✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

✔✔ تمام سفارشاتی که از 26 اسفند ثبت شوند، از تاریخ 15 فروردین 1403 ارسال می شوند.

جعبه مقوایی

کارتن بسته بندی | سفارش جعبه مقوایی و کارتن در ابعاد مختلف

طراحی، چاپ، و تولید انواع جعبه مقوایی و کارتن بسته بندی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش ۱۷ - ۹

در صورتی که تمایل دارید کارشناسان ما با شما تماس بگیرند، فرم مربوطه را برای ما ارسال فرمایید.

جعبه مقوایی آماده | بسته بندی مقوایی

جعبه مقوایی، یکی از پرکاربردترین جعبه‌های موجود در بازار است. این جعبه‌ها  با استفاده از مقوا، کارتن و سلولز تهیه می‌شوند. جعبه‌ کارتنی که از کارتن مستحکم تهیه می‌شود، مقاومت بیشتری نسبت به دیگر جعبه‌های مقوایی دارد و برای کارهایی مانند بسته بندی اشیاء مختلف و جابجایی آن‌ها، بهترین گزینه می‌باشند.

دنیای اقتصاد، دنیای رقابت است. بر همین اساس تولید کنندگان و فروشندگان همواره در تلاش برای برتری یافتن و کسب محبوبیت نزد مشتری هستند. در این میان، بسته بندی به عنوان بخشی از فروش و عرضه‌ی محصول اهمیت قابل ملاحظه‌ای پیدا کرده است. کالا و محصولات مختلف تا زمانی که به دست مصرف کننده برسند، به مراقبت و محافظت در برابر رطوبت و ضربه نیاز دارند. یکی از بهترین و مناسب‌ترین ابزارهای بسته بندی و حمل و نقل، جعبه‌ مقوایی است. مجتمع چاپ و بسته بندی پارت، این توانایی را دارد که بنا به نیاز مشتری، هر مدل جعبه مقوایی و کارتن بسته بندی را در ابعاد مختلف بصورت اختصاصی چاپ و تولید کند. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره در رابطه با تولید کارتن بسته بندی و چاپ جعبه مقوایی، با مشاوران ما به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید.

جعبه مقوایی اصولا از ورق مقوا، سینگل فیس و کارتن‌های سه لایه و پنج لایه یا حتی بیشتر ساخته می‌شود. نوع متریال استفاده شده در ساخت این محصولات، بر قیمت تمام شده‌ی جعبه‌ مقوایی تأثیر مستقیم خواهد داشت. اما نکته‌ای که در مورد این lحصولات وجود دارد این است که جعبه بسته بندی مقوایی، نسبت به سایر مدل های کارتن بسته بندی مانند هاردباکس، قیمت مقرون به صرفه تری داشته و همین امر باعث شده است که این نوع کارتن بسته بندی، مناسب‌ترین وسیله برای جابه‌جایی و حمل و نقل کالا و محصولات مختلف محسوب شوند.

کاربرد جعبه مقوایی و کارتن بسته بندی

صنایع و کسب و کارهای بسیار زیادی از جعبه‌‌های مقوایی برای بسته بندی محصولات خود استفاده می‌کنند. از جمله می‌توان به صنایع دارویی، صنعت پوشاک و کفش و لباس، نوشت افزار، صنایع تولید کننده قطعات خودرو، صنایع حمل و نقل و ترانزیت، ارسال بسته‌های پستی و موارد مشابه دیگری اشاره کرد. همچنین استفاده از جعبه‌های مقوایی در بسته بندی مواد غذایی و خوراکی به طور چشمگیری مشاهده می‌شود. جعبه مقوایی رستورانی و جعبه مقوایی پذیرایی، حساسیت بیشتری نسبت به سایر مدل‌های جعبه آماده داشته و علت این امر آن است که از این محصولات، برای بسته بندی مواد غذایی و سایر خوراکی‌ها استفاده شده که مستقیما با سلامت مصرف کننده در ارتباط هستند. این عوامل مسبب آن هستند که برای تولید جعبه غذا، جعبه پیتزا، جعبه شیرینی و کارتن پذیرایی، از مقوای بهداشتی مخصوص و دستگاه‌های تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست استفاده شود که تمامی موارد بهداشت و تغذیه در آن‌ها رعایت شده باشد. شما می‌توانید برای مشاهده ویدئوهای بیشتر با مضمون نمونه کارهای جعبه مقوایی تولید شده در مجموعه ما، به کانال آپارات پارت چاپ مراجعه کنید.

