پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

بهترین قیمت جعبه شال و روسری

قیمت جعبه شال و روسری

اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی ...

فهرست مطالب

قیمت جعبه هاردباکس شال و روسری ، بسته به نوع و جنس جعبه متغیر است . آیا شما طرفدار محیط زیست هستید ؟ دوست دارید همزمان که زیباترین شال ها و روسری ها را به سر می کنید ، در زیباترین منظره های طبیعی نیز قدم بزنید و از پاکی هوا و آواز شاد پرندگان لذت ببرید ؟ پس اگر اینگونه فکر می کنید باید به دنبال جعبه هایی بگردید که در چرخه بازیافت ، از استعداد تبدیل شدن به عناصر طبیعی برخوردار باشند . چه مقوایی از چنین ویژگی هایی برخوردار است ؟ یکی از این مقواهای بازیافت پذیر ، کرافت است . کرافت از عناصری صد در صد طبیعی درست شده است که در هنگام تجزیه شدن ، می تواند دوباره خود را به صورت عناصر طبیعی در آورد و از نو وارد چرخه همیشگی طبیعت شود.

مقوای کرافت


مقوای کرافت ، قطعا بر قیمت جعبه شال و روسری اثر می گذارد . اما آیا مقواهای دیگر هم به همین میزان در سامانه های قیمت گذاری جعبه ها تاثیر گذار هستند ؟ مسلما هر مقوایی ، ویژگی هایی دارد که آن را از مقواهای دیگر متمایز می سازد . اما فقط نوع مقوا نیست که سختی یا انعطاف ، تک لایه بودن یا چند لایگی آن بر قیمت گذاری تاثیر می گذارد ، دیزاین هم مهم است . ما جعبه های متفاوتی داریم که هر کدام بسته به نوع طراحی خود از بقیه جعبه ها متمایز شده اند .  برخی از جعبه ها ساده اند و کاربرد آنها به این خلاصه می شود که به جای کیسه های پلاستیکی به کار می روند . البته ارزش این نوع جعبه ها را نباید دست کم گرفت . اگر این نوع جعبه ها از موادی طبیعی و بازیافت پذیر درست شده باشند ، مسلما در حفظ محیط زیست ، تاثیری مثبت به جا می گذارند . برخی دیگر لاکچری هستند .

چاپ روی جعبه هاردباکس شال و روسری


چاپ نیز بر قیمت جعبه شال و روسری تاثیر گذار است . یک جعبه فقط وظیفه نگهداری و جا به جایی شال و روسری را بر عهده ندارد ؛ بلکه یک جعبه ، بی شک ، ارزش تبلیغاتی تردید ناپذیری هم دارد . یک جعبه ، آن هم جعبه ای که پوشاک زنانه را در خود جای می دهد ، بهترین و کارآمد ترین ابزار برای ترویج و تبلیغ یک برند یا لوگو است . خانم ها در مقایسه با آقایان در استفاده از جعبه هایی که خوب و محکم ساخته شده باشند ، خلاق ترند .

 علاوه بر آن ، شبکه های ارتباطی خانم ها از آقایان پویاتر است و داده های اطلاعاتی بیشتری میان آنها رد و بدل می شود . در نتیجه جعبه ای که اطلاعات تبلیغاتی خلاقانه تری را در خود جای داده باشد ، مانند یک فیلم خبری در هر دیدار زنانه ، از نو پخش شده و مرور می گردد . یک چاپ خلاقانه ، مانند آواز محبوبی است که در هر گردهمایی از نو خوانده می شود .

رنگ جعبه شال و روسری


خانم ها به رنگ ها ، علاقه بیشتری نشان می دهند تا آقایان . گر چه رنگ بر قیمت جعبه شال و روسری اثری مستقیم نمی گذارد اما قطعا به فروش آن کمک زیادی می کند . هر چه رنگ ها با دقت و وسواس بیشتری انتخاب شده باشند این موفقیت ملموس تر است . رنگ های شادتر ، محبوبیت بیشتری دارند و همچون چراغ های نئون ، توجه ها را در هر لحظه به خود معطوف می کنند . توجه به روانشناسی زنانه در طراحی جعبه ها و توزیع رنگی آن ، پیش شرط موفقیت است .

تماس با ما

خرید آنلاین


خرید آنلاین جعبه از مجتمع چاپ و بسته بندی پارت ، درست مانند نواختن یک قطعه زیبا با کلاویه های پیانو ، لذت بخش است . اگر به جای کلید های پیانو ، کلیک ها را بگذارید ، متوجه خواهید شد که خرید آنلاین همان لذت و هیجان نواختن پیانو را به شما می بخشد . پس نواختن قطعه خود را به تاخیر نیندازید .

 
 
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۴ نفر به این مطلب رای داده اند.

سفارش انواع خدمات چاپی

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش 17 - 9

با دریافت مشاوره رایگان از ما، ایده های جذابی در زمینه کارهای چاپی خود بدست آورید.

guest
9 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top