پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

نمونه طراحی سررسید

نمونه طراحی سررسید

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
حمیدرضا تمیم داری

فایل صوتی ما را درباره ” طراحی سررسید ” از دست ندهید! 👇👇👇

سالنامه ها انواع گوناگونی دارند که هر یک از آنها دارای ویژگی های خاصی هستند. شما می توانید با بررسی نمونه طراحی سررسید، در مورد ویژگی های آنها اطلاعات بیشتری کسب نمایید. هر یک از انواع سالنامه های تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی در دسته بندی های متفاوتی تولید می شوند. برخی از سالنامه ها روز شمار می باشند و برخی دیگر از آنها دو روز شمار هستند و تعدادی از آنها به صورت هفته شمار به بازار عرضه می شوند . طراحی هر یک از سالنامه ها را بر اساس استاندارد های مشخص شده انجام می دهند.

طراحی سررسید خاص


سررسیدهایی که خاص و منحصر به فرد می باشند، طراحی ویژه ‌ای دارند. در صورتی که می خواهید برای معرفی کسب و کار خود یکی از انواع سررسید ها را خریداری نمایید ، باید به جنبه تبلیغاتی بودن سررسید دقت داشته باشید. نوع جلدی که روی سررسید به کار گرفته می ‌شود ، بر اساس کسب و کارتان انتخاب خواهد شد.

سالنامه وزیری


سالنامه های وزیری به عنوان بهترین سررسید های جدید و به روز شناخته می ‌شوند. در واقع باید به خوبی بدانید که سایز سررسید وزیری نسبت به دیگر سالنامه ها بیشتر است. به همین دلیل روز به روز طرفداران این سالنامه افزایش پیدا می‌ کند. طراحی که برای سالنامه وزیری در نظر گرفته می‌ شود، طبق نظر مشتری است. مشتری می ‌تواند بین مدل های متفاوت سالنامه های وزیری یکی از طراحی هایی که مورد پسندش می باشد را انتخاب کند. در صورتی که می خواهد تغییراتی روی طراحی سررسید ایجاد کند بهتر است که درخواست خود را بیان نمایید. همچنین مشتری می تواند سبک خاص و منحصر به فردی که مربوط به سلیقه خودش است را تحویل داده تا کارشناسان بر اساس آن سبک، طراحی سررسید را انجام دهند. توجه داشته باشید که سالنامه های وزیری با جلد متفاوت و ورقه های گوناگونی طراحی می ‌شوند. بر همین اساس تمامی نکاتی که روی قیمت نهایی سالنامه وزیری تأثیر می گذارد را باید بررسی کنید.

نمونه طراحی سررسید تبلیغاتی


هر یک از سررسید هایی که تبلیغاتی هستند، با لوگو و برند مشخص شده ای طراحی می شوند. در واقع شما برای این که کسب و کار خود را معرفی کنید ، می توانید لوگو برندتان را روی سررسید ثبت نمایید. ثبت لوگو روی سررسید با استفاده از دستگاه ها و روش های خاصی انجام می شود. توجه داشته باشید که هر یک از طراحی های متفاوت سررسید های تبلیغاتی هزینه خریداری شان با یکدیگر فرق می‌ کند. هر یک از نکاتی که روی قیمت نهایی سررسید های تبلیغاتی که در مدل های مختلف ست مدیریتی تأثیر می گذارد را باید بشناسید.

نمونه طراحی سررسید لاکچری


یکی از خاص ترین سالنامه هایی که امروز طرفداران زیادی دارد ، سالنامه لاکچری می باشد. نمونه سالنامه های لاکچری از جمله محصولاتی هستند که با استفاده از تجهیزات زیادی طراحی می شوند. در واقع شما طبق سلیقه و بودجه ای که دارید می توانید یکی از مدل های متفاوت سررسید های لاکچری را خریداری کنید. این سررسیدها همراه با کیف مدارک، خودکار، جای شارژر، جاکارتی، جاسوئیچی و …. تولید می شوند. هر یک از گزینه ها باعث می شود که قیمت نهایی سررسید افزایش پیدا کند. توجه داشته باشید که پیش از خریداری سررسید های لاکچری باید به خوبی در مورد طراحی متفاوت آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید. در این صورت می ‌توانید یکی از بهترین سررسیدهای خاص لاکچری را برای کسب و کار خود یا برای استفاده روزانه خریداری نمایید.

جمع بندی


توجه داشته باشید که پیش از انتخاب مدل های متفاوت سررسید ها بهتر است با کارشناسان ما به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ مشورت نمایید. آنها به خوبی تمامی جوانبی که مربوط به طراحی سررسید می باشد را برایتان توضیح می دهند. به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر بیشتری یکی از انواع سررسید را انتخاب کنید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷۲ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top