مزایای جعبه مقوایی؛ جعبه کرافت آماده

زمانی که صحبت از خرید کارتن بسته بندی می‌شود، انتخاب اول تمامی افراد، مدل های مختلف جعبه مقوایی است که همه‌‍ ما حداقل برای یکبار هم که شده برای بسته بندی محصولات مختلف و به ویژه در اسباب‌کشی از آن‌ها استفاده کرده‌ایم. اما کاربرد این محصولات اقتصادی و پرکاربرد صرفا به این امور محدود نمی‌شود و مزایا و کاربردهای زیادی برای جعبه بسته بندی مقوایی می‌توان نام برد که برخی از آن‌ها در ادامه آورده شده‌اند:

جعبه مقوایی ارزان است

قیمت تمام شده و هزینه تهیه یک محصول، همواره از اولین گزینه‌هایی است که هنگام سفارش و یا خرید اجناس مختلف مورد بررسی قرار می‌دهیم. جعبه مقوایی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و قیمت چاپ و تولید آن، یکی از فاکتورهای تاثیرگذار برای مشتری خواهد بود. اما مهم‌ترین نکته‌ای که در مورد جعبه آماده مقوایی وجود دارد، قیمت آن است که در مقایسه با سایر مدل‌های بسته بندی، بسیار مقرون به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر است؛ نوع متریال استفاده شده در چاپ جعبه مقوایی، باعث می‌شود که هزینه تمام شده آن کمتر شده و به گزینه اول افراد برای خرید بسته بندی تبدیل شود.

کارتن بسته بندی کاربردهای زیادی دارد

دومین نکته جالی که در مورد جعبه مقوایی وجود دارد، کاربردهای گوناگون و متعدد این محصولات است. از جعبه مقوایی و جعبه کرافت می‌توان برای بسته بندی و حمل و نقل انواع محصولات مانند: مواد غذایی، شیرینی‌جات، دارو و محصولات بهداشتی، فست فود، عطر و ادکلن، کیف و کفش و پوشاک و … استفاده کرد. برای بسته بندی محصولات غذایی و دارو، از جعبه مقوایی بهداشتی استفاده می‌شود که از نوع خاصی از مقوا ساخته شده است. از دیگر کاربردهای جعبه مقوایی، می‌توان به بسته بندی انواع محصولات کادویی و هدایا اشاره کرد؛ جعبه مقوایی کادویی، نسبت به سایر مدل های جعبه آماده قیمت پایین تری داشته و همچنین تنوع بی‌نظیر آن‌ها باعث شده است که برای بسته بندی هر مدل کادو و هدیه‌ای، یکی از بهترین انتخاب‌ها باشند.

جعبه مقوایی قابل شخصی‌سازی است

در مجموعه پارت، امکان چاپ و تولید جعبه مقوایی در ابعاد و اندازه‌های مختلف و در طرح‌های اختصاصی و تبلیغاتی وجود دارد و شما می‌توانید بر مبنای محصولی که قصد خرید جعبه مقوایی برای آن را دارید، کارتن بسته بندی مد نظر خود را طراحی کرده و سفارش دهید. در مجموعه ما، امکان ساخت جعبه مقوایی رستورانی، جعبه مقوایی کیبوردی، جعبه کرافت و … در سایزهای مختلف وجود داشته و از این بابت، دست مشتریان عزیز در سفارش چاپ این محصولات کاملا باز می‌باشد.

طراحی خلاقانه جعبه کارتنی

جعبه مقوایی را می‌توان به‌صورت ساده یا طرح دار تولید کرد؛ در صورتی که جعبه را برای بسته‌بندی محصولاتی مانند شیرینی، کفش، لامپ، خرما و مواردی از این قبیل نیاز دارید، بهتر است از جعبه‌های مقوایی طرح دار استفاده کنید. توجه داشته باشید با یک طراحی مناسب می‌توانید فروش محصولاتتان را بالا ببرید. البته ذکر این نکته ضروری است که طراحی برای جعبه‌ بسته بندی هر محصول، به صورت متفاوت انجام می‌گیرد. شما باید مواردی مانند نوع محصول، گروه سنی، جنسیت جامعه‌ی هدف و محل مصرف محصول را بسنجید. سپس طرح مناسب برای جعبه بسته بندی مقوایی را انتخاب نمایید.

