پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

تفاوت جعبه مقوایی و هاردباکس

تفاوت جعبه مقوایی و هاردباکس

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

کاربرد جعبه مقوایی و هاردباکس

جعبه مقوایی و هاردباکس معمولا برای کادو کردن هدایای شما مورد استفاده قرار می گیرند. از این نظر می توان برای آن ها جنبه تزیینی را  در نظر گرفت. یکی از جمله تفاوت جعبه مقوایی و هارد باکس در نوع استفاده و تهیه آن  هاست. از نظر جنس  و سایر ویژگی ها نیز تفاوت هایی را مشاهده خواهید کرد. در جعبه هایی که ما در مجموعه دارا هستیم، نمونه های مناسب فضای صنعتی و بهداشتی نیز مشاهده می گردد. جعبه های لمینتی و جعبه های مناسب برای نگهداری قطعات خودرو نیز از دیگر نمونه های موجود در مجموعه ماست.

 

قابلیت های جعبه مقوایی و هارد باکس

مهم ترین قابلیت این جعبه ها امکان جابه جایی هدایا به صورت آسان است. سازگاری زیادی برای انواع جعبه های مقوایی در نظر گرفته شده است. برای نمونه های مختلف این جعبه روکش هایی تهیه کرده ایم که سازگاری بالایی با محیط زیست دارند.کالاها در این جعبه های مقوایی در برابر ضربه و سایر موارد محافظت می شوند. تفاوت جعبه مقوایی و هارد باکس بیشتر در ابعاد و جنس این جعبه ها است.

ویژگی هایی که تا به حال ذکر کردیم، در هر دو نوع جعبه یافت می شود. این جعبه ها در نهایت از نفوذ مستقیم نور خورشید جلوگیری می کند. وجود این جعبه ها از هر نوع صدمه به کالاهای حساس جلوگیری به عمل خواهد آورد. مقوا های ضخیم و روکش های چرمی از مواردی است که در تهیه این جعبه های مقوایی از آن ها استفاده کرده ایم. به همین سبب مقاومت آن ها را در برابر ضربه ها تا چندین برابر افزایش داده ایم.

گل فروشی های بزرگ و کوچک سطح شهر، بسته بندی های مخصوص کالا و جعبه های هدیه دقیقا از مهم ترین مصارف شخصی و صنعتی جعبه مقوایی و هاردباکس می باشند. ضخامت این جعبه ها سبب می شود که در دسته بندی کالاهای مخصوصی مثل انواع قطعات ماشین از این جعبه ها استفاده شود. وسیله های ظریف و شکستنی نیز در پناه جعبه های مقوایی و هارد باکس ما قرار می گیرند.

 

هارد باکس؛ انتخابی مناسب برای کالاهای لوکس

بسته بندی کالاهای لوکس را باید با جعبه هایی بسته بندی کنیم که زیبایی آن را بیشتر نشان دهد. هارد باکس مناسب ترین انتخاب برای بسته بندی کردن این کالاها است. دقیقا تفاوت جعبه مقوایی و هارد باکس در این است که جعبه های مقوایی برای کالاهای بسیار شیک، جذاب نیستند. پس مجموعه ما وظیفه دارد بهترین ها را تقدیم شما کند. ساعت ها و جواهرات گران قیمت نیاز به جعبه ای زیبا و بزرگ با ظاهری شکیل دارند. اگر به دنبال این نوع جعبه هستید باید هارد باکس را به شما معرفی کنم.

تفاوت ساخت جعبه مقوایی و هارد باکس

تفاوت جعبه مقوایی و هارد باکس در نحوه ساخت آن ها نیز خود را به خوبی نشان می دهد. معمولا برای ساخت هارد باکس از روش نیمه اتوماتیک استفاده می کنیم. در این روش زحمت زیادی به ما تحمیل نمی شود. بیشتر کارها با دستگاه های صنعتی انجام می شود. در این صورت سرعت عمل ساخت هارد باکس ها تا حد زیادی بالا می رود.

تفاوت جعبه مقوایی و هارد باکس در ساخت این است که امکان تولید تعداد بیشتری از هارد باکس در مدت زمان کوتاهی وجود دارد. در یک زمان مشخص نمونه هارد باکس ها با سرعت و دقت بیشتری تولید می شوند. البته این جعبه ها به صورت دستی ساخته می شوند. با این وجود همواره در لیست سفارشات دائمی ما جعبه مقوایی موجود است. این جعبه ها دارای مزیت های ویژه ای هستند که آن ها را بسیار جذاب می کند.

 

مزایای ساخت جعبه مقوایی

تفاوت جعبه مقوایی و هارد باکس در سادگی نوع مقوایی و پیچیده تر بودن هارد باکس است. برای یک هدیه معمولی و دوستانه، یک جعبه مقوایی  بسیار مناسب تر است. می توان این جعبه های زیبا را به راحتی نیز انبار کرد. در این صورت مزیت های بسیار خوبی برای نمونه های این جعبه ها می توانیم به شما معرفی کنیم.سرعت ساخت این جعبه ها معمولا بیشتر است. زیرا طراحی های بسیار ساده ای معمولا برای آن در نظر گرفته می شود.

 ما می توانیم محیط جعبه های مقوایی را تا حد زیادی استریل کرده و جعبه ای پاکیزه را تقدیم شما کنیم. سادگی و ظاهر مناسب این جعبه ها،  آن را برای هدیه دادن به همه اقشار جامعه مناسب می کند. سایز و طرح متفاوتی برای نمونه های مختلف این جعبه ها در نظر گرفته ایم تا رضایت افراد بیشتری را جلب کنیم. بیشترین تنوع در سطح بازار در نمونه های مختلف جعبه مقوایی دیده می شود. این مورد یکی از مصادیق تفاوت جعبه مقوایی و هارد باکس است.

شما سروران گرامی می توانید نمونه کارهای ما را در این لینک انواع جعبه طلا تماشا کنید و برای اطلاعات بیش تر با کارشناسان ما به شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید.

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۱ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
7 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top