پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

فروش سررسید باطله تهران با کمترین قیمت

فروش سررسید باطله در تهران با قیمت ارزان

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

امروزه بسیاری از افرادی که نمی خواهند هزینه زیادی برای خرید دفترهای یادداشت پرداخت کنند ، از سررسید های تاریخ گذشته استفاده می نمایند. فروش سررسید باطله تهران با قیمت عمده انجام می شود. بنابراین مشتریان می توانند با بهترین هزینه، تعداد زیادی از سررسیدهای تاریخ گذشته را خریداری کنند. سررسید هایی که تاریخ گذشته هستند دسته بندی هایشان با یکدیگر فرق می کند . طبق دسته بندی که برای آنها انجام می شود ، باید بدانید که قیمت آنها با یکدیگر فرق می کند.  هر یک از فاکتورهایی که روی قیمت گذاری سر رسید ها تاثیر می گذارد را باید بشناسید و سپس برای خرید عمده سررسید ها اقدام کنید.

فروش سررسید باطله ارزان

 

یکی از مهمترین مزیت هایی که مربوط به سررسیدهای قدیمی می باشد، ارزان بودن آنها است. سررسیدهای باطله نسبت به سررسید هایی که جدید هستند با قیمت کمتری به فروش می رسند. کاربرد هر یک از سررسیدهای باطله روز به روز بیشتر می شود. به همین دلیل شما می توانید با خرید این سررسیدها کاربردهای زیادی از آنها دریافت نمایید.

خریداران می توانند تعداد زیادی از سر رسید های قدیمی را برای کاربردهای متنوع خریداری کنند. در صورتی که تعداد سررسید های تاریخ گذشته زیاد باشد، باید آنها را برای تولید دوباره خمیر کنند. برخی از سررسیدهایی که لوکس و شیک هستند را می توانید برای یادداشت روزانه خریداری کنید و از آنها استفاده مجدد داشته باشید. در واقع ورقه های روی برخی از سررسید ها با استفاده از فنر به سررسید چسبیده اند. به همین دلیل شما به راحتی می توانید یک بار دیگر ورقه ها را به سررسیدها بچسبانید و از آنها استفاده نمایید.

فروش سررسید باطله در تهران با کمترین قیمت

 

سر رسید باطله و دفترچه یادداشت

 

امروزه بسیاری از افراد خرید سر رسید های قدیمی را به عنوان دفتر یادداشت، گزینه خوبی می دانند. بنابراین شما اگر به دفتر یادداشت نیاز دارید ، می توانید بین مدل های متنوع سررسیدهای تاریخ گذشته یکی از آن ها را خریداری کنید. دقت داشته باشید که زمان خرید سررسیدهای باطله باید به خوبی فاکتور هایی که روی قیمت گذاری سررسیدها تاثیر دارد را بشناسید. هر یک از موارد متنوع مانند جلد روی سررسید، امکانات سررسید، نوع ورقه سررسید و … روی قیمت سررسید ها تاثیر زیادی دارند. هر یک از موارد تعیین کننده قیمت سر رسید ها را بررسی کنید و سپس بهترین و کاربردی ترین سررسید را برای یادداشت روزانه خریداری نمایید. علاوه بر موارد فوق، امکان خرید انواع سررسید و دفترچه یادداشت در قالب ست هدیه نیز وجود داشته که علاوه بر استفاده شخصی، می‌توانید برای هدیه دادن به افراد نیز از این پک‌های جذاب استفاده کنید.

بازیافت سررسید باطله ارزان در تهران

 

بسیاری از تولیدکنندگانی که تولید سر رسید ها را بر عهده دارند شرایط فروش سررسید باطله تهران را برای افرادی که سررسید ها را خمیر می کنند ، فراهم می نمایند. بنابراین باید بدانید که سررسیدهای باطله به راحتی قابل بازیافت هستند و کاربرد زیادی دارند. برای تولید سررسید های جدید، سررسیدهای تاریخ گذشته را خمیر می کنند و یک بار دیگر کاغذهای جدید و بدون نوشته را تولید می کنند. بازیافت سررسیدهای تاریخ گذشته در کمترین بازه زمانی انجام می شود. هزینه بازیافت سر رسید های تاریخ گذشته چندان بالا نمی باشد.

تولیدکنندگان از آن جایی که تیراژ زیادی از سررسید ها را تولید می کنند، ممکن است برخی از سر رسید ها در سال جاری به فروش نرسند. به همین دلیل مجبور هستند که با قیمت کمتری سررسید ها را به عنوان سررسید باطله به فروش برسانند. برخی از مشتریان سررسید های باطله را در تعداد زیادی خریداری می کنند تا آنها را خمیر کرده و یک بار دیگر به چرخه تولید بازگردانند.

خرید اینترنتی سررسید باطله

 

شما می توانید خرید سررسیدهای باطله را به صورت اینترنتی انجام دهید. درخواست تان برای خرید سررسید ها ثبت می شود تا کارشناسان به درخواست تان رسیدگی نمایند. هر یک از سررسیدهای باطله با اندازه های متنوعی به فروش می رسند. همچنین باید بدانید که جلد هر یک از سررسیدها با یکدیگر فرق می کند. شما می توانید از سررسیدهای باطله برای حساب و کتاب روزانه تان استفاده کنید. اگر نمی خواهید از دفترهای یادداشت برای نوشتن مطالب روزانه استفاده کنید، بهتر است که سررسیدهای باطله را با قیمت ارزان خریداری کنید.

انواع سررسید های ما را می توانید در صفحه : سررسید ۱۴۰۳ تماشا کنید و برای راهنمایی بیش تر با کارشناسان پارت به شماره : ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس بگیرید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۸ نفر به این مطلب رای داده اند.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع سررسید و تقویم رومیزی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه چاپ و تولید سررسید های 1403 بدست آورید.

guest
12 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top