پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

چاپ سررسید تبلیغاتی تهران با بهترین قیمت

چاپ سررسید تبلیغاتی در تهران با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
در این فایل صوتی درباره چاپ سررسید تبلیغاتی توضیح داده ایم . با ما همراه باشید !

برای چاپ سررسید تبلیغاتی تهران باید به انتشاراتی که در این زمینه تخصص و تجربه بیشتری دارد ، مراجعه کنید. هر یک از سررسید های تبلیغاتی با استفاده از نرم افزارها و دستگاه های خاصی چاپ می شوند. بنابر این میزان تخصص و تجربه هر یک از انتشارات را زمان چاپ سررسید باید بررسی کنید. اگر به دنبال بهترین و حرفه ای ترین انتشارات برای چاپ سررسید تبلیغاتی در تهران هستید ، باید هزینه های چاپ سررسید در انتشارات را هم به خوبی بررسی کنید. برخی از انتشاراتی که چاپ سررسیدها را بر عهده دارند ، هزینه زیادی از مشتریان دریافت می کنند، ولی کار مناسبی را تحویل نمی دهند. برخی از اصلی ترین و مهم ترین مواردی که زمان چاپ سررسید تبلیغاتی باید به آنها اهمیت دهید را در ادامه معرفی می کنیم.

نکات مهم چاپ سررسید تبلیغاتی


برای چاپ سررسید در تهران باید برخی از موارد مهم را در نظر داشته باشید. مواردی که اهمیت زیادی دارند و باید بررسی شوند، عبارت هستند از :

مدل سررسید


یکی از مهمترین نکاتی که زمان چاپ سررسید تبلیغاتی اهمیت دارد ، مدل سررسید می باشد. مدل های زیادی از سالنامه های تبلیغاتی طراحی می شوند که هر یک از آنها کاربرد خاصی دارند. شما باید به خوبی مدل و کارایی سررسیدها را بررسی کنید تا بهترین و مناسب ترین مدل را تهیه کنید . توجه داشته باشید که برخی از مدل های سررسیدها به صورت مدیریتی می باشند و آنها را سررسید لاکچری می نامند. برخی از مدل های دیگر سررسید ها به صورت وزیری می باشند که طراحی آنها ساده است. هر یک از مواردی که تعیین کننده مدل سررسید می باشد را باید به خوبی بررسی کنید و سپس آنها را برای هدیه تبلیغاتی سفارش دهید.

لوگو و ترام


یکی دیگر از مواردی که زمان چاپ سالنامه تبلیغاتی در تهران اهمیت دارد ، سفارش ثبت برند و لوگو روی سررسید می باشد. هر یک از شرکت ها و کسب و کار های متنوع برای این که خدمات خود را به مشتریان بیشتری معرفی کنند ، باید به این مورد دقت داشته باشند. زمانی که برند و لوگوی شرکت روی جلد سررسید ثبت شود ، مشتریان با خدمات شرکت آشنا می شوند. در واقع اگر می خواهید همیشه در ذهن مشتری بمانید ، باید به این نکته دقت داشته باشید.

چاپ سررسید تبلیغاتی در تهران با بالاترین کیفیت

زمان چاپ


یکی دیگر از مواردی که زمان سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی تهران باید به آن دقت داشته باشید ، زمان تحویل سررسیدها است. هر یک  از انتشارات بر اساس تخصص و تجربه ای که دارند ، زمان تحویل سفارش هایشان با یکدیگر فرق می کند. برخی از انتشاراتی که تخصصشان زیاد است و از دستگاه های پیشرفته استفاده می کنند ، در کمترین بازه زمانی می توانند سفارش را تحویل مشتری دهند. اما برخی دیگر از انتشارات از دستگاه های قدیمی استفاده می کنند و به همین دلیل نمی توانند سفارش را سریع به مشتری تحویل دهند.

تیراژ چاپ سررسید


یکی از موارد مهمی که زمان ثبت سفارش چاپ سررسید تبلیغاتی تهران باید به آن دقت داشته باشید ، تیراژ سررسید است. در صورتی که می خواهید سفارشتان را به صورت عمده ثبت کنید ، باید تیراژ هر یک از سررسید ها را از نظر قیمت و تعداد مورد نیازتان بررسی کنید. برخی از انتشارات، انواع سالنامه ها را در تیراژ پایین تولید می کنند و به فروش می رسانند. اما برخی دیگر از انتشارات تیراژ پایین سررسیدها را قبول نمی کنند. این مسئله که تیراژ هر یک از سررسید ها با چه قیمتی انجام می شود را باید بررسی نمایید.

هزینه چاپ سررسید


پیش از اینکه چاپ سررسید های تبلیغاتی در تهران را به انتشارات بسپارید، تمامی فاکتور هایی که روی قیمت سررسید تاثیر می گذارد را به خوبی بررسی کنید. این مسئله که هر یک از انواع سررسید با چه هزینه ای چاپ می شوند را می توانید از کارشناسان پارت به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ بپرسید . آنها به خوبی شما را راهنمایی می کنند تا هزینه چاپ انواع سررسید ها را به خوبی بررسی کنید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳۷ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top