پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

چاپ سررسید تبلیغاتی اصفهان با تخفیف استثنایی

چاپ سررسید تبلیغاتی اصفهان

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

چاپ سررسید تبلیغاتی اصفهان با ثبت برند و لوگو انجام می شود. شما می توانید برند شرکت خود را روی سررسید ها چاپ کنید و آنها را به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان ارائه دهید. توجه داشته باشید که طراحی داخلی سالنامه های تبلیغاتی با طراحی روی جلدشان با دیگر سالنامه ها فرق می کند. انتشارات برای طراحی سالنامه های تبلیغاتی هزینه متفاوتی از مشتری دریافت می کند. طبق خدماتی که برای طراحی سالنامه های تبلیغاتی دریافت می کنید، هزینه پرداختی تعیین می شود. در صورتی که سفارش ثبت برند را در صفحات داخلی سررسید داشته باشید ، باید هزینه بیشتری را پرداخت نمایید. دقت داشته باشید که سررسید های تبلیغاتی مدل های متنوعی دارند، به همین دلیل باید هر یک از آنها را ابتدا از نظر مدلی که دارند بررسی نمایید.

سررسید وزیری


یکی از انواع سررسید تبلیغاتی که کاربرد زیادی دارد ، مدل وزیری است. سررسید های وزیری تبلیغاتی به عنوان بهترین سالنامه هایی شناخته می شوند که در اصفهان چاپ می گردند. هر یک از سر رسید های وزیری با جلدهای متنوعی طراحی می شوند. بنابراین شما می توانید انواع جلد های مناسب این سالنامه ها را بررسی کنید و سپس آنها را تهیه نمایید.  سررسید های وزیری برای یادداشت برداری روزانه گزینه مناسبی هستند. بیشتر کسب و کار ها برای اینکه نظر مشتریان خود را جلب کنند ، سررسیدهای وزیری را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب می کنند. این نمونه از سالنامه ها قیمت مناسبی دارند. به همین دلیل اگر تعداد بالایی از آنها چاپ شود، هزینه خرید کاهش پیدا می کند. سررسید های رحلی، رقعی، کلاسوری و … از جمله سالنامه هایی هستند که به عنوان سالنامه تبلیغاتی تولید می شوند.

چاپ سررسید تبلیغاتی ارزان


یکی از مهمترین نکاتی که افراد زمان ثبت سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی اصفهان به آن توجه می ‌کنند ، قیمت می باشد. ارزان بودن چاپ سررسید و تقویم رومیزی برای بسیاری از مشتریان اهمیت دارد. در واقع آن دسته از افرادی که به تازگی کسب و کار خود را راه‌ اندازی کرده‌ اند ، مایل هستند با قیمتی مناسب هر یک از سررسید ها را خریداری نمایند. اگر می خواهید سررسید های تبلیغاتی با قیمت مناسب تهیه کنید ، بهتر است که نمونه های ساده را انتخاب نمایید. نمونه های لاکچری با قیمت بیشتری به فروش می رسند. این نمونه از سررسید ها جزئیات زیادی دارند و به همین دلیل است که هزینه خریداری بالایی دارند.

چاپ سررسید تبلیغاتی اصفهان با تخفیف ویژه

سفارش سررسید تبلیغاتی


همان طور که گفته شد، بر همین اساس اگر به دنبال بهترین هدیه تبلیغاتی با قیمتی به‌ صرفه‌ تر هستید، می توانید سررسید را انتخاب کنید. ممکن است شما در اصفهان مراکز بسیاری برای چاپ سررسید پیدا نکنید. از این رو می توانید نمونه محصولات شرکت پارت را بررسی کنید که با مناسب ترین قیمت عرضه می شوند. شما می توانید تغییرات متفاوتی روی سالنامه های تبلیغاتی ایجاد کنید. با تغییرات گوناگون روی سالنامه نظر بسیاری از مشتریان را جذب خواهید کرد. انتشاراتی که چاپ انواع سررسید تبلیغاتی را بر عهده دارند، مدل های گوناگون سررسید را ابتدا به شما نشان می دهند. شما می توانید از بین مدل های گوناگون یکی از آنها که کاربردی تر است را انتخاب کنید. بر همین اساس برای این که با اطمینان خاطر بیشتری سفارش سررسید های تبلیغاتی را ارائه دهید، نمونه کارها را در صفحه ” سررسید ” می توانید ببینید. توجه داشته باشید که چاپ سررسید های تبلیغاتی در تیراژ بالا با قیمت عمده انجام می گردد. شما می توانید از طریق شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با کارشناسان پارت در ارتباط باشید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top