✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

چاپ جعبه جواهرات با کیفیت عالی و قیمت مناسب

چاپ جعبه جواهرات با کیفیت عالی و قیمت مناسب

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

چاپ جعبه جواهرات نخست یک هنر و در وهله بعدی یک تخصص است. چرا هنر را بر تخصص پیشی دادیم؟ البته این نوعی تاکید منطقی بر ارزش خلاقیت در جهان امروز است. دقیق تر که نگاه کنیم این دو یعنی هنر و صنعت از هم جدایی پذیر نیستند. هر دو با هم در یک سامانه تولیدی، همزمانند. اما در بازار پر رقابت فعلی که همه می کوشند با خلاقیت بیشتر، بازار مصرف را در اختیار بگیرند، امکاناتی چون چاپ در حقیقت برگ برنده اند. هدف چاپ چیست؟ طبعا برند سازی و تبلیغات موثر. برای اینکه جادوی تبلیغات موثر باشد به کاربرد خلاقانه چاپ نیاز دارید. در اینجا صحبت از جادو در میان نیست، صحبت از تاثیر جادوگرانه است.

راهی برای دیده شدن


همه در بازار می کوشند که دیده شوند. خوب چرا شما پیش از همه و بیش از همه دیده نشوید؟ چاپ جعبه جواهرات یکی از شیوه های موثر دیده شدن است. درب و بدنه جعبه یکی از بهترین مکان ها برای چاپ لوگو و برند است. چاپ جعبه های جواهرات باید با کاربرد آنها در تناسب باشد. از آنجا که این جعبه ها وسیله ای برای نگهداری قطعات با ارزش جواهرند، چاپ نیز باید حالتی لاکچری و فاخر به جعبه بدهد. لوگو یا برند نیز باید به درخشندگی قطعه باشد. شیوه های طلاکوب و نقره کوب یا برجسته سازی و حکاکی راه هایی برای ایجاد این فضاسازی لاکچری اند. ظرافت طراحی و چاپ، جعبه ها را به اشیایی با ارزش تبدیل می کند. اگر به این مجموعه، استحکام بدنه را هم اضافه کنیم به یک محصول بی همتا دست خواهیم یافت. این همان کاری است که ما در پارت چاپ انجام می دهیم. چاپ جعبه جواهرات یک کار ظریف و دقیق است. انتخاب رنگ و شیوه چاپ در این روند مهم است. هدف اصلی یک تاثیر تبلیغاتی گسترده است .

صنعت چاپ و هنر تبلیغات


برای رسیدن به چاپ جعبه جواهرات چشمگیر و خاص، باید از تجربه گسترده ای در صنعت چاپ برخوردار بود. چاپ فرایند پیچیده ای است که خلاقیت و صنعت را به کار می گیرد تا به هدف خود برسد. هدف چاپ در اینجا، فتح بازار مصرف است. وقتی در بازار، همه با هم رقابت کنند، کسی پیروز می شود که هنر تبلیغات را به درستی به کار گیرد. تبلیغات هم پیش از هر چیز، هنری بصری است. چاپ نیز یکی از زیر شاخه های هنر بصری است. این وجه مشترک باعث می شود که تبلیغات در راه اشاعه خود، به هنر چاپ تکیه کند.

قیمت چاپ جعبه جواهرات


چاپ جعبه جواهرات نرخ های متفاوتی دارد. همه این نرخ ها هم به نوع سفارش مشتری مربوط می شوند. در پارت چاپ، شیوه های چاپی متفاوتی به مشتری پیشنهاد می شوند. هر کدام از این شیوه ها نیز کارکرد و قیمت خود را دارد. البته از آنجا که پارت خود تولید کننده جعبه های جواهرات است، سفارش چاپ نیز در آن به صرفه تر است. تجربه گسترده ما در صنعت چاپ، به شما کمک می کند که برند خود را به طور موثری تبلیغ کنید. برای سفارش شیوه های چاپی خود باید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

سفارش آنلاین


مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، راه های متفاوتی را برای سفارش دادن شما عزیزان فراهم آورده است. یکی از این راه ها، سایت پارت چاپ است. خرید ها به این طریق ساده، فوری و ایمن هستند. برای این کار کافی است که به بخش مربوطه خود بروید. بقیه کارها به شکل خودکار انجام می شود.

سفارش عمده چاپ جعبه جواهرات

آنچه چاپ جعبه جواهرات مجتمع پارت را متمایز می کند، تجربه طولانی آن در حوزه های تولید و چاپ است. این مجتمع کار خود را در سال ۱۳۹۲ خورشیدی آغاز کرد و با گسترش کار خود به یک برند تولید و چاپ تبدیل شد. ما از تجربه خود در حوزه چاپ بهره می بریم تا شما را هم به یک برند تبدیل کنیم.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۵۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
4 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top