پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

فروش سررسید عمده با ارزان ترین قیمت

فروش سررسید عمده

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

بسیاری از مردم قبل از شروع سال جدید تقویم سال نو را خریداری می کنند. فروش سررسید عمده باعث کاهش چشمگیر در قیمت آن می گردد. تولیدکنندگان سررسیدها را با قیمت های مناسب و عمده عرضه می کنند تا مشتری بتواند سررسید های زیادی را خریداری کند. دقت داشته باشید که قبل از خرید سررسید عمده ۱۴۰۴ مدل سررسید، نوع سررسید، سررسید و … را بررسی کنید.

ارزانترین هدایای تبلیغاتی


اگر به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده اید، می توانید سررسید را با قیمت عمده خریداری کنید و به عنوان هدایای تبلیغاتی به مشتریان خود ارائه دهید. سررسیدها و تقویم ها به عنوان بهترین و ارزانترین هدایای تبلیغاتی شناخته می شوند که امروزه بسیاری از کسب و کارها برای معرفی خود از آن ها استفاده می کنند. یکی دیگر از مزیت های سررسید ۱۴۰۴ که به قیمت عمده به فروش می رسد ، این است که مدل های زیادی دارند. اما در بین مدل های مختلف تقویم به راحتی می توانید یکی از آن ها را با قیمت کمتری خریداری کنید.

نکات فروش سررسید عمده


یکی از مهم ترین نکات ، بررسی کیفیت سررسید ها می باشد. بسیار مهم است که بدانید برای طراحی سررسید از چه نوع برگه ای استفاده می شود. مدل های سررسید به صورت مدل های یک روزه و دو روزه ، هفتگی و … به فروش می رسند . بنابراین باید مدل سررسید ها را از نظر کاربردی بودن به دقت بررسی شوند . یکی از مهم ترین نکات ، ببرسی مدل سررسید است. مدل هر سررسید با یکدیگر متفاوت است. بر این اساس می توانید در بین مدل ها و طرح های مختلف سررسید دلخواه خود را انتخاب کنید که جدیدتر و به روزتر باشد.

سفارش عمده سررسید


ثبت سفارش هر یک از تقویم ها و سررسیدها در کمترین زمان انجام می شود. نمونه محصولات ما را می توانید در صفحه سررسید اختصاصی ببینید و برای مطرح کردن سوالات خود و درخواست هر گونه راهنمایی بیشتر می توانید با ما از طریق شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top