خرید جعبه مقوایی؛ قیمت جعبه مقوایی آماده

قیمت کارتن بسته بندی، با توجه به ابعاد و اندازه جعبه، جنس مواد خام مورد استفاده، تعداد رنگ در چاپ، گرماژ و تیراژ سفارش تعیین می‌شود. البته در مواردی که سفارش دهنده، تعداد زیادی جعبه سفارش می‌دهد، به دلیل کامل‌تر بودن دور چاپ، قیمت تمام شده جعبه‌ مقوایی کمتر خواهد بود. چنین وضعیتی برای کارفرما به‌صرفه‌تر است. نکته‌ی دیگری که بر روی هزینه خرید جعبه مقوایی تاثیر می‌گذارد، اختصاصی بودن طرح است. در این صورت طراح به زمان بیشتری نیاز دارد و سفارش به صورت فوری تحویل داده نمی‌شود. همچنین اختصاصی بودن یا نبودن طرح بر روی قیمت تمام شده جعبه تأثیر گذار است.

فروش عمده جعبه مقوایی

ما در پارت چاپ، تمام خدمات مورد نیاز در زمینه‌ی طراحی، تولید و فروش جعبه مقوایی را به‌صورت یک جا ارائه می‌دهیم. شما می‌توانید از طرح‌ها و نمونه کارهای مجموعه دیدن فرمایید یا این که طرح اختصاصی خود را برای چاپ بر روی جعبه‌های مورد نظرتان به ما بدهید. در هر صورت ما با استفاده از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار در زمان کم و با دقت بالا سفارش‌های شما عزیزان را تحویل خواهیم داد. یکی از مهم‌ترین مزایای خرید عمده جعبه مقوایی از مجموعه‌ی پارت این است که با فراهم نمودن امکاناتی مانند طراحی، تولید و خدمات پس از چاپ شرایط خرید بهتری را برای خریداران فراهم کرده ایم. شما می‌توانید مواردی مانند ورنی، یووی، برجسته سازی، طلاکوبی و سلفون کشی را نیز از طریق مجموعه‌ی ما دریافت کنید. البته توجه داشته باشید که استفاده از خدمات پس از فروش در قیمت نهایی جعبه مقوایی تأثیر می‌‌گذارد.

همراهان گرامی برای خرید و سفارش اینترنتی جعبه مقوایی می‌توانید از طریق شماره تلفن‌ ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با کارشناسان ما در تماس باشید. ضمن این که امکان تماشای نمونه کارهای مجموعه برای شما فراهم شده است تا با بررسی این نمونه‌ها انتخاب بهتری داشته باشید.

سوالات متداول در رابطه با چاپ جعبه مقوایی

حداقل تعداد سفارش تولید جعبه مقوایی، ۱۰۰۰ عدد می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت پارت چاپ و یا تماس با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ نسبت به سفارش جعبه مقوایی بصورت اختصاصی اقدام نمایید.

از امکانات قابل توجه مجتمع چاپ و بسته بندی پارت در زمینه تولید کارتن بسته بندی، می‌توان به این نکته اشاره کرد که هیچ گونه محدودیتی در سفارش این محصولات وجود ندارد و تماما طبق نیاز و سلیقه شما انجام خواهد شد.

برای تولید این محصولات، از مقواهای گلاسه، ایندربرد . پشت طوسی استفاده می‌شود.

برای تولید جعبه غذا، باید از مقوای ایندربرد یا مقوایی که روکش سلفون بهداشتی استفاده شود.

از آنجایی که جعبه مقوایی صرفا به شکل سفارشی تولید می‌شود، امکان اختصاصی سازی این محصولات کاملا وجود دارد و شما می‌توانید لوگو یا تبلیغات مد نظر خود را روی جعبه‌ها چاپ نمایید.

از جعبه مقوایی می‌توان برای بسته بندی و حمل و نقل انواع محصولاتی که ابعاد و وزن آن‌ها اجازه این کار را می‌دهد، استفاده کرد. مانند انواع محصولات دارویی، محصولات بهداشتی، محصولات غذایی و …

بله، امکان چاپ انواع جعبه کیبوردی و جعبه کرافت نیز وجود داشته و شما می‌توانید محصولات مد نظر خود را به شکل اختصاصی سفارش دهید.

مدت زمان آماده سازی سفارشات جعبه مقوایی، بسته به نوع سفارش، ممکن است بین ۱۵ الی ۲۵ روز باشد.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۶ نفر به این مطلب رای داده اند.
guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top