پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

۵ عامل موثر در تعیین قیمت جعبه طلا

چه فاکتورهایی قیمت جعبه طلا را تعیین می کنند ؟

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

این سوال که قیمت جعبه طلا چقدر است ممکن است سوال خیلی از طلافروشان و جواهر فروشانی باشد که می خواهند طلاهای مشتریان خود را درون آن قرار دهند. اگر قیمت جعبه طلا کمتر باشد ، مسلما هزینه کمتری را صرف خدمات بسته بندی خود کرده اید. سعی کنید از شرکتی خرید خود را انجام دهید که با قیمت مناسب و منصفانه، بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد.

5 فاکتور تأثیرگذار در قیمت جعبه طلا

 

چه عواملی در قیمت جعبه طلا نقش دارند؟

جعبه طلا در طرح ها، رنگ ها، چاپ ها، تعداد، جنس ها و اندازه های بسیار متنوعی ساخته می شود. در نتیجه قیمت جعبه طلا نیز متغیر می باشد. هر چقدر جنسی که شما برای جعبه طلای خود انتخاب می کنید محکم تر و لوکس تر باشد ، مسلما باید هزینه بیشتری بابت آن بپردازید. طرح ها و چاپ ها در قیمت جعبه طلا تاثیر بسزایی دارند. چاپ های اختصاصی، چاپ طلاکوب و چاپ نقره کوب هر کدام قیمت خود را دارند. هر چه اندازه جعبه بزرگ تر باشد ، قیمت بیش تری دارد. به عنوان مثال جعبه هایی که برای انگشتر طراحی می شوند ، اندازه کوچکی دارند و ارزان قیمت تر هستند.

اما جعبه هایی که برای ست های جواهرات و طلا طراحی می شوند ، اندازه بسیار بزرگ تری دارند و قیمت آن ها نیز بیشتر است. جعبه طلا به صورت کارتنی به فروش می رسد. هر کارتنی که جعبه های بیش تری در خود داشته باشد ، مسلما قیمت بیش تری دارد. پس قبل از آن که به قیمت جعبه طلا فکر کنید ، باید نیاز ها و خواسته های خود را در نظر بگیرید. انواع جعبه های طلا را در رنگ ها، جنس ها و اندازه های مختلف تولید می شوند .

این گونه انتخاب های بیش تری در اختیار شما قرار می گیرد. تعداد محصولات در هر کارتن و سایز هر جعبه به صورت دقیق مشخص می شود تا شما بتوانید از مشخصات خرید خود اطلاع کاملی داشته باشید. بیشترین تنوع در خرید را از پارت چاپ تجربه کنید.

تعیین قیمت جعبه طلا

 

قیمت جعبه طلا مقوایی چقدر است؟

جعبه های مقوایی از به صرفه ترین و پرطرفدار ترین جعبه های طلا می باشند. قیمت جعبه طلا مقوایی نسبت به انواع دیگر بسیار مناسب تر است. زیرا جنس مقوا قیمت کمتری نسبت به جنس های فانتزی و گلاسه سلفونی دارد. این جعبه های با کیفیت و زیبا با بهترین و به روز ترین دستگاه های مقوا سازی و دستگاه های چاپ، تولید می شوند . با جعبه های مقوایی شیک می توانید لوکس بودن خود را به مشتریان خود نشان دهید و در سطح خوبی نسبت به رقبای خود قرار بگیرید.

 

ساک دستی طلا و جواهرات

ساک دستی یکی از بهترین بسته بندی ها برای هدیه است. طلا از زیورآلات محبوب بانوان است و همیشه به عنوان هدیه آن را می پسندند. به همین دلیل خرید طلا برای هدیه دادن بسیار رایج است. مسلما شما نیز مشتری هایی داشته اید که یک یا چند قطعه طلا را جهت هدیه دادن خریداری کرده اند. با قرار دادن طلا در ساک دستی می توانید محصولی زیبا را به مشتری تان تحویل دهید، تا این گونه هم تبلیغی برای شما باشد و هم مشتری از اعتماد به شما خوشحال شود.

 

قیمت جعبه طلا مدل هاردباکس چه قدر است؟

هارد باکس ها از گران ترین و باکلاس ترین بسته بندی ها هستند. قیمت هاردباکس طلا نسبت به جعبه های دیگر بالاتر می باشد. توجه داشته باشید که اگر می خواهید اعتبار برند خود را بالا ببرید و مشتری های خاص داشته باشید ، هارد باکس ها بهترین گزینه هستند. مشتری هایی که هزینه های زیادی بابت طلا و جواهرات می پردازند ، انتظار بسته بندی لاکچری و در حد خرید خود را دارند. در این مواقع شما نمی توانید به بسته بندی غیر از هارد باکس روی بیاورید.

فاکتورهای اساسی تعیین قیمت جعبه طلا

 

 

دقت کنید که قیمت مناسب نشان دهنده بی کیفیت بودن آن نیست. شما می توانید انواع نمونه کارها را تماشا کنید. برند های معتبر زیادی در این زمینه به ما اعتماد کرده اند و ما نیز کیفیت را به آن ها هدیه داده ایم. برای برند سازی گالری خود تنها کافی ست که سفارش اختصاصی خود را به ما بسپارید.

شما عزیزان می توانید با بازدید صفحه: جعبه جواهرات نمونه های دیگر را بررسی بفرمایید و برای کسب اطلاعات بیش تر با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ در تماس باشید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

👇 سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات 👇

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
17 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top