✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

انواع پاکت کادویی شیک با کیفیت استثنایی

پاکت کادویی شیک

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

آیا پاکت کادویی شیک فقط برای متمایز بودن به دست گرفته می شود ؟ برای اینکه در انبوه پاکت های معمولی ، مانند یک کالای تک ، انگشت نما باشد ؟ اگر اینطور فکر می کنید بهتر است دوباره فکر کنید ! این پاکت ، شیک بودن را برای متفاوت بودن نمی خواهد ؛ بلکه مانند هنرمندی که زیبایی را فقط برای زیبایی می خواهد ، شیک بودن را فقط برای تبدیل آن به یک فرهنگ عمومی می خواهد . این نوعی دموکراسی هنری است ! هنری که می خواهد با الهام از روش های دموکراتیک ، شیک بودن را به یک هنجار عمومی تبدیل نماید . شیک بودن فقط بزک کردن خود نیست بلکه تبدیل زیبایی به یک رفتار عمومی است .

ساخت پاکت کادویی شیک


شیک بودن فقط رنگ آمیزی و چیدمان نیست . پاکت کادویی شیک به بهترین ها نیاز دارد . یکی از این مصالح مرغوب یا همان بهترین ها مرغوب ترین مقوای بازار است . مقوایی که بافتی همچون قالیچه های ایرانی داشته باشد و وزن خریدهای شما را با سربلندی تا خانه تان برساند . مقوای مرغوبی مانند کرافت یا گلاسه همچون یک سد محکم هر فشاری را خنثی می کند و با تار و پود در هم تنیده خود ، شیک بودن را با قدرت آشتی می دهد . آشتی قدرت و شیک بودن معنایی جز سالم رسیدن خریدها به زیباترین شکل ممکن ندارد .

رنگ پاکت کادویی شیک


همه ما شیک بودن را با رنگین کمانی از رنگ ها مجسم می کنیم . یک پاکت کادویی شیک درست مانند رنگین کمانی که پس از نخستین بارش بهاری بتابد ، به هر خریدی طراوت می بخشد . رنگ ها به تکاپوی بازار زیبایی می بخشند و آن را از یک ساز و کار تجاری ساده به تجربه ای دلچسب بدل می کنند . اگر فروشنده هستید رنگ ها را دست کم نگیرید . هر رنگی درست مانند برج های فلکی به شخصیت خاصی مربوط می شود . هر رنگی دلالت روانشناختی خاصی دارد . اگر در فروشگاه خود فقط یک رنگ را به نمایش بگذارید تنها یک نتیجه دستگیرتان می شود : دور و برتان خلوت می شود . اگر بتوانید همه مشتریان خود را با خریداری مجموعه گسترده ای از رنگ ها راضی کنید ترافیک تقاضا را بالا می برید .

چاپ پاکت کادویی


چاپی که به خوبی بر پاکت کاغذی شیک بنشیند حتما بهترین ویژگی ها را در خود دارد . نخست شیک بودن آن ، به چاپ شما ، تک بودن را می افزاید . تک بودن در بازار به سادگی به دست نمی آید . دوم اینکه برند شما به مهمانی ها سفر می کند . کار پاکت کادویی ، سفر به مهمانی ها است . کادویی که برند شما را با خلاقانه ترین طرح ها و رنگ ها قاب گرفته باشد ، درست مانند تابلویی که تازه از زیر قلم موی نقاش درآمده باشد همه را به تماشا وا می دارد . در چاپ های شیک تولید کننده می کوشد از بهترین چاپگرها و مرغوب ترین کاغذهای خود استفاده کند تا چاپ شما را به یک تحفه هنری تبدیل کند . وقتی یک چاپ همه برتری های هنری و صنعتی را با هم داشته باشد ، سیلی از سفارش ها را به دنبال خود می آورد .

شما با این کار خود را به سادگی در ذهن ها جا می اندازید . در هنر تبلیغات ، برندی موفق است که بتواند خود را در ذهن ها به خوبی و برای زمانی دراز جا بیندازد . این راز  کهنه ناپذیر تبلیغات است .

سفارش تلفنی

ویترین آنلاین


برای خریدهای کم تعداد از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، فروشگاه آنلاین ما در همه ساعات شبانه روز باز است . خرید از آن خیلی ساده است و زمان کمی از شما می گیرد . پاکت کادویی و همه محصولات ما در این فروشگاه مشاهده پذیرند. شما می توانید همه این کالاها را در ویترین های مجازی ما از همه زوایا و با همه مشخصات واقعی شان مشاهده کنید . خرید از وب سایت پارت چاپ ، امن، آسان و سریع است.

 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش ساک دستی کاغذی

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top