پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه جیر طلا لاکچری

بهترین انواع جعبه جیر طلا لاکچری

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب
جعبه جیر طلا در طرح ها و رنگ های گوناگون

 

کاربرد جعبه جیر طلا

 

جعبه جیر طلا لاکچری بیشترین کاربرد را برای محصولاتی دارد که بسیار گران قیمت و لاکچری می باشند. جعبه جیر انواع زیادی دارد. برخی از آن ها به کلی باز می شوند و برخی دیگر به صورت نیمه باز می شوند. یعنی تکه قابل جداسازی ندارند. همان طور که از نام این جعبه پیداست ، روکش آن از جنس پارچه جیر می باشد. این پارچه از مقاومت و زیبایی بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای جواهراتی که دارای سنگ های قیمتی مثل زمرد، الماس و … می باشند، این نوع جعبه بسیار مناسب است. زیرا این سنگ ها بهتر است از اشعه نور آفتاب در امان باشند.

نور آفتاب می تواند در رنگ سنگ های قیمتی تاثیر بد داشته باشد. جعبه جیر طلا لاکچری را می توان به عنوان جعبه دائمی برای نگهداری جواهرات به کار برد. اکثرا این جعبه را برای سرویس ها و نیم ست ها به کار می برند. اما این جعبه ها برای دستبند، انگشتر و گردنبند نیز ساخته می شوند. جعبه جیر طلا بسیار محکم است به همین دلیل می تواند در برابر ضربات مختلف از جواهرات مراقبت کند. همچنین در داخل این جعبه ابر ها و پارچه های ساتن نرمی قرار می دهند تا جواهر از خط و خش های مختلف در امان باشد. جعبه جیر طلا لاکچری برای گالری های طلا که مشتری های پولدار و لوکسی دارند بسیار مناسب می باشد. زیرا افراد لوکس طرفدار محصولات لوکس می باشند.

بسته بندی لوکس نیز نشان دهنده لوکس بودن محصول است. اگر می خواهید مشتری های لاکچری و خاص خود را نگه دارید و مشتری های بیشتری نیز جذب کنید، استفاده از این جعبه ها بسیار کارآمد خواهد بود. اگر ساخت جعبه جیر طلا لاکچری را به گروه تولیدی ما بسپارید، بهترین محصولات را دریافت خواهید کرد.

قیمت جعبه جیر طلا لاکچری

 

جعبه جیر طلا لاکچری نسبت به جعبه های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار می باشد. زیرا این جعبه نسبت به بقیه جعبه ها بسیار لوکس تر است. پارچه جیر جز پارچه هایی است که قیمت بالایی دارد. قیمت جعبه طلا بستگی به شرکت سازنده و اندازه آن دارد. برخی از شرکت ها هزینه های گزافی بابت این جعبه ها از مشتری دریافت می کنند. به همین دلیل اگر قصد خرید این جعبه ها را دارید حتما به شرکتی مراجعه کنید که با قیمت مناسب، بهترین کیفیت را در اختیار شما قرار دهد. هر چه اندازه جعبه جیر طلا لاکچری بزرگ تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

شما می توانید با توجه به محصولات خود، بسته بندی مناسب را انتخاب کنید. بسته بندی مناسب نماینده کالای درون آن است. اگر گالری لوکسی دارید که محصولات لوکس و مشتریان لاکچری به آن مراجعه می کنند حتما از بسته بندی های بسیار شیک استفاده کنید. زیرا بسته بندی زشت و بی کیفیت نشان دهنده بی احترامی به مشتری است.

مشتریان از روی بسته بندی محصولات به شما اعتماد می کنند. برای جلب اعتماد مشتری هایتان از بسته بندی های باکیفیت و زیبا استفاده کنید.

تولید جعبه جیر طلا لاکچری با بهترین کیفیت

 

اگر گالری شما دارای برند خودش است باید حتما از برندتان بر روی بسته بندی استفاده کنید . چاپ لوگو و برند شما باعث تبلیغ هر چه بیشتر کسب و کار شما می شود.این گونه برند شما در کمترین زمان شناخته می شود.

جمع بندی

 

جعبه جیر طلا لاکچری مخصوص صاحبان گالری هایی می باشد که اهمیت زیادی برای حرفه خود و مشتری های خود قائل هستند. اگر شما نیز از این دسته از افراد هستید حتما باید به فکر بسته بندی حرفه ای برای محصولات خود باشید. تهیه بسته بندی با کیفیت در ابتدا ممکن است هزینه ای روی دست شما بگذارد. اما در مرور زمان با افزایش درآمد زایی چند برابر این هزینه به شما باز می گردد.

پس اگر به فکر پیشرفت در حرفه خود هستید، بسته بندی را اصلا دست کم نگیرید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۱۰ نفر به این مطلب رای داده اند.

👇 سفارش انواع جعبه طلا و جواهرات 👇

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
2 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top