پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ نکته مهم چاپ سررسید

چاپ سررسید با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

یکی از موارد و فاکتورهای مهمی که کاربران هنگام تهیه سررسید به آن توجه دارند، قیمت است. قیمت سررسید تحت تأثیر بسیاری از مشخصات و ویژگی های محصول می تواند تغییر کند. با توجه به هزینه های بالا در کسب و کارهای امروز و همچنین محدودیت بودجه بسیاری از مراکز، درصد بالایی از افراد دنبال تهیه سررسید های ارزان با ویژگی های کاربردی هستند. در ادامه به چند نکته مهمی در چاپ سررسید ارزان اشاره خواهیم کرد.

کاربرد سررسید


یکی از مهمترین نکات هنگام چاپ سررسید ارزان، کاربردی بودن آن است. قطعا یک سررسید هر چقدر هم ارزان یا لوکس باشد در صورتی که نتواند نیاز و خواسته مخاطب را پوشش دهد، ارزشی نخواهد داشت. متناسب با شرایط استفاده و نیاز مخاطبان باید تمام جوانب را برای چاپ سر رسید هایی با قیمت مناسب در نظر گرفت.

مواد اولیه و چاپ سررسید


مهمترین اصل برای چاپ سررسید ارزان در نمونه های مختلف، کاربرد مواد اولیه مقرون به صرفه است. هزینه چاپ سررسید در دو دسته بندی تهیه مواد اولیه و دستمزد مرکز چاپ قرار می گیرد. دستمزدی که مراکز چاپ برای آماده کردن این محصولات می گیرند ، یک رقم ثابت و مشخص است. ولی در مورد هزینه مواد اولیه شرایط این طور نیست. امکان استفاده از مواد اولیه مختلف از جمله کاغذ برای چاپ انواع سررسید ها وجود دارد. معمولا در چاپ سر رسید های ارزان قیمت، استفاده از مواد اولیه ارزان به کار می رود. نکته مورد توجه در این قسمت این است که کیفیت مواد اولیه باید به گونه ای باشد که محصول قابلیت استفاده را داشته باشد.

قطع سررسید


یکی دیگر از موارد مهم در چاپ سررسید ارزان ابعاد و اندازه آنها است. اندازه سررسید ها متنوع است و هر کدام از این اندازه ها نیز دارای نام خاصی برای شناسایی می باشند. برای تهیه هر کدام از اندازه هایی که مد نظر کاربر و متناسب با شرایط مخاطبان است، می توان از مواد اولیه مختلف برای چاپ مناسب ترین محصول استفاده کرد. سر رسید های ارزان بهتر است در اندازه های استاندارد چاپ شوند تا امکان حمل آن برای درصد بالایی از افراد به راحتی صورت گیرد. نمونه هایی که در ابعاد بزرگ تهیه می شوند، معمولا قابلیت قرارگیری در تمام کیف ها را ندارند و فقط در مکان های کاری و روی میزها استفاده می شوند.

طراحی و چاپ سررسید


نوع طراحی یکی دیگر از موارد مهم در چاپ سررسید ارزان است. طراحی انواع سررسید در دو دسته بندی عمومی و اختصاصی انجام می شود. کسانی که دنبال تبلیغات هدفمند هستند، از طرح های اختصاصی در چاپ محصول سفارش داده خود استفاده می کنند. ولی برخی از مراکز نیز از طراحی های عمومی و ساده استفاده کرده و هدف خاصی از تبلیغات یا برندسازی ندارند. با توجه به هزینه های نسبتا بالای طراحی، در چاپ سررسیدهای ارزان معمولا از طرح های ساده و یا حجم کمی از طراحی در بعضی از قسمت های خاص سررسید استفاده می شود. درج لوگو روی جلد این محصولات و استفاده از چند عکس یا متن تبلیغاتی در صفحات داخلی از جمله سفارشات طراحی کاربران در چاپ سررسید های ارزان می باشد.

جلد سررسید


نمی توان تاثیر نوع و قیمت جلد را در چاپ سررسید ارزان بی اهمیت گرفت. جلد سررسید ها یکی از مهمترین قسمت های این محصولات به شمار می آید. با توجه به اینکه مخاطب در اولین تماس چشمی خود جلد سررسید را می‌بیند، انتخاب طرح، رنگ، مدل و نوع طراحی تبلیغاتی آن اهمیت دارد. با توجه به اهمیت آن، از مواد اولیه مختلف برای ایجاد جلدهایی استاندارد و جذاب استفاده می شود. در سررسیدهای ارزان برای کاهش هزینه چاپ و تهیه این محصولات از موادی با قیمت پایین تر و البته ظاهری مناسب استفاده می شود. مراکز فعال در زمینه چاپ با توجه به شرایط و سلیقه مشتری اقدام به کاربرد مواد مختلف در قسمت جلد این محصولات می کنند.

مجموعه پارت چاپ یکی از مراکز فعال در زمینه چاپ سررسید ارزان و به صرفه برای کاربران است. شما عزیزان می توانید با توجه به قیمت و شرایط خود از متخصصان این مجموعه برای چاپ محصولاتی استاندارد به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ راهنمایی بخواهید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۹۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top