پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه سکه کادویی با بهترین قیمت

قیمت جعبه سکه کادویی با بهترین کیفیت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

جعبه سکه کادویی لباسی مناسب برای سکه ای که می خواهید کادو دهید! ممکن است شما به یک مجلس عروسی دعوت شده باشید که عروس یا داماد از اقوام درجه یک شما هستند و قصد دارید به آنها نوعی سکه هدیه دهید. یا اینکه به دلایل دیگر در نظر دارید که به یک فرد سکه ای را هدیه دهید، حالا از هر نوعی که باشد. طبیعتا اگر سکه را به تنهایی در دست بگیرید و تقدیم طرف مقابل کنید ، خیلی جالب نیست.

استفاده از جعبه سکه کادویی نشان دهنده اصالت و فرهنگ شماست. سکه هم مثل دیگر اشیایی که کادو می دهید، به جعبه طلا نیاز دارد. درست است که سکه به همراه مقوایی که اطلاعات مربوط به سکه را بر روی آن نوشته اند، درون یک پلاستیک فشرده پرس شده است، اما دلیل نمی شود که بخواهید آن را همین طوری و بدون هیچ گونه جعبه هدیه دهید.

جعبه سکه هم مانند دیگر انواع جعبه های کادویی اعم از: جعبه گردنبند، جعبه انگشتر، جعبه دستبند، جعبه ست هدیه و یا جعبه هایی که برای زیور آلات خودتان تهیه می کنید مانند: جعبه جواهرات و جعبه جواهرات چوبی، در طرح، رنگ و جنس های مختلفی تولید و عرضه می شود. در ادامه به توضیح انواع جعبه سکه کادویی می پردازیم.

انواع جعبه سکه کادویی:

 

جعبه مقوایی

مانند جعبه های انواع دیگر طلا و زیور آلات، جعبه سکه کادویی هم از جنس مقوا ساخته می شود. برخی از این جعبه های مقوایی در واقع شبیه جعبه نیستند و حالت پاکتی دارند. و به اندازه سکه می باشند. این جعبه ها به وفور در تمام طلا فروشی ها وجود دارند و پس از تهیه سکه می توانید به راحتی آن را از فروشنده درخواست کنید. همچنین این پاکت ها تنوع بسیار زیادی در رنگ و طرح دارند و شما می توانید طرح دلخواهتان را برگزینید.

اما انواع اصلی جعبه های سکه که از جنس مقوا هستند، به شکل جعبه ای می باشند که پایه و درپوش دارد‌. سکه را داخل پایه یا همان بدنه قرار داده و سپس درپوش را بر روی آن می گذارند. مقوای به کار رفته چند لایه و ضخیم می باشد. پس از آنکه سکه را در این نوع جعبه سکه کادویی قرار دادید و درب آن را گذاشتید، می توانید جعبه کادویی را با روبان های رنگی و یا نخ کنف بسته بندی کرده و تزیین نمایید. این نوع جعبه های سکه، در رنگ های مختلفی طراحی می شوند و به شما این امکان را می دهند که رنگ دلخواهتان را انتخاب نمایید.

جعبه سکه کادویی در انواع طرح و رنگ

 

جعبه چوبی

جعبه سکه چوبی بیشتر از جنس ام دی اف یا چوب نازک ساخته می شوند. علت این ظرافت آن است که بتوانند طرح و نقش های متنوع و زیبا بر روی آن ایجاد کنند. جعبه های چوبی هم از یک بدنه و یک درپوش ساخته شده اند‌. با این تفاوت که درب از یک طرف به بدنه متصل است و باز و بسته کردن آن از طرف مقابل انجام می شود.

 

جعبه مخملی

یکی از شیک ترین انواع جعبه های کادویی، جعبه های مخمل می باشند. جعبه های مخمل در رنگ های متنوعی اعم از سرمه ای، سبز یشمی، قرمز لاکی و … طراحی و تولید می شوند‌. این جعبه ها در لبه درب و لبه بدنه دارای نوار طلایی رنگ هستند که جلوه خاصی به جعبه می دهد. بیشتر جعبه های سکه کادویی از جنس مخمل با مدل کارتی ساخته می شوند.

 

جعبه خاتم کاری

جعبه های خاتم کاری خود به عنوان نوعی شیء قیمتی و هنری مورد توجه می باشد. این جعبه ها که از هنر خاتم کاری بهره مند هستند ، به خودی خود دارای ارزش بالایی می باشند. طبیعتا قیمت جعبه های خاتم کاری از سایرین بیش تر بوده و همچنین دسترسی به این نوع جعبه ها دشوار تر است.

 

خرید جعبه سکه کادویی با قیمت مناسب

پارت چاپ عرضه کننده انواع و اقسام جعبه ها از جمله جعبه سکه کادویی است . تنها کافیست به صفحه جعبه طلا مراجعه نمایید تا نمونه کارها را تماشا کنید و ببینید که چه برند هایی به ما اعتماد کرده اند. هر مدل جعبه ای را که مورد نظر داشته باشید ، به راحتی می توانید سفارش دهید و نام تجاری خودتان را بر روی آن ثبت نمایید. با ما تماس بگیرید: ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

👇 سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات 👇

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top