پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

انواع جعبه شال و روسری با بهترین قیمت

جعبه شال و روسری

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

شال و روسری از پرفروش ترین اکسسوری ها در جهان هستند. جعبه شال و روسری به تبع این فروش گسترده، به گستردگی به فروش می رسد . جعبه ها تنوع خود را از تنوع شال و روسری می گیرند و از آنجا که مدهای رایج این دو اکسسوری مهم ، حد و مرز مشخصی ندارند، جعبه ها نیز در شکل های گسترده ای طراحی می شوند . یکی دیگر از علل تنوع جعبه ها به تنوع پارچه شال و روسری بر می گردد.

 برخی از روسری ها برای مهمانی ها و مجالس تشریفاتی طراحی شده اند و طبعا جعبه های آنها نیز باید به همان میزان لاکچری و شیک بوده و در عین حال ، از کارکرد محافظتی بالایی برخوردار باشند. مثلا اگر شال و روسری از پارچه های فاخری همچون ابریشم که در عین زیبایی خیره کننده، بسیار هم ظریف است، بافته شوند، جعبه هاردباکس آنها نیز باید هم در بسته بندی خود شیک باشد و هم در جا به جایی و نگهداری پارچه گرانبهای خود، کفایت زیادی از خود نشان دهد.

 

فروشگاه های کوچک

جعبه شال و روسری، زیر شاخه های زیادی دارد که کارکرد هر کدام را نیاز فروشنده و مشتری تعیین می کنند. یکی از این زیر شاخه ها، جعبه های شال و روسری ساده است. این شاخه از جعبه برای فروشگاه های کوچک، طراحی و ساخته می شود. معمولا این جعبه ها ساختاری ساده دارند و هر کدام به خاطر قلمرو محدود فروش و فعالیت بازرگانی بازار های محلی، با لیبل اختصاصی و سفارشی، چاپ می شوند. از این جعبه ها در فروشگاه های کوچک به جای کیسه های پلاستیکی استفاده می شود.

 

جعبه کشویی

یکی دیگر از انواع جعبه شال و روسری، جعبه کشویی است. این نوع جعبه، ظاهری شیک و خلاقانه دارد و همچون یک کشوی زیبای مینیاتوری، طراحی می شود. فضای بیرونی یا غلاف خارجی جعبه کشویی، مساحت مناسبی برای چاپ در اختیار سفارش دهنده می گذارد. در برخی از جعبه ها، غلاف یا پوسته بیرونی جعبه را دانه دار می کنند که به لوگو یا برند چاپ شده بر آن ، یک زیبایی فاخر و کلاسیک می بخشد. جعبه های کشویی، برای نگهداری دراز مدت شال و روسری تولید می شوند و همچون یک کمد کوچک، شال شما را برای استفاده های بعدی، زیبا و اتو کشیده، حفظ می کنند.

 

دورپیچ شال و روسری

یکی دیگر از زیر شاخه های جعبه شال و روسری، کاربرد گسترده ای در مغازه ها دارد و دور پیچ نامیده می شود. دور پیچ مانند یک آغوش مقوایی، دور روسری و شال، حلقه می زند و آن را در قفسه های مغازه، منظم و زیبا، نگه می دارد. ویژگی جالب دور پیچ در این است که در عین نگهداری از شال و روسری، آن را پنهان نمی کند؛ بلکه بر عکس، بخش بزرگی از آن را نمایش می دهد. مشتری می تواند همه ویژگی های بصری محصول را با یک نگاه، دریافت کند.

 

جعبه خاص

جعبه هاردباکس تبلیغاتی شال و روسری خاص ، شکل های هندسی شناخته شده و متعارف را پشت سر می گذارد و با جهشی مدرن به درون خلاقیت ، زیبایی را با شگفتی در هم می آمیزد . این نوع جعبه ها برای یک کار طراحی می شوند : جلب توجه ناگهانی . این ساختارهای نوآورانه هندسی ، به خاطر غیر متعارف بودن ، ناخودآگاه ، نگاه ها را می دزدند . کارکرد جعبه های خاص در راستای برندینگ و برجسته سازی یک نام خاص در جهان شلوغ مد است . از همین جا می توان به ارزش و جایگاه جعبه سازی در صنعت مد و پوشاک پی برد .

 این شاخه از جعبه شال و روسری ، جعبه های سفره ای و پنجره ای را نیز شامل می شود . جعبه سفره ای مانند یک سفره کاملا گسترده می شود . جعبه پنجره ای فقط بخشی از محصول را نشان می دهد اما قابلیت خلاقانه آن ، دست طراحان را برای هنر آفرینی و خلاقیت کاملا باز می گذارد . جعبه بالشتی نیز در همین دسته جای می گیرد . همه این جعبه ها ظاهری لاکچری دارند.

 

سفارش هاردباکس

 

خرید آنلاین

خرید آنلاین به سادگی و سرعت پلک زدن است . اگر کلیک ها و پلک زدن های خود را همگام سازی کنید ، با چند پلک ، جعبه ها از آن شما خواهند شد ! می گویید نه ؟! امتحان کنید !

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۳ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top