پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بررسی انواع ست مدیریتی چرم پارت

ست مدیریتی چرم با بهترین تخفیف

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای قدردانی از کارمندان و یا مخاطبان یک کسب و کار امروزه به یک کار رایج و معمول تبدیل شده است. این امر باعث شده تا شاهد تنوع بالایی از انواع ست مدیریتی باشیم. یکی از کاربردی ترین نمونه ها در این دسته بندی، ست های مدیریتی چرم است. این ست به دلیل ظاهر شیک و کاربردی بودن آن در بسیاری از شرایط، مورد پسند درصد بالایی از افراد است. در این ست ها، کالاهای مختلفی از جنس و یا پوشش چرم قرار داده می شود. در ادامه به برخی از پرطرفدارترین نمونه های محصولی در ست های چرم اشاره خواهیم کرد.

کیف چرم پارت

یکی از کاربردی ترین محصولاتی که می توان در یک ست مدیریتی چرم قرار داد، انواع کیف های چرمی است. این کیف ها در اندازه و طرح های متنوع، متناسب با نیاز گروه های مختلف طراحی می شوند. کیف پول، جاکارتی، کیف های دوشی، نمونه های دستی و کیف های اداری کلاسیک از بهترین مدل های کیف برای قرار گرفتن در ست های مدیریتی چرم هستند. انتخاب درست هر کدام از این کیف ها در ست مدیریتی، یک امر کاملا سلیقه‌ای است که باید متناسب با استفاده کاربران انجام شود. با توجه به جنسیت مخاطبانی که به آنها ست مدیریتی اعطا خواهد شد، می توان از نمونه کیف های چرم مردانه یا زنانه داخل ست های چرم استفاده کرد.

کمربند چرم پارت

کاربرد کمربند چرم یکی دیگر از کالاهای کاربردی است که در انواع ست مدیریتی چرم برای آقایان استفاده می شود. در صورتی که مخاطب این ست ها آقایان باشند، انتخاب و کاربرد کمربند در ست مدیریتی کار راحت و شیکی است. چون این کالا توسط درصد بالایی از افراد در محیط های کاری استفاده می شود. استایل بسیاری از آقایان برای محیط های کاری کلاسیک و نیمه رسمی است. در تمام این استایل ها نیز می توان از کمربندهای چرمی متناسب با نوع پوشش خود استفاده کرد.

جاکلیدی و جاسوئیچی

یکی دیگر از دسته بندی های محصولی که می توان بدون محدودیت در انواع ست مدیریتی چرم به کار برد، جاکلیدی و جاسوئیچی است. این محصول در دسته بندی کالاهای کاربردی قرار دارد که تمام افراد از آن استفاده می کنند. طراحی جاکلیدی و جاسوئیچی چرم در تنوع بالا و برای سلیقه های مختلف انجام می شود. این کالا را می توان با تنوع رنگ، طرح و اندازه مناسب برای استفاده در ست مدیریتی انتخاب کرد. این محصولات یک انتخاب کاملا هوشمندانه هستند چون دارای کاربردی بالا و در عین حال ظاهری کاملا شیک در ست های مدیریتی می باشند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله بررسی انواع جاکارتی تبلیغاتی را مطالعه کنید.

سررسید چرم پارت

یکی دیگر از کالاهایی که انتخاب ثابت بسیاری از مراکز در انواع ست مدیریتی چرم است، سررسید چرم می باشند. این محصول یک ابزار کاملا کاربردی هستند که درصد بالایی از افراد برای انجام یادداشت های روزانه از آن استفاده می کنند. با کاربرد چرم طبیعی یا مصنوعی در قسمت جلد آنها می‌توان هماهنگی لازم بین سررسید و سایر کالاهای چرم داخل ست مدیریتی را ایجاد کرد. سررسیدها داری فضا و پتانسیل بالایی برای درج لوگو، نام و بیان خدمات کسب و کارهای مختلف هستند. افرادی که قصد طراحی اختصاصی ست های مدیریتی را دارند، می توانند از سررسید به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

کالای دیجیتال

مشخصات یک ست مدیریتی چرم این است که چیزی حدود نود درصد آن از لوازم چرمی تشکیل شود. در کنار این لوازم می توان یک یا دو کالای کوچک که دارای مواد چرمی نباشد هم به کار برد. این ست ها با تعداد کالای متغیر طراحی می شوند که استفاده از کالاهای دیجیتالی در کنار محصولات چرمی می تواند روی زیبایی و تاثیرگذاری ست نتیجه مثبت داشته باشد. البته برخی از مراکز اقدام به طراحی ویژه کالاهای دیجیتالی با مواد و یا رویه چرم می کنند. در چنین شرایط تمام کالاهای قرار گرفته شده در ست چرمی دارای ظاهری کاملا شیک و هماهنگ با یکدیگر می باشند.

اولویت اول بسیاری از مراکز و کسب و کارهای بزرگ در دادن ست های مدیریتی، محصولات چرمی است. آنها با انتخاب چند کالا از این گروه، یک ست مدیریتی چرم با ظاهری کاملا لوکس طراحی کرده و به مخاطبان خود اعطا می کنند. انتخاب مدل، رنگ، طرح و سایر مشخصات ظاهری و کاربردی این کالاها کاملا سلیقه ای است.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top