی انجام می شود که از آنها به عنوان جعبه سورپرایز استفاده می کنند. برای تولید انبوه این روش گزینه مناسبی نمی باشد و بسیار زمان بر است.

ساخت هاردباکس به روش ماشینی

 

اگر می خواهید بدانید که بهترین روش ساخت هاردباکس چیست ، باید بگوییم که روش ماشینی روش مناسب تری است. برای تولید انبوه و جهت برندسازی باید روش ماشینی برای ساخت هاردباکس ها استفاده شود. در این روش تمامی جعبه ها به صورت هماهنگ برش می خورند و تولید می شوند. در این روش می توانید طرح های متنوعی که مربوط به برندتان است را سفارش دهید تا روی جعبه ها حک کنیم.

شما می توانید نمونه های متنوع هارد باکس های ما را در این صفحه : هاردباکس ببینید و برای دریافت راهنمایی بیش تر با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با کارشناسان پارت در تماس باشید .

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top