پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

چاپ روی جعبه کادو با بهترین قیمت

چاپ روی جعبه کادو با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

چاپ روی جعبه کادو کار ظریفی است که می تواند سرنوشت فروش را تعیین کند. اصولا چاپ روی جعبه کادو با سه هدف اصلی صورت می گیرد . یکی از این هدف ها تبلیغات و بازاریابی است …. برند پیش قراول کالاهای تولیدی است و در صورت آشنایی جامعه مصرف کنندگان با آن، فروش محصولات به آسانی صورت خواهد گرفت. استمرار فروش یک کالا به اعتماد مصرف کنندگان به برند تولید کننده بستگی دارد. یکی دیگر از اهداف چاپ بر جعبه، زیباسازی نمای جعبه ها است. جعبه ای که با نقش و نگارها و آرایه های گرافیکی آذین شده باشد، توجه برانگیز تر از جعبه های ساده است. سومین هدف چاپ بر جعبه ها ، در راستای هدف اول عمل می کند: فروش بیشتر.

چاپ سیلک


چاپ روی جعبه کادو به شکل های گوناگونی انجام می شود. هر کدام از این چاپ ها مزایا و معایبی دارد که بسته به نوع نیاز و هدف مشتری انتخاب می شود. یکی از ساده ترین شکل های چاپ بر جعبه، سیلک نام دارد. این چاپ از یک رنگ یا دست بالا دو رنگ بهره می برد و مستقیما بر بدنه جعبه نقش می بندد. چاپ سیلک جزء ارزان ترین روش های چاپی به شمار می رود. در این نوع چاپ ابتدا رنگ با کمک یک کلیشه توری یا شابلون به سطح یک غلتک انتقال داده می شود. در مرحله بعدی غلتک بر سطح مقوا می لغزد و طرح شابلون شده را بر بدنه آن به جا می گذارد.

این نوع از چاپ روی جعبه کادو ، دستی انجام می شود و همانند هر کار انسانی دیگر با خطای انسانی همراه است. همین امر ممکن است از کیفیت نهایی کار کم می کند. البته چاپ سیلک مزایای انکار ناپذیری دارد. یکی از آنها که مزیت مهمی نیز هست، کیفیت چاپی بالای آن است. این مزیت به دلیل متمایز بودن رنگ آن به دست می آید. یکی دیگر از مزایای آن قابلیت چاپ آن بر جنس های متنوع مقوا است. هزینه آن هم در مقایسه با دیگر شکل های چاپی، ارزان تر تمام می شود.

چاپ فلکسو


یکی دیگر از شیوه های چاپ روی جعبه کادو ، چاپ فلکسو است. در این نوع چاپ از پلیت های ژلاتینی استفاده می شود. چاپ فلکسو بر ورقه های سلفونی صورت می گیرد و سپس آن را با کمک دستگاه لمینت بر جعبه کادو می چسبانند. این چاپ به شما کیفیت تصویری بالایی می دهد. یکی از بارزترین ویژگی های چاپ فلکسو سرعت بالای آن است و در موقعیت هایی که با تنگی وقت مواجه هستید، این چاپ بهترین گزینه است. در ضمن چاپ فلکسو به شما قابلیت چاپ همزمان چهار رنگ را می دهد.

چاپ افست روی جعبه کادو


یکی از شیوه های دیگر چاپ روی جعبه کادو ، چاپ افست است. این شیوه چاپی از گرافیک بالایی برخوردار است و کیفیت تمیزی به چاپ نهایی شما می بخشد. این نوع چاپ را به نام چاپ لیتوگرافی نیز می شناسند. در چاپ هایی که به بیش از چهار رنگ نیاز است، این نوع چاپ، بی تردید، بهترین گزینه است. به دلیل کیفیت فوق العاده آن بیشتر در چاپ برچسب و کارتن تاشو به کار می رود. بارز ترین مزیت چاپ افست را باید عیب آن هم به شمار آورد. کیفیت بالای چاپ افست، زمان بر است و هزینه آن هم در مقایسه با دیگر شیوه های چاپی بیشتر است. چاپ افست در تیراژ بالا و تیراژ کم انجام می شود.

سفارش چاپ روی جعبه کادو

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top