پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

هدایای تبلیغاتی لوکس پارت با بهترین قیمت

هدایای تبلیغاتی لوکس با بهترین قیمت

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

امروزه تمام شرکت ها و کسب و کارهای بزرگ به اهمیت تبلیغات و برندسازی پی برده اند. روش های بسیار زیادی برای تبلیغات مفید وجود دارد که یکی از این راه ها نیز خرید هدایای تبلیغاتی است. این هدایا در دسته بندی و درجه های کیفی مختلف طراحی می شوند. یکی از نمونه های کاربردی هدایای تبلیغاتی از لحاظ درجه کیفی، هدایای لوکس هستند که می توانند ذهنیت بسیار خوبی در مخاطبان ایجاد کنند. در ادامه به بررسی چند مزیت استفاده از هدایای لوکس می پردازیم.

وفاداری مشتری

یکی از مزیت های قابل توجه در ارائه هدایای تبلیغاتی لوکس، ایجاد حس وفاداری در مشتریان است. ارائه خدمات خوب و محصولات مناسب باعث ایجاد حس رضایتمندی در مشتریان و مخاطبان می شود. این مراکز در صورتی که می خواهند مشتریانی وفادار داشته باشند باید از هدایای تبلیغاتی در کنار محصولات و خدمات مناسب استفاده کنند. این امر باعث می شود تا مشتری در بین رقیبان، شرکت و یا مرکزی را که هدیه تبلیغاتی از آن دریافت کرده است را انتخاب کند. در انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب می توانید از تیم های تبلیغات و بازاریابی استفاده کنید. حتی دادن یک هدیه از محصولات و خدمات خود شرکت هم می تواند باعث جلب رضایت مشتری شود. انجام این کار باعث صرفه جویی در تامین بودجه این مراکز برای خرید هدایای تبلیغاتی خواهد شد.

کاربرد هدایای تبلیغاتی پارت

کاربرد هدایای تبلیغاتی لوکس در دنیای شلوغ امروزه که تمام کسب و کارها به تبلیغات می پردازند، یک روش کاملا نوین به شمار می آید. بسیاری از کسب و کارهای قدیمی برای معرفی و شناخت خود از ابزارهایی مثل کارت ویزیت استفاده می کردند. این روش همچنان توسط بسیاری از مراکز و سازمان ها انجام می شود ولی دیگر بازخورد مناسبی در جهت تبلیغات ندارد. امروزه استفاده از انواع هدایای تبلیغاتی توانسته یک جایگزین بسیار مناسب برای کارت های ویزیت باشد. این هدایا در صورتی که به درستی انتخاب شوند، می توانند نتایج فوق العاده ای در تبلیغات داشته باشند.

تبلیغات موثر

انتخاب و استفاده از هدایای تبلیغاتی لوکس نسبت به سایر روش های تبلیغاتی برای کاربران بسیار به صرفه تر و اقتصادی می باشد. به عنوان مثال با انتخاب یک سررسید یا قلم به عنوان هدیه تبلیغاتی، این محصول تا ۳۶۵ روز همراه مخاطب خواهد بود. ولی در روش های تبلیغاتی دیگر با وجود هزینه بالایی که صرف تبلیغات می شود، انجام آن به صورت آنی و لحظه ای است. طبق تحقیقاتی که انجام شده از هر ۱۰ نفری که هدیه تبلیغاتی مناسب و کاربردی دریافت کرده اند، ۶ نفر این هدایا را تا دو سال نزد خود نگهداری می کنند. این آماد نشان دهنده رضایت کاربران از دریافت هدایای تبلیغاتی است.

انتخاب مشتری

یکی دیگر از مزیت های استفاده از هدایای تبلیغاتی لوکس، انتخاب دایره مشتریان و مخاطبین هر کسب و کاری است. در گذشته بیشتر کسب و کارها عموم مردم را در دایره مخاطبان خود قرار می دادند. در بسیاری از مواقع نیز موفق به جلب توجه همه آنها نمی شدند. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها اقدام به محدود کردن مخاطبان خود کرده اند. طراحی هدایای تبلیغاتی نیز می تواند متناسب با نیاز و شرایط قشر محدودی از مخاطبان باشد. این امر باعث ایجاد یک سری مشتری وفادار به کسب و کار شده و نتیجه آن نیز شناخته شدن و برندسازی هدفمند خواهد بود.

ماندگاری در ذهن مشتری

یکی از مزیت های مهمی که با دادن هدایای تبلیغاتی لوکس ایجاد می شود، ماندگاری نام کسب و کار است. این هدف در صورتی ایجاد خواهد شد که انتخاب هدیه تبلیغاتی برای مخاطب کاربردی باشد. هر چقدر مدت زمان استفاده مخاطب از هدیه تبلیغاتی بیشتر باشد می توان به این نتیجه رسید که کمپین راه اندازی هدایای تبلیغاتی موفق آمیزتر بوده است. ماندگاری هدایا نزد مخاطبان و افزایش مدت زمان استفاده آنها از این محصولات باعث ماندگاری نام کسب و کارها می شود.

جمع بندی

برای انتخاب بهترین نمونه از هدایای تبلیغاتی لوکس و تاثیرگذاری بیشتر آن در جهت برندسازی، بهتر است با مراکز بازاریابی و تبلیغات در این زمینه مشورت کنید. متخصصان مجموعه پارت چاپ به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با توجه به سابقه طولانی خود در زمینه چاپ انواع هدایای تبلیغاتی از جمله سررسید و ست هدیه و … می توانند کاربران را در انتخاب و طراحی کاربردی این هدایا راهنمایی کنند.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۷۶ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع ست هدیه تبلیغاتی

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top