پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

سررسید ارگانایزر ۱۴۰۴ با بهترین قیمت

سررسید ارگانایزر

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

امروزه استفاده از لغت ارگانایزر برای بسیاری از کالاها بسیار معمول شده است که دلیل اصلی آن نیز کمبود فضا و جا در زندگی مدرن است. در بسیاری از فضاهای کاری و خانه ها از ابزارهای مختلف برای نظم دادن به کالاهای مختلف استفاده می کنند. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد سررسید ارگانایزر ۱۴۰۴ خواهیم پرداخت.

انواع ارگانایزر


تمام ابزارهایی که باعث می شوند بتوان از یک فضا یا کالا حداکثر استفاده را برای سازمان دهی یا نظم انجام داد، با نام ارگانایزر شناخته می شود. محصولات و کالاهایی مثل آویزهای جادویی برای آویزان کردن چندین لباس روی آن، قفسه های طبقه دار با اشغال فضای کم یا آویزهای پارچه ای در آشپزخانه ها برای قرار دادن لوازم کوچک و ضروری در آنها جزء ارگانایزرهای پرکاربرد به شمار می آیند. بسیاری از ابزارهای مشابه در فضاهای مختلف کاری و منازل، امروزه مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد این ابزارها به عنوان یکی از لازمه های زندگی است و باعث نظم و سازماندهی محیط می شود. در تمام حوزه ها نیز از این سازماندهی و ابزارهایی با این ویژگی استفاده شده است.

کاربرد سررسید ارگانایزر ۱۴۰۴


همان طور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم امروزه در بسیاری از حوزه ها استفاده از ابزار های ارگانایزر دیده می شود. یکی از این حوزه ها نیز حوزه چاپ است. از جمله محصولات کاربردی که در این صنعت با این مشخصات تهیه و عرضه می شوند، سررسیدها هستند. انواع سررسید ارگانایزر امروزه بیشترین کاربرد و مصرف کننده را در بین مدیران و کارشناسان دارند. در این نوع سررسید ها، قسمت جلد آنها به گونه ای طراحی می شود که بتوان ابزار هایی مثل خودکار، کاغذ، کارت ویزیت و.. را داخل آن قرار داد. این قابلیت باعث راحتی استفاده از این محصولات می شود و یک انتخاب عالی برای کسانی است که شاغل بوده و باید از سررسید ها به صورت دائمی برای یادداشت برداری استفاده کنند.

علاوه بر سررسید ارگانایزر ۱۴۰۴، تهیه دفترچه ها و کتاب هایی با این ویژگی نیز وجود دارد. در استفاده از دفترهایی با این ویژگی، امکان قرار دادن وسایل و ابزارهای مختلفی مثل خودکار، مداد، پاک کن، خط کش و..برای افراد وجود دارد. استفاده از این نوع دفترها برای دانش آموزان و دانشجویان باعث می شود تا بتوانند نظم بیشتری را در مراکز آموزشی داشته باشند. در نمونه کتاب های مختلف نیز امکان استفاده از جلدهای ارگانایزر وجود دارد. در این کتاب ها، خواننده می تواند یادداشت و یا ابزار خاصی را که همراه دارد، داخل بخش های طراحی شده روی قسمت داخلی جلد نگهداری کند. این کار باعث ایجاد نظم و جلوگیری از گم شدن وسایل و یادداشت ها می شود. طراحی این نوع از جلد ها به گونه ای است که حالت کیف داشته و با یک دکمه یا ابزار مشابه بسته می شود تا ابزار قرار گرفته داخل بخش داخلی جلد زمین نریزد و یا گم نشود.

طراحی سررسید ارگانایزر ۱۴۰۴


یکی از ابزارهای مهم مدیریتی که بسیاری از افراد فعال در حوزه های مختلف از آن استفاده می کنند، سررسید ها هستند. این محصولات تنوع بالایی از لحاظ طراحی و کاربرد دارند که یکی از این نمونه ها، مدل های ارگانایزر است. طراحی جلد این محصولات به صورت کیف های کوچکی است که بخش داخلی آن برای نگهداری ابزارهایی مثل خودکار، قلم، مداد، پاک کن، خط کش و ابزارهای مشابه استفاده می شود. این طراحی برای سازمان دهی بیشتر ابزارها و وسایلی صورت گرفته که افراد هنگام استفاده از سررسید آن را به همراه دارند. با استفاده از سررسید ارگانایزر ۱۴۰۴ دیگر نباید نگرانی بابت گم شدن و یا فراموش کردن وسایلی مثل خودکار یا مداد داشت. در ساخت این نوع از جلدها نیز معمولا از مواد ترمو یا چرم های طبیعی استفاده می کنند. با توجه به بالا بودن هزینه چرم طبیعی، مناسب ترین مواد اولیه برای ساخت جلد در این سررسیدها، انواع چرم مصنوعی می باشد.

جمع بندی


انواع و ابعاد مختلف سررسید ارگانایزر ۱۴۰۴ توسط مراکز مختلف چاپ طراحی و عرضه می شود. انتخاب ابعاد و اندازه در این سررسید ها به شرایط و سلیقه کاربران بستگی دارد. مراکزی که قصد تبلیغات و برندسازی را نیز داشته باشند، می توانند روی جلد این سررسید ها، درج لوگو و حک کردن نام کسب و کار خود را انجام دهند . مجتمع چاپ و بسته بندی پارت سال هاست که طراحی و چاپ سررسید ۱۴۰۴ در ابعاد و طرح های گوناگون را انجام می دهد . برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید .

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۹۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top