پارت چاپ
شعار پارت چاپ
جستجو کردن

جعبه نیم ست

خرید جعبه نیم ست | جعبه نیم ست طلا

جعبه نیم ست یک انتخاب بسیار شیک و ارزشمند برای نگهداری و نمایش نیم ست‌های طلا و جواهرات می‌باشد. این جعبه‌ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی‌های زیبا تولید می‌شوند و می‌توانند به عنوان یک هدیه خاص و منحصر به فرد برای عزیزان استفاده شوند. همچنین به عنوان یک انتخاب عالی برای نگهداری نیم ست‌ها در خانه یا در فروشگاه‌های جواهرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جعبه‌ها به عنوان یک عنصر دکوراتیو و آسان برای نگهداری و حمل نیم ست‌ها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

قیمت جعبه نیم ست

در پارت با تأکید بر کیفیت بالا، طراحی زیبا و قیمت مناسب انجام می‌شود. این جعبه‌ها با استفاده از مواد با کیفیت، فرآیندهای تولید دقیق و کنترل کیفی دقیق، به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای خریداران تأثیرگذار هستند. همچنین، فروش جعبه نیم ست در پارت با تأکید بر قابل تحمل بودن قیمت، به عنوان گزینه‌ای مناسب برای خریداران با هر بودجه‌ای شناخته می‌شود.

خرید جعبه نیم ست

پارت انواع مختلف جعبه نیم ست با طراحی‌ها و ابعاد متفاوت، گزینه‌های بسیار مناسب و متنوع برای هر سلیقه‌ای را فراهم می‌کند. این جعبه‌ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا و پوشش‌های مختلف، به راحتی قابل تطبیق با سلیقه و نیاز خریداران مختلف هستند. از جعبه های لوکس با طرح های شیک گرفته تا جعبه های ساده و کاربردی، هرکسی گزینه مناسب خود را در این مجموعه پیدا خواهد کرد.

جعبه نیم ست طلا

جعبه نیم ست طلا یک انتخاب بسیار شیک و ارزشمند برای نگهداری و نمایش نیم ست‌های طلا و جواهرات می‌باشد. این جعبه‌ها با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی‌های زیبا تولید می‌شوند و می‌توانند به عنوان یک هدیه خاص و منحصر به فرد برای عزیزان استفاده شوند. همچنین به عنوان یک انتخاب عالی برای نگهداری نیم ست‌ها در خانه یا در فروشگاه‌های جواهرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. این جعبه‌ها به عنوان یک عنصر دکوراتیو و آسان برای نگهداری و حمل نیم ست‌ها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرند.

جعبه کادو برای نیم ست

جعبه نیم ست جزء ضروری برای نگهداری، حمل و نقل و نمایش نیم ست ها است. این جعبه ها به عنوان یک راه مناسب برای حفظ جواهرات و افزایش عمر مفید نیم ست ها شناخته می شوند. همچنین جعبه نیم ست به عنوان هدیه ای خاص و ماندگار برای عزیزان و دوستان در مناسبت های خاص استفاده می شود. این جعبه ها با طرح های زیبا و متنوع به عنوان بسته بندی شیک و زیبا برای نگهداری نیم ست ها شناخته می شوند.

سفارش جعبه نیم ست اختصاصی در پارت چاپ

پارت چاپ یک راه حل بسته بندی جامع برای تمام نیازهای بسته بندی شما ارائه می دهد. تمام جعبه ها را می توان برای رفع نیازهای تجاری شما سفارشی کرد. به عنوان مثال: لوگوی سفارشی، رنگ جعبه. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و ما بهترین شریک برای شما خواهیم بود. لوکس، مقرون به صرفه هستند که هر هدیه ای را خاص می کند . شما می توانید به راحتی محصولات ما را با ضمانت قیمت ویژه خریداری کنید. شما می توانید هر مدل جعبه جواهرات مورد نظر خود را پیدا کنید، مانند جعبه انگشتر، جعبه گردنبند، جعبه دستبند، جعبه ساعت، جعبه نیم ست و سرویس. ما برای سفارشات عمده فروشی جواهرات در سراسر ایران ارسال تحویل می دهیم. جعبه های جواهرات معتبر مورد نظر جواهرسازان با ویژه ترین قیمت ها موجود است.

