پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه کادو برای تولد با طرح ها و رنگ های جذاب

جعبه کادو تولد

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

خیلی ها به جشن تولد به چشم یک تفریح نگاه می کنند و جعبه طلا برای تولد را بازیچه ای می دانند که در این روز تقدیم می شود! اما این طور نیست ! تولد هر کس یک رخداد منحصر به فرد است! هیچکس، هر روز به دنیا نمی آید! تولد انسان، یک بار در عمر کیهان رخ می دهد! تصور کنید! به این ترتیب، تولد ما مانند تولد یک ستاره در یک سحابی دوردست، تکرار ناپذیر است! جعبه کادو برای تولد، در حقیقت، این تکرار ناپذیری را کادو گرفته و به ما می دهد! جعبه های کادوی پارت به شکلی طراحی می شوند که به ما یادآوری کنند؛ انسان تکرار ناپذیر است! هدیه های درون جعبه ها همه بهانه هایی هستند که دسته جمعی این رخداد منحصر به فرد را جشن بگیریم!

 

مدل جعبه کادو برای تولد و سلیقه روز!

سلیقه ها هم مانند تقویم ها، ورق می خورند ! سلیقه امروز شباهتی به سلیقه دیروز ندارد! جعبه کادو برای تولد هم چنین سرگذشتی را پشت سر گذاشته است ! در گذشته ها و حتی گذشته های نه چندان دور ، عنصر مهم هدیه دادن، خود هدیه بود ! کمتر کسی به پوشش آن اعتنایی می کرد ! اما امروزه داستان فرق می کند ! جعبه کادو به اندازه خود کادو ، اهمیت یافته است ! دیگر نمی توان با یک زرورق ساده، سر و ته هدیه را هم آورد ! امروزه جعبه های کادو، به هر شکلی یافته می شوند، از مکعب، مستطیل، قلب، کره گرفته تا شکل های فانتزی تر و چند ضلعی های خیالی و جعبه های جادویی ! برخی به شکل صندوقچه های زیبا طراحی می شوند و بعضی، خیال ورزانه تر هستند ! همه چیز بسته به سلیقه شما است!

 

رنگ جعبه کادو برای تولد پدر، مادر، دختر و پسر!

رنگ جعبه کادو برای تولد ، باید مثل خود تولد، یکتا باشد ! رنگ هایی که پارت چاپ برای جعبه های تولیدی خود بر می گزیند، همه حاکی از این یکتایی اند ! از رنگ هایی که به صورت خالص در طبیعت یافته می شوند تا رنگ های ترکیبی دیگری که خلاقیت های هنری انسان ها به مجموعه رنگ های طبیعت افزوده است ! علاوه بر اینها، در مجموعه رنگ های ما، رنگ های دخترانه و پسرانه هم یافت می شوند ! معمولا دخترها و پسرها، به طور طبیعی از رنگ های خاصی خوششان می آید! در رنگ آمیزی و طراحی جعبه ها به این گرایش های دخترانه و پسرانه توجه کرده ایم ! البته جعبه کادو برای پدر و مادر را هم فراموش نکرده ایم! در ضمن، با دستگاه های به روز و چاپگرهای نسل نوینی که در پارت چاپ داریم، برای چاپ هر رنگی آماده ایم ! اگر رنگ دلخواه تان را در مجموعه رنگ های آماده پارت چاپ نیافتید، نا امید نشوید ! ما آن را برای تان چاپ می کنیم !

 

ساخت جعبه کادو برای تولد

بدنه جعبه کادو برای تولد ، قوی است ! مقواهایی که در ساخت جعبه های کادوی تولد پارت، به کار می روند، همگی از بهترین کاغذهای بازار تهیه می شوند. ساختار دو لایه دیواره های جعبه، همه نگرانی های شما را بر طرف می کند ! دوام تضمین شده جعبه های پارت به حدی است که می توانید آنها را تا تولدهای بعدی نگه دارید! چرا؟ برای اینکه موزه شخصی کوچکی در خانه برپا کنید ! همانطور که گفتیم تولد، یک رویداد تکرار نشدنی است و موزه هم در واقعیت امر، نمایشگاهی از چیزهای تکرار نشدنی است! زندگی شما هم تکرار ناشدنی است و بهترین راه برای پاسداشت این رخدادهای تکرار ناپذیر، نگهداری از یادبودهای آنها است ! یک کادوی تولد، رخداد تولد قبلی را تاکسیدرمی می کند! شما تولد تاکسیدرمی شدۀ قبلی خود را همیشه در کنارتان خواهید داشت ! مانند یک آلبوم تجسم یافته ! زیبا نیست؟!

 

خرید آنلاین پارت

خرید جعبه هاردباکس برای تولد ، ساده ترین کار ممکن است و وقتی از شما نمی گیرد . یکی از شیوه های خرید از ما ، خرید آنلاین است. جالب ترین بخش خرید ، امکان انتخاب مستقیم ویژگی های محصول است. شما می توانید رنگ، جنس و فرم جعبه را شخصا انتخاب نمایید. همه این خصوصیات به صورت گزینه های آماده ای در پیج خرید محصول گنجانده شده اند. کافی است بر روی آنها کلیک کنید!

 

سفارش عمده تلفنی پارت

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top