مشاوره، طراحی، چاپ و تولید انواع جعبه طلا و جواهرات

کارشناس آنلاین | هم اکنون مشاوره رایگان بگیرید | ساعت کاری این بخش ۱۷ – ۹

در صورتی که تمایل دارید کارشناسان ما با شما تماس بگیرند، فرم مربوطه را برای ما ارسال فرمایید.

جعبه نیم ست عمده در پارت چاپ

  • سفارش جعبه طلا با چاپ انحصاری با تیراژ حداقل ۲۰۰۰ عدد با قیمت لیست می باشد و برای تیراژ ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ (۱۰%) به لیست قیمت اضافه می شود.
  • سفارش جعبه طلایی با ترکیب دلخواه از رنگ های موجود با قیمت لیست اما با تحویل ۳۰ روزه می باشد.
  • طراحی، کلیشه و چاپ برای تیراژ ۳۰۰ به بالا رایگان است.
  • حداقل تعداد سفارش یک کارتن در هر سایز و هر رنگ می باشد.
  • تحویل جعبه ها (در صورت موجود بودن در انبار) ۵ روز و در صورت عدم موجودی ۳۰ روز می باشد.
  • تحویل روبان و گروگن چاپی ۱۵ الی ۲۰ روزه.
  • رنگ آبی، سرمه ای، خاکستری، قرمز، سفید، مشکی، فیروزه ای، آبی، صورتی، طلایی و کرم.
  • هزینه بافت (امباس) جداگانه محاسبه می شود.
  • ارسال رایگان در شهر تهران و ارسال رایگان به باربری یک روز در هفته برای سفارش های بالای ۳۰۰+ عدد
نمونه جعبه نیم ست تولید شده توسط پارت چاپ
مزایای خرید جعبه طلا و جواهر از پارت چاپ

جهت خرید جعبه طلا می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ با ما در تماس باشید تیم پشتیبانی ما آماده پاسخگویی به شما می باشد. شما می توانید پس از دریافت نمونه های مجموعه و دریافت مشاوره از کارشناسان ما، جعبه های مورد نیاز خود را سفارش دهید. علاوه بر این، با فراهم آوردن امکان سفارش آنلاین، روند خرید را برای شما آسان کرده ایم.

با پارت چاپ، کیفیت، سرعت و مقرون به صرفه بودن را همزمان خواهید دید. برای رفاه حال مشتریان عزیز امکان تمدید فوری سفارش را نیز فراهم کرده ایم. همچنین با تحویل سریع و خدمات پس از فروش در مجموعه ما، قطعا خرید آنلاین خوشایندی را خواهید داشت.

سوالات متداول در رابطه با خرید جعبه نیم ست طلا از پارت چاپ

جعبه انواع نیم ست طلا مانند جعبه سرویس، جعبه ساعت، جعبه انگشتر، جعبه گوشواره، جعبه دستنبد، جعبه گردنبند و … در سایزها و طرح های متنوع و قالب های دو تکه و سه تکه مربعی و مستطیلی قابل چاپ و سفارش هستند.

بله، امکان چاپ لوگو و یا طرح دلخواه بر روی جعبه نیم ست طلا وجود دارد.

بسته به نوع جعبه، این مقدار می‌تواند متغیر باشد؛ برای مثال تعداد جعبه انگشتر دو تکه موجود در هر کارتن، ۱۶۸ عدد می‌باشد. برای کسب اطلاعات کامل در این مورد می‌توانید با شماره ۰۲۱۸۸۵۰۰۸۹۸ تماس حاصل کنید.

در حال حاضر در مجموعه پارت، جعبه نیم ست طلا فقط از جنس هاردباکس بوده و با روکش‌‎های مختلف کاغذ فانتزی، سلفونی و گالینگور تولید می‌شود.

خیر، جعبه نیم ست طلا تنها بصورت کارتنی قابل سفارش و خرید می‌باشد.

در مدل های دو تکه و سه تکه، و در اشکال مربعی و مستطیلی قابل تولید هستند.

بله، امکان سفارش انواع جعبه گردنبند، دستبند، و حتی جعبه ساعت نیز وجود دارد.

بسته به نوع و تعداد سفارش، بین ۵ تا ۲۵ روز ممکن است متغیر باشد.

  • اگر سوال دیگری دارید، لطفاً در قسمت نظرات زیر بپرسید.
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
تا کنون ۰ نفر به این مطلب رای داده اند.
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات
Scroll to Top